Neden Honda?

Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
Mondial Mh driftin yapacağı 30.000 km Cbf 150 nin yapacağı 300.000 km :cherry::sunny:
altın elbiseli adamın cbf150 modelinin tanıtım video sunu izlemediysen izlemeni tavsiye ederim kullanıcı diyorki basarsan 1 litrede 400 gram yağ eksiltiyor diyor abi bu ne ya 400 gramdan bahsediyoruz onun için her zaman dediğim gibi her modelin kendine göre + ve - leri mutlaka var
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
Otomobil motosiklet hiç farketmez nerdeyse tüm Honda kullanıcılarında bu markaya tapma olayını görüyorum şimdi girin bir honda kullanıcıları başlığına dediğimi anlarsınız honda en hızlıdır honda yağ yakıyorsa digerleri de yakıyordur honda olsun çamurdan olsun vs tamam honda güzel marka ama bu kadar da abartmaya gerek yok arkadaşlar malınızın sahibi olun malınız size sahip olmasın
 
Katılım
11 Tem 2012
Mesajlar
1,179
Mondial 150 zc 50 km hızda bir clio sembol boyunda duruyor. Lastiği değişirsen ybr den daha iyi durursun. 2sinde de michelin varken hem de.

olabilir. Lastiklere hiç bakmadım.

Konuya MARKA bazında değilde, model bazında yaklaşmak gerekir diye düşünüyorum.

Commuter sınıfında bence Honda'nın modelleri son derece kötüyken, street bike yada supersport makinelerde çok başarılılar.

Bu yüzden genel olarak MARKAyı konuşmak boşuna bence.

buda Olabilir. Olayın o boyutunu düşünmedim...


18 senedir motosiklet tepesindeyim.Kar,kış,yağmur,çamur,fırtına,buz vs.Her çeşit motosiklet kullandım.Benim anlatmak istediğim küçük cc motosikletlerin fahiş fiyatlara satılmasının anlamsız olmasıdır.Mondialci değilim,motosiklet binicisiyim.Mankacı olan sizlersiniz.Alt tarafı 150 CC motorları 4000-5000 TL fiyata alıp yere göğe sığdıramıyorsunuz.500-600 cc den öte motosikletleri tartışsak honda,yamaha,ducati vs o zaman anlarım.Ama küçük cc motosikletlerde bu takıntı anlamsız bence.Ayrıca çin malı denilen ve son üretilen küçük cc motosikletler gayet başarılı bence.Benimle aynı zamanda alıp motosikleti dağıtan adamda gördüm.Adam zaten motosikletini sevmiyodur,ona yapacak bişey yok.Daha geçen gün ybr kullanan arkadaşım motosikletimle tur atmak istedi.Arkadaşım gitti gidiş o gidiş.Daha sonra geldiğinde ya bu harbi mondialmi demek zorunda kaldı.İncelemediği yer kalmadı.Kusur aradı ama yanlış kullanıcıda aradı:)Adam gibi motorunuza bakarsanız eminimki marka takıntınız olmaz.Ucuz diye herkes motosiklet alıp benzin haricinde bişey koymayan adamlar yüzünden bu markaların adı çıkmıştır.Forumda nelere rastladım.Bu tarz kullanan adamlara da ne marka versen yemez.Sizin hondalar yağ koymadan gidebiliyorsa o başka tabi...Saygılar...

Haklı olduğunuz yerler var fakat ucuzsa bir şeyi vardır. Pahalı ise bi artısı vardır ki gavur o paraya getirtmiştir.
inanın hiç görmedim 90binde HS150 ama Activa çok gördüm :)

