Yamaha Yamaha YBR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Eyl 2008
Mesajlar
36
35lvl10.jpg
242s9j7.jpg
13ygps6.jpg
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Arkadaşlar Merhaba.Ybr 250 bu aralar aklımı çeliyor.Ömürlük motor gibime geliyor.Cbf 250 ve Twister da Egzantrik problemi var.Arkadaşım da var aynı problemden o da sıkıntılı.
19.2 Lt yakıt deposu varmış.Acaba 1 depo ile kaç km gidiyor?Ve uzunyoldaki performansı nasıl ?
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
arkadaşlar ybr 250 için ön arka takım lastik almayı düşünüyoruz yakın bi arkadaşıma.. en uygun nereden bulabiliriz. istanbulun heryerinden alma imkanımız war.. yardımcı olursanız sevirim. birde michelin pilot almayı düşünüyoruz tawsiye edermisiniz ?
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Arkadaşlar Merhaba.Ybr 250 bu aralar aklımı çeliyor.Ömürlük motor gibime geliyor.Cbf 250 ve Twister da Egzantrik problemi var.Arkadaşım da var aynı problemden o da sıkıntılı.
19.2 Lt yakıt deposu varmış.Acaba 1 depo ile kaç km gidiyor?Ve uzunyoldaki performansı nasıl ?

Ybr 250 kaliteli motor cidden..bende kullanıyorum şu an 49.100 kmde genelde uzun yolda kullanıyorum 100 kmde 3 litre yakıyorum 100-110 gidiyorum genelde 6.500 devirde 100 ile Uzun yola gitmek için aldığım bi alet şahsen cbf 250 ye karşı tercih edilebilir enjeksiyonlu ve yamaha oluşu herşeye bedel:p
Ama velakin bu motorla kaza yapmamanız lazım yedek parça beklersiiz vede pahalı her motor gibi..misal benim amortisör keçem patlamişti 60 gayme yenisi düzce dadaş motor 1 ay sonra gelir dedi allahtan motolizde varmış ordan aldık..piyasa malı keçelerde vardı illaki bi keçe için motor yatmaz tabi..onun dışında kolay kolay parçası eskiyecek sağı solu bozulacak bir motor değil..
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279

Topik ölmesin agalar gelin günde bir kere selam verin gidin başka bişey istemiyorum :p başka 250 lilikler deli gibi online iken bizim topiğe kimse girmiyor bile hiç mi şikayetiniz yok :mrgreen:
Resim geçen hafta gittiğimiz kartepeden..
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Bu topik hep sakin geçiyor. Adam gibi motor bu YBR 250 ,siz onu üzmeyin o sizi hep mutlu edecektir.
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
528
[url]http://f1301.hizliresim.com/15/u/jcxk0.jpg[/url]
Topik ölmesin agalar gelin günde bir kere selam verin gidin başka bişey istemiyorum :p başka 250 lilikler deli gibi online iken bizim topiğe kimse girmiyor bile hiç mi şikayetiniz yok :mrgreen:
Resim geçen hafta gittiğimiz kartepeden..

benim de kafamda bi 250 cc var, keşke ybr 250 yenisi gelse şöyle 9000 tl civari, laap diye atlarım. bu arada fotoğrafta plaka dikkatimi çekti. ne o? çgs mi? :)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
benim de kafamda bi 250 cc var, keşke ybr 250 yenisi gelse şöyle 9000 tl civari, laap diye atlarım. bu arada fotoğrafta plaka dikkatimi çekti. ne o? çgs mi? :)

Tavsiye ederim abi kuryelik yapılabilir bu motorla.. plakaya gelince internet korsanlarınndan pilakamı saklamak istedim :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:59 ----------

merak etme sedat ben günlük bi slm verir bakarım topiğe :mrgreen:

Tamam aga bu bana yarın sana yani symde 2 gün sonra kimse uğramayacak beraber çeviririz artık :cherry:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
bizde para yokken sakarya da satılık vardı ter temiz daha 14000km 1 tane de düzce de vardı siyah canavar 2 side satıldı şimdi para var:cherry: ama motor yok:pr:
en son honda ya dönecem yamaha benim gibi bi müşterisini kaybedecek ona yanıyorum:pl:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
bizde para yokken sakarya da satılık vardı ter temiz daha 14000km 1 tane de düzce de vardı siyah canavar 2 side satıldı şimdi para var:cherry: ama motor yok:pr:
en son honda ya dönecem yamaha benim gibi bi müşterisini kaybedecek ona yanıyorum:pl:

topiği görünce kör oldum sandım :queen: gözlerimi ovaladım gerçekmiş :p
Nasip kısmet askerden önce bende çok ybr 250 kaçırdım anlatamam..geç oldu güç olmadı mutuyum huzurluyum iyiki ona rastladım.. KAYMAKAM :thumleft:
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
Maşşallahı var motorunun. Sende benim gibi titiz adamsın belli :) kazasız belasız bin hocam. Bizdede var bi ybr 250 amcaoğlunda ama bi kazandıramadım onu mT ye :)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Maşşallahı var motorunun. Sende benim gibi titiz adamsın belli :) kazasız belasız bin hocam. Bizdede var bi ybr 250 amcaoğlunda ama bi kazandıramadım onu mT ye :)

Pek titiz sayılmam aslında uzun 1-2 aydır kirli kirli duruyordu boş vaktim olduğundan 2 dk yıkamacıya götüreyim dedim zincir de yağlanması gerekiyordu aradan çıkardım ikisinide..Şu foruma bi tane daha fanatik ybr ci gelirse kalkınırız :p
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
sedat yamaha sana ozel bir sdt 250 yapip yollamali aga. topic sayende nefes aliyormus valla :-D
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
Pek titiz sayılmam aslında uzun 1-2 aydır kirli kirli duruyordu boş vaktim olduğundan 2 dk yıkamacıya götüreyim dedim zincir de yağlanması gerekiyordu aradan çıkardım ikisinide..Şu foruma bi tane daha fanatik ybr ci gelirse kalkınırız :p

temiz i bulunsa senin topik boş kalmaz ama
eski sahibi serdar abi motosiklete iyi bakan bi kullanıcı olsa işte yokkkk
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst