Yamaha SR250 Chopper - Yardımınıza ihtiyacım var

Katılım
22 Kas 2011
Mesajlar
77
Arkadaşlar öncelikle hepinizi selamliyorum.Ben hep 125-150 cc-lik motorlar kullandım,Yamaha ybr125,Mondial drift ve benzeri sınıftan olan motorlar.Geçenlerde internet sitelerinden birinde Yamaha Sr250 motorunun satılık ilanini gördüm,ilanda motorun çok iyi durumda olduğu yazılmış 24000km-e kullanılmış ve çiziksiz kazasız bir motor.Motor sahibiylede arayıp konuştum,işte gel bak işden eve,evden işe kullandım söyledi.Motorun fiyatı değilde benim için kalitesi ve yedek parça kolaylığı önemli.O yüzden siz değerli arkadaşlarımın fikirleri benim için çok önemli.Genellikle 2011 üretim yamahalar nasıl oluyor,sr250 modelleri nasil bir şey.

Yamaha%20SR250%2078.jpg
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
mondial kt 125 bunlardan yapıldı işte.

bunun bir de suzuki gn 250si var.neredeyse çamurluklarına kadar aynı. 1-2 sitede gn 250 piston gömlek satıldığını da görmüştüm, yalnız yedek parça olayını nasıl halledeceksin bilmiyorum. motoru aldın diyelim adamakıllı bakımdan geçirmeden binmem. lastik mastik sana pahalıya gelmesin?
 
Katılım
22 Kas 2011
Mesajlar
77
mondial kt 125 bunlardan yapıldı işte.

bunun bir de suzuki gn 250si var.neredeyse çamurluklarına kadar aynı. 1-2 sitede gn 250 piston gömlek satıldığını da görmüştüm, yalnız yedek parça olayını nasıl halledeceksin bilmiyorum. motoru aldın diyelim adamakıllı bakımdan geçirmeden binmem. lastik mastik sana pahalıya gelmesin?

Evet doğru,mesela ben en son Vulture kullandım,yedek parçası felan bol.5200km durumunda 2-ci el olarak almıştım ve 11600km-de durumda satdım.Kullandığım süre boyunca hiç arızalanmadı.Sorunsuz yaz boyu kullandım.Yedek parçasıda işte bol her yerde var.Ama bu Yamaha benim hayallerim,yıllardır sr250-ye karşı bende büyük simpati oldu...Ama son yamaha modellerinin kalitesiz olduğunu iddia edenler çok
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
sr250 nin 2011 modeli diyorsa çinli muadilinden bahsediyor olmasın, 2000 sonrası üretimi yok diye biliyorum, birde chopper değilde cafe racer yapmaya uygun bir makina :)
 
Katılım
22 Kas 2011
Mesajlar
77
sr250 nin 2011 modeli diyorsa çinli muadilinden bahsediyor olmasın, 2000 sonrası üretimi yok diye biliyorum, birde chopper değilde cafe racer yapmaya uygun bir makina :)

Abi bende öyle duymuşdum,2000-den sonra çine geçmiş üretim,bir kaç model dışında.Bide ben Baküde yaşıyorum,azeriyim,oraya "cafe racer" yazmışsın,ne demek?
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
bu ikisi fikir vermek için :) Birde çine geçmiş ise çin markadır, görünüş aynı olabilir ama kalite çok düşük ben daha önce de yazmıştım bir tane ural bul, ömürlük ve dünyanın her yrinde klasik olarak bakılan bir makina :)

yamaha-sr250.jpg


sr_500.jpg


Bu da efsane ural, laf aramızda hastasıyım :)

2009-Ural-RetroSoloc.jpg
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
kötü lastikleri, eski tip şasesi, karbüratörlü oluşu, görünüşü beni fazlasıyla soğuttu. çok uyduruk bir motor... yamahayı fazlasıyla severim ama bu olmamış.
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
776
bu ikisi fikir vermek için :) Birde çine geçmiş ise çin markadır, görünüş aynı olabilir ama kalite çok düşük ben daha önce de yazmıştım bir tane ural bul, ömürlük ve dünyanın her yrinde klasik olarak bakılan bir makina :)

http://www.bikeexif.com/wp-content/uploads/2011/02/yamaha-sr250.jpg

http://modernmoto.net/wp-content/uploads/2011/08/sr_500.jpg

Bu da efsane ural, laf aramızda hastasıyım :)

http://1.bp.blogspot.com/_7Qw5Ai91b...Ac/cs2gZ5HpGFk/s1600/2009-Ural-RetroSoloc.jpg
Bencede ural çok güzel bir motor azerbaycanda falan olsam hemen alırdım.
Ama sr250 de güzelmiş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst