Kawasaki KLX 250 kendime özel bir şey...

Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Kışa girmeden KLX250 almıştım, üzerinde bir kaç değişiklik yaptım. Bir bakın bakalım nasıl olmuş. Fotoğraflar garajda çekildi. Fazla bir şey beklemeyin :)

DSC_0011.jpg


DSC_0010.jpg


DSC_0009.jpg
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Daha ne olsun miss gibi olmuş o 85 ne iş onu anlayamadım :p Gelde şimdi araziye gir böylee..Yalnız çok güzel içi dışı gıcır gıcır oldu feda ettik 500ml WD-40 ı :queen:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Dostum bu motoru çamurlamaya kıyamıyorsun sanırım :)
Cross Kendinden utanıyordur :)
Ben çamur motoruyum Sal Beni dağa taşa ormana dıye haykırıyor sana :)
 
Katılım
21 May 2012
Mesajlar
163
çok güzel olmuş ama sanırım biblo olarak kullanacaksınız
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
160
canavar gibi olmuş ama crossa en çok yakışan şey çamur :cherry:

elcik koruma lazım bu motora
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Daha ne olsun miss gibi olmuş o 85 ne iş onu anlayamadım :p Gelde şimdi araziye gir böylee..Yalnız çok güzel içi dışı gıcır gıcır oldu feda ettik 500ml WD-40 ı :queen:
Bir numara yazdırayım dedim 85 seçtim :D

Maşallah, Allah nazardan saklasın..

Amin saolasın.

Dostum bu motoru çamurlamaya kıyamıyorsun sanırım :)
Cross Kendinden utanıyordur :)
Ben çamur motoruyum Sal Beni dağa taşa ormana dıye haykırıyor sana :)

Onun çamurunu çıkarmak için 2 gün uğraştım. :D Dağların kızıydı şimdi şehre indirdim :)

çok güzel olmuş ama sanırım biblo olarak kullanacaksınız

Düşünmedim değil salonda bir kenara koymayı :D

canavar gibi olmuş ama crossa en çok yakışan şey çamur :cherry:

elcik koruma lazım bu motora

En kısa zamanda onuda alıcam inşallah.

üzerindeki kaplamayı kendiniz mi tasarladınız? bende bir şeyler düşünüyorumda

Ebay dan hazır olarak aldım.


;)
 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
Elinize sağlık, hoş olmuş. Benim de ihtiyacım var böyle bir şeye, farklı açılardan daha fazla fotoğraf görebilir miyiz acaba?
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
İstanbul'da kar aldı başını gitti. Şeytan diyor çıkar motoru iki tur at :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
off bu hava da kullanılmayacaksa cross ne diye alınır ki:cat:
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
off bu hava da kullanılmayacaksa cross ne diye alınır ki:cat:

Gaza geldim az önce çıkardım motoru... Kar baya bir yumuşamış, çok zor kontrol ettim. Video da çektim fazla belli olmuyor ama arka bir iki sefer yanıma geldi.
 
Katılım
17 Eyl 2012
Mesajlar
40
çok güzel olmuş hocam.Motorunda çok temiz aman değerini bil allah nazarlardan saklasın.Şahsen ben racing hastasıyım ama şuanda ktm e bulaştık çok ayrı bi zevk nereye istersen gelir makinen. http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/107739-kanuni-cross-250-yeniden-dogusu.html bununla başladı merakım daha sonra bi abimin ktm iyle devam etti şimdide tamamen başladı bi racing bir kros hayatta değişmem hiç bir motora :)
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
[YT]AhLBTYGb2dw[/YT]

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:01 ----------

Akşama doğru kar iyice kalınlaşır ve rahat sürüş ortamı olur diye bekledim fakat çok daha kötü oldu. Kar erimeye başladı ve yollar sulu hale geldi. Pek umduğum gibi olmadı :) Köy sürüşlerine benzemiyor.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Çok beğendiğim bir motor. Kullanım amaçlarıma hitabetmeyeceğini düşündüğüm için almıyorum. Haftasonu heyecanı için biçilmiş kaftan.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst