Sym Sym Wolf SB 250Ni Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Tem 2010
Mesajlar
414
Şuan takılıymıs gaz kolunda ayar yaptırmıs boşluk varmış öyle dedi. Niye ikisi birden cıkmıs tabi ayrı konu

Gaz kolundaki boslugu almak icin birseyi sokmeye gerek yok bana pek samimi bir satici gibi gelmedi

Turkce karakterlerin olmayisindan oturu kusura bakmayin cepten giriyorum
 
Katılım
13 Tem 2011
Mesajlar
69
Gaz kolundaki boslugu almak icin birseyi sokmeye gerek yok bana pek samimi bir satici gibi gelmedi

Turkce karakterlerin olmayisindan oturu kusura bakmayin cepten giriyorum

Gaza hemen tepki versin mi öyle birsey söyledi boşluk varmıs ayar yapildi fln dedi evet banada garip geldi bu durum.
 

vnc

Katılım
18 Ara 2012
Mesajlar
14
Şu gidon konusunu biraz daha deyaylı anlatabilir misiniz? Nasıl bişey merak ettim bu boşluk. "Gidon da boşluk" bana hiçbir şekilde normal gelmedi de. Montajdan kaynaklanmış olabilir.

Ayaklarınızı da ne frenin altında ne de üstünde tutmayın. Yanında da tutmayın. Ayak basamağına ayağınızın ön tarafı ile(ucu değil) basın. Fren yapılması gereken yerde fren yaparsınız. Normalde ayağın pedal civarında değil basamakta düz bir şekilde olması en doğrusudur :cat:

O topcase aparatı da büyük ihtimalle sizin motora da uyacaktır. Sanırım aynı şase ve kuyruk tasarımı car o 125'likte de. :cat:

Nasıl anlatayım ön frene basınca tık ediyor bırakınca yine tık ediyor yani her zaman değil ama duracak falan olursam ön amortisörler sıkışırsa tıklıyor. Durduğum yerde ön frene basıp ileri geri yüklenincede yapıyor, gidon göbeğini tutunca net olarak anlaşılıyor orda çok az bi boşluk olduğu.

Şu aparat için shad ürünleri getiren bi yerle konuşsak getirtmez mi acaba:silent: Yurt dışından ürün alma konusunda çok şanslı sayılmam ::saad::
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Nasıl anlatayım ön frene basınca tık ediyor bırakınca yine tık ediyor yani her zaman değil ama duracak falan olursam ön amortisörler sıkışırsa tıklıyor. Durduğum yerde ön frene basıp ileri geri yüklenincede yapıyor, gidon göbeğini tutunca net olarak anlaşılıyor orda çok az bi boşluk olduğu.

Şu aparat için shad ürünleri getiren bi yerle konuşsak getirtmez mi acaba:silent: Yurt dışından ürün alma konusunda çok şanslı sayılmam ::saad::

O tarz bir tıklama daha doğrusu seyrek bir titreşim benim motorda da var. Frene hafiften bastığımda gidonda çok az hafif bir titreşim şeklinde tıklamalar oluyor. Ancak çok kullanınca dikkatimi çekti, her binen farkedemeyebilir. Ben amortisörden sanıyordum ama senin bu söylediğin üzerine gidon bağlantılarını da bir kontrol edeyim :cat:
 

vnc

Katılım
18 Ara 2012
Mesajlar
14
O tarz bir tıklama daha doğrusu seyrek bir titreşim benim motorda da var. Frene hafiften bastığımda gidonda çok az hafif bir titreşim şeklinde tıklamalar oluyor. Ancak çok kullanınca dikkatimi çekti, her binen farkedemeyebilir. Ben amortisörden sanıyordum ama senin bu söylediğin üzerine gidon bağlantılarını da bir kontrol edeyim :cat:

Benzer bir durum daha önce yaptığım kaza sonucuda gelmişti benim başıma. Yine SYM gts 250 ile ciddi bir kaza geçirmiştim (benim için çok olmasada motor için baya ciddiydi). Komple ön amortisörler çatal falan değişmişti. Onda da aldıktan bir süre sonra şimdikine benzer bir boşluk farkettim, yaptırdığım yere götürdüm sıktılar düzeldi. Sıfır motorlarda bu ne kadar olası bir durum acaba? Daha önceki sahibi farketmedi mi yoksa benim bilmediğim şeyler mi var :silent::silent:
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
549
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
688
gidondaki bosluk kronik sanirim. boslugu almak basit is basluk varken cok fazla gezmeyin rulman yatagi zarar gorebilir.yakiti daha onceki sayfalarda bahsetmistim 3.1 litre cikmisti.