Yağ koymadan honda gitmez ama 3000 binde bi değiştir yeterli Hs150 ile 1000-1500 de yağ koyardım çünkü eksiltirdi.
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
226
Peki , benim de aklıma takılan birşey var .
Yanlış anlamayın Honda fanatikliğimden falan sormuyorum .
Benimkisi sadece merak .
Şöyle açıklayayım , aramızda günlük kat edilen yol ve toplam km. olarak en çok yol yapan , en çok km. çeviren arkadaşlar moto kuryeler.
Peki neden 10 motokuryenin 7-8 tanesinin altında cbf 150 ?
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Ya bende şunu anlamıyorum Adam bi cbf,cb Fizzy birini Kullanarak Hondayı Çok iyi marka yapıyor Misal adamın altında çinli cb 125 var nc700 Mü Er6 Mı yazmış ,
biriside Hondayı tek geçerim diyo Neyi kafası bu Düşük cc ile yüksek cc bir mi tutuyon
Kıçı kırık bi cb 125 sürmeyle adam Ömürlük diğer japonları harcıyor

Mondial Mh driftin yapacağı 30.000 km Cbf 150 nin yapacağı 300.000 km :cherry::sunny:

Sen kaç tane 300.000 de Cbf gördün 99.000 de bile görmemişsindir eminim sahibindene baktım yok giç göremedim bazıları var onlarda yanlış yazılmış
Te bundan 5,6 ay önce Motor bloğuna anahtar değmemiş 55binde MH Drift ,53 Binde MC gördüm Şimdi ne olmuştur hiç bilmiyom ama taş gibilerdi,Pozcu dominos pizza yanındaki kebapcıda
Cbf nin de Rektefiye görmeden 70bine ulaşacağını hiç sanmıyorum
Bırakın artık şu marka fanatikliğini 250cc Ye kadar siz sadece honda servisinden yararlanıyorsunuz hondanın İleri teknoloji motorlarından değil
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Peki , benim de aklıma takılan birşey var .
Yanlış anlamayın Honda fanatikliğimden falan sormuyorum .
Benimkisi sadece merak .
Şöyle açıklayayım , aramızda günlük kat edilen yol ve toplam km. olarak en çok yol yapan , en çok km. çeviren arkadaşlar moto kuryeler.
Peki neden 10 motokuryenin 7-8 tanesinin altında cbf 150 ?

Hiç titreşim olmaması bence ybr 125 dende birazcık güçlü olması
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Peki , benim de aklıma takılan birşey var .
Yanlış anlamayın Honda fanatikliğimden falan sormuyorum .
Benimkisi sadece merak .
Şöyle açıklayayım , aramızda günlük kat edilen yol ve toplam km. olarak en çok yol yapan , en çok km. çeviren arkadaşlar moto kuryeler.
Peki neden 10 motokuryenin 7-8 tanesinin altında cbf 150 ?
En doğru tespit bu. Kurye motoru uzun ömürlü, düşük bakım masraflı ve güvenilir olmalı. Çinliye binmiyorlarsa çinli motorların astarı yüzünden pahalıya geldiğini gösteriyor bu.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Peki , benim de aklıma takılan birşey var .
Yanlış anlamayın Honda fanatikliğimden falan sormuyorum .
Benimkisi sadece merak .
Şöyle açıklayayım , aramızda günlük kat edilen yol ve toplam km. olarak en çok yol yapan , en çok km. çeviren arkadaşlar moto kuryeler.
Peki neden 10 motokuryenin 7-8 tanesinin altında cbf 150 ?

Bu oldukça yanlış bir düşünce. Taksicilerde genelde Albea - Accent falan kullanıyor. Bu arabalar çok satıyor. Peki bu Fiat'ı ve Hyundai'yı en iyi otomobil markası mı yapıyor?

Fiyatına göre iyi performans verdiği düşünülüyorki tercih ediliyor. Bende bir dönem CBF150 kullandım mesela. Bunun yanında YBR125 yada TVS Apache sahibide oldum. CBF150 konfor olarak çok iyi ama yağ yakması (ben hiç yaşamadım gerçi) sabahki ısınma problemleri falan can sıkıyor. Hepsinin artıları ve eksileri var. Önemli olan önceliklerinize göre tercih yapmanız. Kurye arkadaşlarımız abilerimiz için öncelik bol yedek parça ve konfor olduğundan dolayı tercihleri CBF150 oluyor genelde.
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
226
Zaten en iyi motor kavramı kişiye göre değişecektir .
Ama +'ları ve -'leri olarak bir kıyaslama yapılıyor ve cbf 150'ye biniliyor demekki .
Honda'yı sattıran en iyi motorsiklet olması değil ,
En az sorunlu motosiklet olmasıdır ( belkide ) .
Ayrıca , benimki düşünce değil , yalnızca soruydu .
 
