- Katılım
- 23 Ara 2012
- Mesajlar
- 419
Aradaki fark biraz kurumsallık farkı gibi.
Aslında mondial Türk sermayeli , Türk iş gücü çalıştıran bir şirket ,
ben de isterim ki mondial , kanuni , iyi markalar olsun , kaliteli mal üretsin , arkasında sonuna kadar dursun.
Ancak gel gelelim iş böyle olmuyor . Tecrube ve kalite konusunda markalar ve firmalar birbirinden ayrılıyor.
Firmaların sokaktaki yansımaları kendi yetkili servisleridir . Kaç kişinin gidip fabrikada üretimi görme şansı oluyor ki ?
Ama bakıyoruz ki kendi firmalarımızın yetkili servisleri bisiklet tamircileri .
Böyle olunca da bir güven farkı ve önyargı oluşuyor hali ile .
O konuda sonuna kadar haklısın getirdikleri mallara lafım yok küçük bütçelere yaratıcı cözümler sunuyorlar ama satış sonrası ciddi bir satış ve servis sıkıntısı var.Ben mondial veya kanuni alıcak olsam inanın servise vermem motoru gerekirse bütün gün ugraşır kendim yaparım.Veya servise vericeksemde başlarından bir dakka ayrılmam elimdede kitapla dururum.Açıklarını yakalarsamda acımam direk mahkemeye çünkü bunlar böyle adam oluyorlar aslında sahiplerinde yapması gereken bu kadar basit.