---------- Post added at 18:00 ---------- Previous post was at 17:47 ----------

arka fren pedali olmasi gereken yerden yukarida. onu asagiya cekmeye calistim ama o zamanda stop swichine ayar gerekiyor ince bir is yani.
 
Katılım
13 Tem 2011
Mesajlar
69
bu motoru ben biliyorum ortaköyde denk gelmiştim dosta gidecek bi motor değil sahibinin anlattıklarına bakılırsa 1 motorun 1 kocası olur ama bunda koca çok siz anlayın demek istediklerimi

Hocam bu bildiginiz motor sahibinden.com daki 7000 lira fiyat verilen siyah uzerinde suzuki yazilari olan motosiklet mi
 
Katılım
13 Tem 2011
Mesajlar
69
Hocam bu bildiginiz motor sahibinden.com daki 7000 lira fiyat verilen siyah uzerinde suzuki yazilari olan motosiklet mi

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ervis-bakimli-motor-isteyenler-93342844/detay

Soruyorum sahibine kacinci sahibisiniz ne yapacan benim motorun hesabini mi soruyorsun diyo. 3 aydir ilanda motor suanki kilometresi ne diyorum cevap yok.. Seviyesiz birisi cıktı uzak durun derim ne motoruna ne kendine güven olur bilgilendirmek icin yaziyorum... En sonda 6200 TL + Lazer Kask + Disk kilidine bana motoru bırakıyordu almaktan vazgectim..
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
460
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ervis-bakimli-motor-isteyenler-93342844/detay

Soruyorum sahibine kacinci sahibisiniz ne yapacan benim motorun hesabini mi soruyorsun diyo. 3 aydir ilanda motor suanki kilometresi ne diyorum cevap yok.. Seviyesiz birisi cıktı uzak durun derim ne motoruna ne kendine güven olur bilgilendirmek icin yaziyorum... En sonda 6200 TL + Lazer Kask + Disk kilidine bana motoru bırakıyordu almaktan vazgectim..

Guncelleme icin saol, o davranis tarzi ile motor degil cukulata bile satamaz o adam.

dikkat ettim, bazi insanlar gercekten sosyal anlamda ozurlu ve konusmasini bilmiyorlar, yani motorun bi yanlisi olmayabilir, belki adam sadece uyuzun tekidir, bunuda goz ardi etme bence.

fiyat baya iyimis. harirlisi,

eger almaktan kesin vaz gecmediysen benim konu basligina gidip , listedeki maddelere bakabilirsin, belki motoru incelemek gerekir.

http://www.motosiklet.net/forum/mt-...-kilometre-ile-oynandigini-nasil-anlariz.html
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
171
arkadaşlar gelemiyorum bayadır aranıza kusura bakmayın... neler yapıyosunuz? bu arada baya bi kalabalıklaşmışız ya :)))
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
549
yüzünü gören cennetlik olacak abi sen nerelerdesin sym nin havası gecti crosa binmeye basladın unuttun buraları :D
 
Katılım
13 Tem 2011
Mesajlar
69
Arkadaşlar ilk motosikletim olarak almayi düşünüyorum 250liklerden hyosung ve symye param yetiyor

- Daha önce başka motosikletler kullanmış arkadaşlar motosikletin kalitesi hakkında yorum yapabilirler mi?
- 6000&7000 aralığında bir bütcem var alma! bu motoru şu motorlara bak diyebileceginiz marka modeller varmıdır ?
- Kronik arızası varmı ?
- Temiz bir motosiklet bulursam temiz bakicagimi bildigim icin senelerce kullanabilir miyim ?
- Şu ana kadar ne masraflar açtı ne gibi sorunlarla karşılaştınız
- En beğenmediğiniz yönü nedir hersey iyide işte şu olay beni çıldırtıyor bu yüzden bu motoru satarim dediğiniz eksiklik/kusur ?
- Üzerindeki orjinal lastikleri nasıl ?

