Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
kask olabilir, sapılamaz levhası olan bi yere sapıp enselenmiştim. Tabelayı görmemiştim. Pesin 50 tl ödemiştim. Valla vergi dairesine yapıyosan ödemeyi oraya sorabilirsin.
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
Fazla küflenmeden yap bence abi.Bu ara internetten sorgulama yaptımda plakaya ceza gelmiş.Tebliğ edilmedi ama internette edildi gözüküyor faiz bile işlemiş. Asıl sorum şu 72 lira olan cezalar neler? neden ceza yedim ki acaba diye düşünüyorum

Kask ve ya park cezasidir. En düşük ceza çünkü

Arkadaşlar yarın muayeneye gideceğim. Xenon yok. 3 çanta var. Kurye elcigi diz örtüsü. Bir de 2 sayfa önceki arka koruma demiri var. Muaynede sıkıntı çıkaracak bir şey var mi sizce?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
maxi çantalar sorun çıkartabilir. Elinden geliyosa çantaları sökte git.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Extrada eklediklerini sökersen senin için daha iyi olur.Tek seferde geçerse 15 dk sürüyor gecmezse gel git 1 gününü alır.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Yaşıyor sanırım ama telefon numarası bırakmadığından iletişim kuramıyoruz gelir yazarsa cevap veriyoruz :) :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
her yazdığına cevap yazıyorum. Dönüp bikere okuma zahmetine katlanmıyosun. Foruma girmeyipte suçu bize atma tsubasa. Hoşgeldin.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
herkese merhabalar uzun zamandır okul ve iş yüzünden girme şansım olmuyor
hepiniz aklımdasınız
çanta olayına gelince ise distribütorden alıyormuş bizimkiler ve toplu olarak aldıgında bayi fiyatı cekiliyor bizim firmaya
alım yapılırsa çanta için hepinize söyliyecegim o zaman 7 8 tane aldılar
haber vericem yani ama söz vermek istemiyorum kesin olucak diye
fırsat olursa haledicem arkadaşlar..

---------- Post added at 19:42 ---------- Previous post was at 19:37 ----------

her yazdığına cevap yazıyorum. Dönüp bikere okuma zahmetine katlanmıyosun. Foruma girmeyipte suçu bize atma tsubasa. Hoşgeldin.
adem abi kızma ..
biliyorum hayırsızım haylazım =)
ama seni abim gibi seviyorum
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Demiride sök bence :) :) seninki anormal boyutlarda olduğundan dolayı dikkat çekecektir.Bu ara powerled sis farlarıda yasak polis sök demişti ama pek sallamadık duruyor hala üstünde
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Ispartada pek kamera kaydı dikkate alınmaz abi.sabah işe gidip gece işten dönmek için kullanıyordum motoru onun dışında şirket motoruna biniyordum.Arkadaşa söyledim ıspartadaki oturduğum mahallenin muhtarına gidip soracak bakalım cezayı bulabilcez mi
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
Ispartada pek kamera kaydı dikkate alınmaz abi.sabah işe gidip gece işten dönmek için kullanıyordum motoru onun dışında şirket motoruna biniyordum.Arkadaşa söyledim ıspartadaki oturduğum mahallenin muhtarına gidip soracak bakalım cezayı bulabilcez mi
rapsy motorunu satılık etmıssın fotolarını gordum.hayırlısı olsun alana satana.salı gunu motoruma genel bı bakım yaptırdım.aslında lastık tamırı ıcın gıtmıstım.keza arka lastıge cıvı gırıp cıkmıs.delıgı usta ıcten yama koyarak hallettı ama benım ıcın rahat degılzaten uzerındekı lastıkler le 10450 km yol yaptım ve ırc marka dublex on ve arka.ustaya elınde varsa lastıklerıde deegıselım dedıgımde sadece arka lastıge 95 tl fyat soyledı ve ırc marka oldugunu soyledı.benım aklımda olan ıcıme sınmeyen lastıkler kaldı.kararım lastıklerı degıstırmek.uygun fıyatlı onerebıleceın veya baska onerı sı olan arkadaslarda ltfen cevap yazsınlar.sana soracagım asıl soru ıse senın motordakı on camı nerden aldın kaca aldın aynısından bende almak ıstıyorum.montajını nasıl yaptın bende monte edebılırmıyım.cevabı ıcın ımdıden sana dıger arakadaslara ılgılerıden dolayı teekkuru borc bılırım.herkese kolay gelsın
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bi çift prelli dura traction tubless lastik öneririm. Meriçin ön cam cbf tur camı yanılmıyosam. Kaça nerden aldığını bilmiyorum.
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Sen bekle a2 yi 5 ay :) al sonra git araba al :) a2 yi araba ruhsatının içine koy .. adaletini öpeyim dünya :)
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
rapsy motorunu satılık etmıssın fotolarını gordum.hayırlısı olsun alana satana.salı gunu motoruma genel bı bakım yaptırdım.aslında lastık tamırı ıcın gıtmıstım.keza arka lastıge cıvı gırıp cıkmıs.delıgı usta ıcten yama koyarak hallettı ama benım ıcın rahat degılzaten uzerındekı lastıkler le 10450 km yol yaptım ve ırc marka dublex on ve arka.ustaya elınde varsa lastıklerıde deegıselım dedıgımde sadece arka lastıge 95 tl fyat soyledı ve ırc marka oldugunu soyledı.benım aklımda olan ıcıme sınmeyen lastıkler kaldı.kararım lastıklerı degıstırmek.uygun fıyatlı onerebıleceın veya baska onerı sı olan arkadaslarda ltfen cevap yazsınlar.sana soracagım asıl soru ıse senın motordakı on camı nerden aldın kaca aldın aynısından bende almak ıstıyorum.montajını nasıl yaptın bende monte edebılırmıyım.cevabı ıcın ımdıden sana dıger arakadaslara ılgılerıden dolayı teekkuru borc bılırım.herkese kolay gelsın
Mutlu arkadaşım bende Meriçin taktığı camı beğenmiş sormuştum bana rialliden aldığını montajınıda salcanonun camının üstüne delerek vidayla ve iki cam arasına lastik koyarak taktığını yazmıştı fiatını riallide bakabilirsin sağlıcakla...(Cbf 150 camı)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Sen bekle a2 yi 5 ay :) al sonra git araba al :) a2 yi araba ruhsatının içine koy .. adaletini öpeyim dünya :)
Hiç kimseyi öpmene gerek yok datlı sana söyledik o kadar ama söz dinlemedinki :p

