- Katılım
- 8 Kas 2009
- Mesajlar
- 1,401
almışken 2 adet al..
Ramazan ben zaten 1 tanesini (sağ yada sol hatırlamıyorum)2-3 ay kadar önce değiştirtmiştim çok uzun bir süre gerek duyulmaz artık sanırım.
almışken 2 adet al..
Aslında ebay i kullanmasını iyi bilen birisi burda tane fiyatına çiftini alabilir diye düşünüyorum..Hazır elimiz değmişken ikisini bir yenileriz bi tanede yeedek elimizde kalmış olur nasıl fikirama hangisi önemli olan o... ya yine aynı keçe patlamışsa...
ama hangisi önemli olan o... ya yine aynı keçe patlamışsa...
Aslında haklısın ,servisteki Ünal ustayla görüştüm o da hangisi olduğunu hatırlamıyor
o motor 20 gün yatarsa oturup ağlarım kanka :cherry::cherry: Şimdi blamir nicki arkadaşa mesaj attımda bakalım ebaydan bulabilirsek takım halde alırız artık..ikisinin değişmesi en sağlıklısı...
sedat 20 gün sonra hallederiz paşam sorun değil dert etme...
o motor 20 gün yatarsa oturup ağlarım kanka :cherry::cherry: Şimdi blamir nicki arkadaşa mesaj attımda bakalım ebaydan bulabilirsek takım halde alırız artık..
sorun deil ramçoönemli olan yağ miktarını bilmek
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:59 ----------
319 ml yağ konuyor






[url]http://g1211.hizliresim.com/13/4/fmxn6.jpg[/url]
Herkesin bilddiği gibi bi amortisör keçemizde kaçırma olayı vardı..Keçeyi motoliz.com dan tedarik ettik..bu günde değişimi yapıldı..Arka kaplin takozlarınıda ilhan esirci abim getirdi sağolsun onlarıda değiştirdik..Ne arka dişlide boşluk kaldı nede amortisörün yağ kaçırması herşey yolunda..
[url]http://g1211.hizliresim.com/13/4/fmxsm.jpg[/url]
[url]http://g1211.hizliresim.com/13/4/fmxw7.jpg[/url]
Hurda keçe..
[url]http://g1211.hizliresim.com/13/4/fmxxw.jpg[/url]
çıkan yağ 319g
[url]http://g1211.hizliresim.com/13/4/fmxyy.jpg[/url]
[url]http://g1211.hizliresim.com/13/4/fmxzv.jpg[/url]

2.5..2-9 litre arasında... yakıt tüketimi ama ölçümlerim devam ediyor..sedat kardeş eline sağlık
bu arada birşey soracağım ybr 250 ile ortala ybr 125 gibi gitsek 80-100 arası uzun yolda yakıt durumu nasıl bilgi verirseniz sevinirim