Katılım
23 Ara 2012
Mesajlar
419
Hiçbir malın fiyatı iyi oldugunu falan göstermez,o işin bilinç boyutu vardır o dalda uzmansanız egilir parçalara bakarsınız parçadan kasıt plastik aksam degildir,o tamamen işin dış görünüşü eger ihtiyacınız ayakları yerden kesmekse çin malıda cok kaliteli ve uygun ihtiyaca yönelik motorlar mevcut.Honda şöle böle lafına gerek yok.Ayrıca kimse kendini kandırmasın aralarında max 1 tık üst veya alt kalite farkı var arada 2000 lira fark varsa eger onun 1000 liradan fazlasının belkide daha fazlasının sırf hondanın adına gittigini unutmayalım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:15 ----------

Peki , benim de aklıma takılan birşey var .
Yanlış anlamayın Honda fanatikliğimden falan sormuyorum .
Benimkisi sadece merak .
Şöyle açıklayayım , aramızda günlük kat edilen yol ve toplam km. olarak en çok yol yapan , en çok km. çeviren arkadaşlar moto kuryeler.
Peki neden 10 motokuryenin 7-8 tanesinin altında cbf 150 ?

Cevap çok basit sanırım aklına gelmedi altta yazan arkadaşta oldugu gibi tamamen şirketin başarılı kiralama ve satış politikasından kaynaklanıyor sakın kafanızda kalite olarak iyi olduklarını düşünüp aldıkları gibi bir izlenim oluşmasın şirketler ve kuryeciler bunu umurmasamaz,ayrıca kuryeler yamahada,tvsde kullanıyor nasıl araçlarda fiesta,clio ve albea iş için modaysa.Bu tamamen o şirketlerin türkiyedeki üstünlük politikasıyla alakalı kaliteyle bir alakası yok.Yarattıkları ödeme imkanları,indirimler ve hazır servis olaylarından dolayı tercih ediliyorlar.Aksini iddia edecek varsa buyursun yazsın cevabım var 3 tane şirkette çalıştım,o 3 şirketteki motorlarda 2si honda biri yamahaydı.Serviste ve parçada indirim saglıyolarmış.Hatta ara ara arayıp bir sıkıntı olup olmadıgını bile soruyorlar adamlar tamamen iş kovalama yani bu.
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
226
Hiçbir malın fiyatı iyi oldugunu falan göstermez,o işin bilinç boyutu vardır o dalda uzmansanız egilir parçalara bakarsınız parçadan kasıt plastik aksam degildir,o tamamen işin dış görünüşü eger ihtiyacınız ayakları yerden kesmekse çin malıda cok kaliteli ve uygun ihtiyaca yönelik motorlar mevcut.Honda şöle böle lafına gerek yok.Ayrıca kimse kendini kandırmasın aralarında max 1 tık üst veya alt kalite farkı var arada 2000 lira fark varsa eger onun 1000 liradan fazlasının belkide daha fazlasının sırf hondanın adına gittigini unutmayalım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:15 ----------



