Neden Honda?

Katılım
11 Tem 2012
Mesajlar
1,179
Eskiden Yamaha R6 , Mondialin Hs150, Mondial 50 TT , GSXR1000, Yamaha cygnus l , Kawasaki 750 ve En son Honda Beat , Honda Fizy ve Honda CBR 250R a bindim.

Markanın Çekiciliği yoksa Honda müşterisi tutuluyormu?
şimdi Motor bakıyorum Fizy mi Cygnus mu derseniz fizy derim :)
Rahatlık - yol tutuşu vs güven bakımından bana daha bi güvenli gibi geliyor.

Honda'cılar varmı başka yada bir adam Honda Kullandıktan sonra Başka motoru pek sevmez mi ?
Yahu Konya Ada Motora gittim önceki motorun neydi dedi oradaki görevli biri Honda dedim. Hondaya bak o zaman diyor :)
Konya Honda'ya Gittim "Sen Honda'ya binmişşin diğerlerini beğenmen sen" diyor. Ne bu kardeşim virüs filan mı?
Antivürüsü yokmu bunun?


(Not: Daha BMW ve Ducati'ye binmek nasip olmadı :) Belki onlara binsem Honda unutulurda binen varsa söylesin )
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Honda hayat onda. :) İstanbul için söylüyorum; Yedek parça ve servisi bol olduğu için talep diğerlerine göre daha çok olabilir.
Bu arada Sesini duyan honda bayileri zam yapabilir :D
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
570
şekilcilikten öte, mantıklı ve kullanışlı motorlar yapıyorlar. Servisler yaygın. 3. hondam, başka markaya geçmeyi düşünmüyorum
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Bilhassa küçük cc honda motosiklet alanlar değerinden fazla para bayıldığı için ve kendilerini pahalı ürün en iyi ürün mantığına inandırdıkları için olabilir mi? :queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
ikinci eli sıfırından bile pahalı gidiyor. mübarek sahipleri şıh misali totosu nekadar koltuğuna deyerse, okadar değeri artıyor hondanın.

binmeyip yatırım amaçlı bile kenara koyulabilir. parayı altına dolara değil, hondaya yatırmak çok daha mantıklı.

bunun sebebide honda marka kalitesi, yedek parça ve servis bolluğudur.

bende aldığım gün çalınmayacağını bilsem alacağım motor cbf 150 dir :) neyseki hırsızlar benim motora pek tenezzül etmiyolar :) honda olsa kilidine kadar çalarlardı :)
 
Katılım
11 Tem 2012
Mesajlar
1,179
:)
Mondial'ci arkadaşlar size sesleniyorum :)
Hiç Honda'ya bindinizmi?
Kıyaslama yaptınızmı? Ben 2 adet scooterine bindim.

HS150 bana çok güvensiz geldi hemen her kalkışta lastik kayarak kalkardı 150 CC nin sonuna kadar açık bir motordu ve yolda durmuyacak gibi gibiyordu. ani frenlemelerde hemen yeri öperdim kayıverirdi ve ilk vurmada aduket olup dağılırdı.

50TT ise ilk çukurda egsoz kırar , blok çatlatır , tek iyi yanı malzeme ucuz japonla yapıştırıp tekrar binilebilmesiydi.
ve biraz sıkıştırında hava filtre boruları , benzin tahliyesi vs. komple bloktan çıkmasıydı sonra aç sele altını tak vida sıkıştır... 50 km yi bi oturuşta gidemezdim. :)
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
:)
Mondial'ci arkadaşlar size sesleniyorum :)
Hiç Honda'ya bindinizmi?
Kıyaslama yaptınızmı? Ben 2 adet scooterine bindim.

HS150 bana çok güvensiz geldi hemen her kalkışta lastik kayarak kalkardı 150 CC nin sonuna kadar açık bir motordu ve yolda durmuyacak gibi gibiyordu. ani frenlemelerde hemen yeri öperdim kayıverirdi ve ilk vurmada aduket olup dağılırdı.

50TT ise ilk çukurda egsoz kırar , blok çatlatır , tek iyi yanı malzeme ucuz japonla yapıştırıp tekrar binilebilmesiydi.
ve biraz sıkıştırında hava filtre boruları , benzin tahliyesi vs. komple bloktan çıkmasıydı sonra aç sele altını tak vida sıkıştır... 50 km yi bi oturuşta gidemezdim. :)


mondial cross umun yanında honda ps 150 scoterımda var, ne kadar köfte o kadar ekmek misali, çinliye biniyorsan alet çantan yanında olacak, vidaları kontrol edersen bakımları kendin yaparsan
birazda motorun sesinden anlıyorsan honda kadar olmasa da uzun ömürlü olarak kullanırsın, + yedek parcalarıda coook ucuz ve birbirleriyle uyumlu
250 tl civarı parca fiyatıyla 150 cc olan motorumu 210 cc ye yükselttim gücündende oldukca memnunum.
200 cc çinli dahi olsa cross yada cadde tipi motorların fiyatlarının 5500 tl civarından basladıgı ve benim 150cc x treme max in fiyatınında 3500 lira oldugunu unutmamak gerek
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
:)
Mondial'ci arkadaşlar size sesleniyorum :)
Hiç Honda'ya bindinizmi?
Kıyaslama yaptınızmı? Ben 2 adet scooterine bindim.

