Bir numara yazdırayım dedim 85 seçtimDaha ne olsun miss gibi olmuş o 85 ne iş onu anlayamadımGelde şimdi araziye gir böylee..Yalnız çok güzel içi dışı gıcır gıcır oldu feda ettik 500ml WD-40 ı :queen:
Maşallah, Allah nazardan saklasın..
Dostum bu motoru çamurlamaya kıyamıyorsun sanırım
Cross Kendinden utanıyordur
Ben çamur motoruyum Sal Beni dağa taşa ormana dıye haykırıyor sana![]()
çok güzel olmuş ama sanırım biblo olarak kullanacaksınız
canavar gibi olmuş ama crossa en çok yakışan şey çamur :cherry:
elcik koruma lazım bu motora
üzerindeki kaplamayı kendiniz mi tasarladınız? bende bir şeyler düşünüyorumda
uuu beybiii![]()
Elinize sağlık, hoş olmuş. Benim de ihtiyacım var böyle bir şeye, farklı açılardan daha fazla fotoğraf görebilir miyiz acaba?
off bu hava da kullanılmayacaksa cross ne diye alınır ki:cat: