- Katılım
- 11 Tem 2012
- Mesajlar
- 1,179
- Konu Yazar
- #1
Eskiden Yamaha R6 , Mondialin Hs150, Mondial 50 TT , GSXR1000, Yamaha cygnus l , Kawasaki 750 ve En son Honda Beat , Honda Fizy ve Honda CBR 250R a bindim.
Markanın Çekiciliği yoksa Honda müşterisi tutuluyormu?
şimdi Motor bakıyorum Fizy mi Cygnus mu derseniz fizy derim
Rahatlık - yol tutuşu vs güven bakımından bana daha bi güvenli gibi geliyor.
Honda'cılar varmı başka yada bir adam Honda Kullandıktan sonra Başka motoru pek sevmez mi ?
Yahu Konya Ada Motora gittim önceki motorun neydi dedi oradaki görevli biri Honda dedim. Hondaya bak o zaman diyor
Konya Honda'ya Gittim "Sen Honda'ya binmişşin diğerlerini beğenmen sen" diyor. Ne bu kardeşim virüs filan mı?
Antivürüsü yokmu bunun?
(Not: Daha BMW ve Ducati'ye binmek nasip olmadı
Belki onlara binsem Honda unutulurda binen varsa söylesin )
Markanın Çekiciliği yoksa Honda müşterisi tutuluyormu?
şimdi Motor bakıyorum Fizy mi Cygnus mu derseniz fizy derim
Rahatlık - yol tutuşu vs güven bakımından bana daha bi güvenli gibi geliyor.
Honda'cılar varmı başka yada bir adam Honda Kullandıktan sonra Başka motoru pek sevmez mi ?
Yahu Konya Ada Motora gittim önceki motorun neydi dedi oradaki görevli biri Honda dedim. Hondaya bak o zaman diyor
Konya Honda'ya Gittim "Sen Honda'ya binmişşin diğerlerini beğenmen sen" diyor. Ne bu kardeşim virüs filan mı?
Antivürüsü yokmu bunun?
(Not: Daha BMW ve Ducati'ye binmek nasip olmadı