İlk başlıkta biliyorum birçok sorunun cevabı var ama şuan kilometreler yapıldı bu motosikletler ile asıl az cok hersey simdi belli olur o yüzden cevap verebilirseniz unuttuğum hususlarıda belirtebilirseniz çok sevinirim.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
549
Arkadaşlar ilk motosikletim olarak almayi düşünüyorum 250liklerden hyosung ve symye param yetiyor

- Daha önce başka motosikletler kullanmış arkadaşlar motosikletin kalitesi hakkında yorum yapabilirler mi?
- 6000&7000 aralığında bir bütcem var alma! bu motoru şu motorlara bak diyebileceginiz marka modeller varmıdır ?
- Kronik arızası varmı ?
- Temiz bir motosiklet bulursam temiz bakicagimi bildigim icin senelerce kullanabilir miyim ?
- Şu ana kadar ne masraflar açtı ne gibi sorunlarla karşılaştınız
- En beğenmediğiniz yönü nedir hersey iyide işte şu olay beni çıldırtıyor bu yüzden bu motoru satarim dediğiniz eksiklik/kusur ?
- Üzerindeki orjinal lastikleri nasıl ?

İlk başlıkta biliyorum birçok sorunun cevabı var ama şuan kilometreler yapıldı bu motosikletler ile asıl az cok hersey simdi belli olur o yüzden cevap verebilirseniz unuttuğum hususlarıda belirtebilirseniz çok sevinirim.



hyosung hakkında genel olarak tamircilerden aldığımız yorumlar sakın bulaşma ocağına incir ağacı diker cinsinde idi ben sym yi almadan önce sorduklarımda

kronik arızamız yok sadece gidonda gevseme var oda serviste usta 5 dk da hallediyor cok kolay bişey
temiz bir motoru temiz kullandıkca uzun seneler kullanabilirsin
motorum 5300 km de oldu normal bakım periyodları haricinde sadece arka fren balatasını değiştirdim baska bişey yok
beğenmediğim yönü yok
orjınal lastıklerinde arka lastık yazın kullanışlı değil yagmurlu havalarda kullanışlı yaza doğru iyi bi lastık ile değiştireceğim nasıp olursa

km yükseldi ama hala ilk günki gibi
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
119
parcalık bi işim olmadı daha fıyat hakkında bi bilgim yok desem yeridir sonucta sıfır aldım sadece arka balata değiştim oda işçilik dahil orjınal balatası 70 tl ye geldi

teşekkürler engin sym hakkında servis parça konusunda bilgim yok honda yamaha yı biliyorum bu konuda paylaşım yaparsan bilgimiz olur
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
171
yok be kardeşim bu ara çok çalısıyoruz o yuzden giremiyorum foruma... daha şimdi işten geldim... boş kaldımmıda forumda takılmak yerine gezmeyi seçiyorum motorla doğal olarak :D sen neler yapıyosun üzmüyo demi bizim oğlan seni :D
 
Katılım
30 Tem 2010
Mesajlar
414
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ervis-bakimli-motor-isteyenler-93342844/detay

Soruyorum sahibine kacinci sahibisiniz ne yapacan benim motorun hesabini mi soruyorsun diyo. 3 aydir ilanda motor suanki kilometresi ne diyorum cevap yok.. Seviyesiz birisi cıktı uzak durun derim ne motoruna ne kendine güven olur bilgilendirmek icin yaziyorum... En sonda 6200 TL + Lazer Kask + Disk kilidine bana motoru bırakıyordu almaktan vazgectim..
ben wolfu almadan once halıcıoğlunda yolda gordum motoru ve kullanıcısından fikir almak adına arkadaştan kenara çekmesini istedim ayak üstü biraz lafladık ilgili bir arkadaştı motoru öve öve bitiremedi motoru sattıgı için çok samimi bulmadım motorun sahibi arkada oturuyordu bi arkadası kullanıyordu motoru ne kadar yaktıgını sordugumda ben 10.000 devirden önce vites değiştirmiyorum o yuzden biraz fazla yakıyor dedi valla bizim motorlar 9.500 de kesiciye giriyor bu adam nasıl ceviriyor o deviri?
ben motor alırken satıcının en ufak yalanını gördüğümde soguyorum kimbilir ne süprizler cıkarır diye düşünüyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst