18 senedir motosiklet tepesindeyim.Kar,kış,yağmur,çamur,fırtına,buz vs.Her çeşit motosiklet kullandım.Benim anlatmak istediğim küçük cc motosikletlerin fahiş fiyatlara satılmasının anlamsız olmasıdır.Mondialci değilim,motosiklet binicisiyim.Mankacı olan sizlersiniz.Alt tarafı 150 CC motorları 4000-5000 TL fiyata alıp yere göğe sığdıramıyorsunuz.500-600 cc den öte motosikletleri tartışsak honda,yamaha,ducati vs o zaman anlarım.Ama küçük cc motosikletlerde bu takıntı anlamsız bence.Ayrıca çin malı denilen ve son üretilen küçük cc motosikletler gayet başarılı bence.Benimle aynı zamanda alıp motosikleti dağıtan adamda gördüm.Adam zaten motosikletini sevmiyodur,ona yapacak bişey yok.Daha geçen gün ybr kullanan arkadaşım motosikletimle tur atmak istedi.Arkadaşım gitti gidiş o gidiş.Daha sonra geldiğinde ya bu harbi mondialmi demek zorunda kaldı.İncelemediği yer kalmadı.Kusur aradı ama yanlış kullanıcıda aradı

Adam gibi motorunuza bakarsanız eminimki marka takıntınız olmaz.Ucuz diye herkes motosiklet alıp benzin haricinde bişey koymayan adamlar yüzünden bu markaların adı çıkmıştır.Forumda nelere rastladım.Bu tarz kullanan adamlara da ne marka versen yemez.Sizin hondalar yağ koymadan gidebiliyorsa o başka tabi...Saygılar...