---------- Post added at 23:09 ---------- Previous post was at 23:05 ----------

evet ahmet abiye tesekkur borcluyuz hem vatana hızmet eden kardesımız fatıhı yanlız bırakmadıgı ıcın ve hemde bızlerı kardesımızden mahrum bırakmadıgı ıcın sonsuz tesekkurler.yuregıne saglık abım.dun motorumun arka lastıgıne cıvı gırıp cıkmıs ve lastıgım patlamıs.lastıge hava basıp yakın olan ustama gıdıp lastıgı tamır ettırdım.hazır geldık deyıp o-ring zincir ve ybr dıslı takımını degıstırdık.dedım ustam madem bakım yapıyoruz yagını ve bujisni de degıstırelım.castrol 20-40 ıle yagını degıstırdık ve bujiyide yenıledık.bu bakımın ucretı 90 tl olarak yansıdı benım butceye.havalarda bı kac gundur 14-15 derecelerde olması sebebıyle 55 km kadar bı yol yaptım bugun.motorum şıkır şıkır oldu.birde ctesi gunu bursa mt den arkadasım olan coskundan aldıgım topcase yı de monte ettımı super olacak.yaz yakınlassın artık dıye ıcımden gecmıyo degıl.
Eyvallah Mutlu kardeş ne demek elimden geldiğince ziyaretine gitcem selamlarınızı iletcem tabiki her seferinde :rendeer: motora gelince değişik bi yağ koymuşsun 20-40 gerçi ben castrol 10-50 tam sentetik power 1 racing tavsiye ederim her zaman ama :sunny: bi kullan bakalım izlenimlerini alalım sonra nasılmış :silent:

A.S Bizimde selamlarımızı bi mukabele iletirsen memnun oluruz...
@ Meriç kırmızıda geçmişmiydin kamera kayıdı aldılarsa ceza ondanda olabilir...
Aslm söylerim abi ilk fırsatta görüştüğümüzde:king:
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
20-40 actevoyu 10-40 la değiştiğimden beri sanki wolf "allah razı olsun beni kurtardın" dercesine şahlanıyor :)
hele o sabahları ne çileydi :)
kesinlikle 10-40 diyorum.

bide son ölçümde 2.15lt benzinle 95 km gitti. 100km/2.26lt eder :) ya şehiriçi daha az yakıyor. yada bişeyi yanlış yaptık.

şüphelenip wolfun kilometre saatini benim arabayla karşılaştırdım. birebir aynı. yani wolf gittiği km yi arabanın kmsiyle birebir aynı gösteriyor.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
actevo nun kastığını söylemiştim.şehir içi daha az yakmaz. Daha çok yakar. Veya benim burlarda böyle. Çünkü şehir içi 4 ve 5 ci vitesleri pek göremiyorum. Wolf ün km saati öteki çinliler gibi kafadan sallamıyor. Ne gidiyosa onu gösteriyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst