- Katılım
- 31 May 2007
- Mesajlar
- 3,081
- Konu Yazar
- #1
Bu hafta sonu başıma gelen bir kaç ilginc şeyi paylaşmak istiyorum!... Perşembe günü @Chronix ile bir zincir bakımı yapalım dedik. Motorla birlikte @Chronix'te gectik ben icerkeyken @Chronix zincire bakmış olum zincirin uzerinde pul yok dedi nasil yok la falan derken yolda allahtan zincir atmadı diye icimden bin türlü dua ediyorum sonra ön dişli kapağı bir söktük ön dişliyi tutan somun yok :S ne zaman nerde düştü bilmiyoruz allaha Emanet gidiyormuşum. Somun kaclık nedir bilmiyoruz ara tara yok aksam 6 olmuş yayan yakın sanayi bulup almamız imkansız. Dedik ertesi güne kalcak Allah razı olsun Kardeşim Cuma günü bulmuş bir somun taktık. Cumartesi @Chronix'in motoru almaya gittik Aksam 7 oldu motoru cıkardık gittik benzin aldık Tam hareket edece marşa basıyorum elektrik gidiyor gösterge far tüm elektrik tesisatı kapanıyor, ondan önce kuyruk cebine bir kutu koydum zorladımda sigortamı cıktı falan diyoruz. Sonra aküye bakalaım dedik :S ikinci şok kutup başını tutan somun düşmüş Motor öyle allaha emanet gidiyor :S Hemen Kayalara gittik bir somun için ama çok gec kapatmışlar gece 7 olmuş bir telle bağladık eve geldik. Pazar günüde Bursaya gittim geldim motor bazen gaz kesiyor bir anda benzin biter gibi öne atlama yapıyor sanırım aküden elektrik alamadığı için siz siz olun vidalarınızı kontrol edin!... Çok şükürler olsun ki kazasız gecti bu olaylar Ufacık şeyler ama geri dönüşü olan hasarlar yaratabilirdi.
Hem renk katar Bursa gezisinden bir Foto
Kırmızı olan benim motorum
Honda da eski motorum şimdi kardeşimin motoru
Yeşil canavarda @Chronix in motoru
Hem renk katar Bursa gezisinden bir Foto
Kırmızı olan benim motorum