HS150 bana çok güvensiz geldi hemen her kalkışta lastik kayarak kalkardı 150 CC nin sonuna kadar açık bir motordu ve yolda durmuyacak gibi gibiyordu. ani frenlemelerde hemen yeri öperdim kayıverirdi ve ilk vurmada aduket olup dağılırdı.

50TT ise ilk çukurda egsoz kırar , blok çatlatır , tek iyi yanı malzeme ucuz japonla yapıştırıp tekrar binilebilmesiydi.
ve biraz sıkıştırında hava filtre boruları , benzin tahliyesi vs. komple bloktan çıkmasıydı sonra aç sele altını tak vida sıkıştır... 50 km yi bi oturuşta gidemezdim. :)
Ben hondaya değil ama kiralık yamahaya bindim sabahın 7'sinde beni yolda bıraktı 30-40 km tekleye tekleye geri götürdüm motoru.

Mondial Mh driftin yapacağı 30.000 km Cbf 150 nin yapacağı 300.000 km :cherry::sunny:
Rektefiye ile mondial de 300bin yapar. zaten rektefiyesiz 50bin km yapanlar var mondial drift ile. CBF'de 30bin km'de piston silindir değişimi yapanları görmüştüm.
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
Mondial Mh driftin yapacağı 30.000 km Cbf 150 nin yapacağı 300.000 km :cherry::sunny:

arada ki neredeyse bire iki fiyat farkınıda gözden kacırmamak lazım
drift 2800 cbf 4800

kalite her zaman iyidir ama imkanlar dogrultusunda benim cross 3500 TL ktm 10.000 eurodan baslıyor aradaki farkı biriktirmeye ömür yetmez :pr:

loto tutarsa ileride bunu alırım, tabi TR ye getirtebilirsem

http://world.honda.com/news/2012/2120413New-CRF250L-OnOff-Road-Model/index.html
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
18 senedir motosiklet tepesindeyim.Kar,kış,yağmur,çamur,fırtına,buz vs.Her çeşit motosiklet kullandım.Benim anlatmak istediğim küçük cc motosikletlerin fahiş fiyatlara satılmasının anlamsız olmasıdır.Mondialci değilim,motosiklet binicisiyim.Mankacı olan sizlersiniz.Alt tarafı 150 CC motorları 4000-5000 TL fiyata alıp yere göğe sığdıramıyorsunuz.500-600 cc den öte motosikletleri tartışsak honda,yamaha,ducati vs o zaman anlarım.Ama küçük cc motosikletlerde bu takıntı anlamsız bence.Ayrıca çin malı denilen ve son üretilen küçük cc motosikletler gayet başarılı bence.Benimle aynı zamanda alıp motosikleti dağıtan adamda gördüm.Adam zaten motosikletini sevmiyodur,ona yapacak bişey yok.Daha geçen gün ybr kullanan arkadaşım motosikletimle tur atmak istedi.Arkadaşım gitti gidiş o gidiş.Daha sonra geldiğinde ya bu harbi mondialmi demek zorunda kaldı.İncelemediği yer kalmadı.Kusur aradı ama yanlış kullanıcıda aradı:)Adam gibi motorunuza bakarsanız eminimki marka takıntınız olmaz.Ucuz diye herkes motosiklet alıp benzin haricinde bişey koymayan adamlar yüzünden bu markaların adı çıkmıştır.Forumda nelere rastladım.Bu tarz kullanan adamlara da ne marka versen yemez.Sizin hondalar yağ koymadan gidebiliyorsa o başka tabi...Saygılar...
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
benimde marka takıntım yok mondialci dedim çünkü bende mondial kullanıyorum :)
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
:)
Mondial'ci arkadaşlar size sesleniyorum :)
Hiç Honda'ya bindinizmi?
Kıyaslama yaptınızmı? Ben 2 adet scooterine bindim.

HS150 bana çok güvensiz geldi hemen her kalkışta lastik kayarak kalkardı 150 CC nin sonuna kadar açık bir motordu ve yolda durmuyacak gibi gibiyordu. ani frenlemelerde hemen yeri öperdim kayıverirdi ve ilk vurmada aduket olup dağılırdı.

50TT ise ilk çukurda egsoz kırar , blok çatlatır , tek iyi yanı malzeme ucuz japonla yapıştırıp tekrar binilebilmesiydi.
ve biraz sıkıştırında hava filtre boruları , benzin tahliyesi vs. komple bloktan çıkmasıydı sonra aç sele altını tak vida sıkıştır... 50 km yi bi oturuşta gidemezdim. :)

Mondial 150 zc 50 km hızda bir clio sembol boyunda duruyor. Lastiği değişirsen ybr den daha iyi durursun. 2sinde de michelin varken hem de.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Konuya MARKA bazında değilde, model bazında yaklaşmak gerekir diye düşünüyorum.

Commuter sınıfında bence Honda'nın modelleri son derece kötüyken, street bike yada supersport makinelerde çok başarılılar.

Bu yüzden genel olarak MARKAyı konuşmak boşuna bence.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst