- Katılım
- 29 Eyl 2007
- Mesajlar
- 6,279
Şimdi arkadaşlar burda bi yanlış anlaşılma var..
Tamam topiğin canlanmasında katkım olmuş olabilir yapilan bütün değişimler LOKMANHEKİM tarafından yapilmiş olup sadece parça malzeme temini bana aittir.. Lastiklr çok güzel fırsat ama şu an zaten lastiklerim sıfır desem yeridir..gıcır gıcır lastikler..Şimdi alıp bekletsem işin maddi boyutundan ziyada durduğu yerde sertleşecek hiç kullanamayacağım..



