Cevap çok basit sanırım aklına gelmedi altta yazan arkadaşta oldugu gibi tamamen şirketin başarılı kiralama ve satış politikasından kaynaklanıyor sakın kafanızda kalite olarak iyi olduklarını düşünüp aldıkları gibi bir izlenim oluşmasın şirketler ve kuryeciler bunu umurmasamaz,ayrıca kuryeler yamahada,tvsde kullanıyor nasıl araçlarda fiesta,clio ve albea iş için modaysa.Bu tamamen o şirketlerin türkiyedeki üstünlük politikasıyla alakalı kaliteyle bir alakası yok.Yarattıkları ödeme imkanları,indirimler ve hazır servis olaylarından dolayı tercih ediliyorlar.Aksini iddia edecek varsa buyursun yazsın cevabım var 3 tane şirkette çalıştım,o 3 şirketteki motorlarda 2si honda biri yamahaydı.Serviste ve parçada indirim saglıyolarmış.Hatta ara ara arayıp bir sıkıntı olup olmadıgını bile soruyorlar adamlar tamamen iş kovalama yani bu.
E tamam işte , bu durum bir marka kalitesi değil midir ? Ben tekrar söylüyorum , Honda belki dünyanın en kaliteli motosikletini üretmiyor . Ama malın her zaman arkasında ve bir marka kalitesi vaad ediyor .
Ayrıca bir ekleme yapayım , malının arkasında durmasıyla ilgili benim bir hikayem yok ,
Ancak forumdan okuduğum , garanti kapsamında motor değişimleri , parça değişimleri , servis ağı ve parça desteği var .
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
Eğer kullandığım motorun özellikleri ve görüntüsü honda markasında olsaydı 1dk düşünmezdim.
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Ya bende şunu anlamıyorum Adam bi cbf,cb Fizzy birini Kullanarak Hondayı Çok iyi marka yapıyor Misal adamın altında çinli cb 125 var nc700 Mü Er6 Mı yazmış ,
biriside Hondayı tek geçerim diyo Neyi kafası bu Düşük cc ile yüksek cc bir mi tutuyon
Kıçı kırık bi cb 125 sürmeyle adam Ömürlük diğer japonları harcıyor




Sen kaç tane 300.000 de Cbf gördün 99.000 de bile görmemişsindir eminim sahibindene baktım yok giç göremedim bazıları var onlarda yanlış yazılmış
Te bundan 5,6 ay önce Motor bloğuna anahtar değmemiş 55binde MH Drift ,53 Binde MC gördüm Şimdi ne olmuştur hiç bilmiyom ama taş gibilerdi,Pozcu dominos pizza yanındaki kebapcıda
Cbf nin de Rektefiye görmeden 70bine ulaşacağını hiç sanmıyorum
Bırakın artık şu marka fanatikliğini 250cc Ye kadar siz sadece honda servisinden yararlanıyorsunuz hondanın İleri teknoloji motorlarından değil

92 bin km yol yapmışını bizzat gördüm kurye idi
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
92 bin km yol yapmışını bizzat gördüm kurye idi
O kuryeye sorsaydın keske kilometre sayacı sıfırlamıs mı hiç kendiliğinden? Valla ben bizzat honda servisinde motorum bakımdayken bi ecza deposunun kuryesi motoru rektefiye için getirmişti adam 238 binde 3. rektefiyesine giriyomus ve bir diğer motorları da 170binde 2. rektefiye için gelmişti.... Yağ yakıyosa yağını koyun binin kardeşim kaldıki yeni nesil CBF 150 lerde yağ yakma yok veya yok denecek kadar azdı... En azından benim motorumda yoktu yani... Siz demişsiniz ki Hondayı servisleri için tercih ediyorsunuz valla hiç kimse kusura bakmasın kimse motorunu bisiklet tamircisinden bozma bi tamirciye emanet etmek istemez... Parca fiyarları çinlilerle aynı veya daha uygun ve çinlilere göre daha dayanıklı... Şimdi diyeceksiniz ki sen marka hayranı mısın? Hayır değilim ama bir mal alacaksam benim için en makul mantıklı olanını alırım...
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
110
Yahu Konya Ada Motora gittim önceki motorun neydi dedi oradaki görevli biri Honda dedim. Hondaya bak o zaman diyor :)
Konya Honda'ya Gittim "Sen Honda'ya binmişşin diğerlerini beğenmen sen" diyor. Ne bu kardeşim virüs filan mı?
Antivürüsü yokmu bunun?
konya honda dediğin yer neresi konyada honda bayisimi açıldı???? ne zaman???
 
Katılım
23 Ara 2012
Mesajlar
419
E tamam işte , bu durum bir marka kalitesi değil midir ? Ben tekrar söylüyorum , Honda belki dünyanın en kaliteli motosikletini üretmiyor . Ama malın her zaman arkasında ve bir marka kalitesi vaad ediyor .
Ayrıca bir ekleme yapayım , malının arkasında durmasıyla ilgili benim bir hikayem yok ,
Ancak forumdan okuduğum , garanti kapsamında motor değişimleri , parça değişimleri , servis ağı ve parça desteği var .

Zaten biz marka kalitesine hiçbirşey demiyoruz ama şirketlerin tercihi o şirket zaten vergiden düşüyor diye adamlar diyorki zaten para ödemiyoruz veya vergiden düşücez sıkıntı cıkarmıcak bizi uraştırmıcak servis ve firma olsun diyorlar ancak biz bireyiz sonuçta kendi malımızla biz uraşabiliriz.Birde suanki düzenlenmiş tüketici mahkemesiyle biraz iş bilen bir insansa kişi mondialdende parasını alır hondadanda kawadanda sıkıntı olmaz tek yapılması gereken herşeyin faturalı fişli ve kayıtlı yapılması onun dışında hiçkimse bir sıkıntı yaratamaz.Ama hiçde temiz kullanılmış motorun sıkıntı cıkardıgını görmedim istisnalar ve seri üretim hataları dışında bir arkadaşıma denk geldi mondialin servis kem küm etti işte siz haksızsınız diye gitti mahkemeye kısa sürede çözdüler bizimki bide dava açtı üstüne bana hakaret ithamda bulundular diye servis yalvarıyo çekin edin falan die artık kolay değil müşteriye malı satıp kaçmak.Dediğim gibi minimal farklar ama hondaya 2 bin lira fazla verirsen hondaya binmiş olursun adı olur tabikide kalite farkıda mevcut ancak deve kulak farkı hiçbizaman oluşmaz.
 
Katılım
11 Tem 2012
Mesajlar
1,179
altın elbiseli adamın cbf150 modelinin tanıtım video sunu izlemediysen izlemeni tavsiye ederim kullanıcı diyorki basarsan 1 litrede 400 gram yağ eksiltiyor diyor abi bu ne ya 400 gramdan bahsediyoruz onun için her zaman dediğim gibi her modelin kendine göre + ve - leri mutlaka var

CBF lerde basınca yağ yakma var. Hava soğutlamı olduğu için ve mesela scooterlarda bile bi plastik pervane var soğutması için. Cbf lerde direk hava ile soğutunca yüksek hızlarda yağa geçiyor ve soğutamayışından dolayı yakıyor. - diye biliyorum. cbf ile cbr arasında araştırma yaparken bu veriye ulaştıydım.

CBF inde eksisi bu işte. ama yağına yoğurduna bakarsan bi sıkıntı çıkmaz. ve it gibi kullanmazsan motoru.
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
226
Aradaki fark biraz kurumsallık farkı gibi.
Aslında mondial Türk sermayeli , Türk iş gücü çalıştıran bir şirket ,
ben de isterim ki mondial , kanuni , iyi markalar olsun , kaliteli mal üretsin , arkasında sonuna kadar dursun.
Ancak gel gelelim iş böyle olmuyor . Tecrube ve kalite konusunda markalar ve firmalar birbirinden ayrılıyor.
Firmaların sokaktaki yansımaları kendi yetkili servisleridir . Kaç kişinin gidip fabrikada üretimi görme şansı oluyor ki ?
Ama bakıyoruz ki kendi firmalarımızın yetkili servisleri bisiklet tamircileri .
Böyle olunca da bir güven farkı ve önyargı oluşuyor hali ile .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst