Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Kas 2011
Mesajlar
126
Bugün havayı güzel görünce çıkardım motoru :D güzel oldu hasret giderdik arkadaşla ama park ederken ayaklığı açtım zannedip motoru yere bırakıverdim :(
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
selamunaleyküm arkadaşlar sizden bişey rica edecektim. ben hem naked hem racing motorlara karşı ilgim var. şu iki motor arasında kaldım. sizce hangisi? ktm duke 200 VS kawasaki ninja 250 r değerlendirmeyi yüzde olarak yaparsanız mutlu olurum.

1.hangisi uzun yol icin uygun
2.hangisi konforlu ve rahat
3.hangisinin kullanimi daha kolay
4.hangisi daha kaliteli
5.hangisi daha yakisikli
6.hangisi daha seri
7.hangisi servis ve yedek parcada daha seri ve iyi.
8.hangisi sehir ici yogun trafikte atak

2 motosiklettinde parça fiyatları ve kalitesi aynı diye biliyorum. Ktm'nin renk ve dizaynından dolayı daha bir çekiciliği var. Fakat ninja grenajlı ve Ktm'ye oranla daha güçlü bir motosiklet. Buda uzun yolda daha rahat bir seyehat imkanı sağlıyacaktır. Ktm grenajsız olduğu için ninja'ya oranla daha çok rüzgar tutucak, seni daha çok yorucaktır.

Benim diyebileceklerim bu kadar. Başka sorunuz olursa, ben ve burada ki bilgili kişiler gördükleri zaman mutlaka yardımda bulunacaktır.
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Saol twin kardes bilgi ve yardimin icin tesekkurler.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
selamunaleyküm arkadaşlar sizden bişey rica edecektim. ben hem naked hem racing motorlara karşı ilgim var. şu iki motor arasında kaldım. sizce hangisi? ktm duke 200 VS kawasaki ninja 250 r değerlendirmeyi yüzde olarak yaparsanız mutlu olurum.

1.hangisi uzun yol icin uygun
2.hangisi konforlu ve rahat
3.hangisinin kullanimi daha kolay
4.hangisi daha kaliteli
5.hangisi daha yakisikli
6.hangisi daha seri
7.hangisi servis ve yedek parcada daha seri ve iyi.
8.hangisi sehir ici yogun trafikte atak

dostum KTM in Duke 390 modelini bekle derim.. Şehir içi kullanımlarda KTM Duke 200 daha mantıklı ama anayola cıktıgında Ninja ile çok daha güvende olursun.. Yedek parça sıkıntısı iki motordada yaşamazsın.. En kötü yurt dışından 15 günde getirebiliyorsun gerekli parçayı.. Yogun trafikte dediğim gibi duke iyidir ama trafik biraz acılır, sen gazlamak istersin orda ninja alsaydım keşke dersin..
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Cümleten Selamın Aleyküm...

Kürşat abi, Murat abi sizlere bir iki sorum olucak izninizle.

250-300 liralık bir bütçem var. Kask almayı düşünüyorum. Bir kaç tane kask arasında kararsız kaldım. Kimileri nolan almamı söylüyor. Nolan'ın 3-4 yıldız almış olan kaskları bile 250-500 arasında değişiyor.
Kaynak: Motor Delisi Motosiklet grubu, motosiklet etkinlikleri, gezileri, motor videoları, resimler, yarışlar, 2. ikinci el motosilet ilanları http://www.motordelisi.com/forum/so...-arkadaslarin-yardimlarini-rica-ediyorum.html

KASKLAR;
1)- Marushin Shivan Dragon
2)- Agv K-3, K series ve Airtech
3)- Nitro Akido
4)- Nolan n61, n62, n63, n84
5)- Suomy Trek

Bu kasklar arasında kaldım. Kriterlerimi aşağıda belirttim yardımcı olursanız çok sevinirim.

*Aradığım Kriterler;
1)- Rüzgâr sesinin en az olması
2)- Kask'ın rahat ve konforlu olması.
3)- Vizörünün buhu yapmaması, yada kolay çizilir bir malzemeden olmaması.
4)- Vizör ve diğer ihtiyacım olabilicek parçalar konusunda çabuk parça bulunabilmesi.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Valla can ben işin rüzgar sesinde değilim.. Olurda bir çarpma anında kafamın karpuz gibi yarılmasından sa varsın rüzgar sesi alalım içeri.. Zaten bize rüzgarın oğlu demiyorlarmı? benim mantıgım budur.. Çok uzun süreli seyahat yaparsam sıkıntı olabilir evet ama kısa süreli şehir içi kullanımda sıkıntı olacagını zannetmiyorum.. Ocak ayı içerisinde bir tane sipariş edeceğim o zaman yazarım..
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Valla can ben işin rüzgar sesinde değilim.. Olurda bir çarpma anında kafamın karpuz gibi yarılmasından sa varsın rüzgar sesi alalım içeri.. Zaten bize rüzgarın oğlu demiyorlarmı? benim mantıgım budur.. Çok uzun süreli seyahat yaparsam sıkıntı olabilir evet ama kısa süreli şehir içi kullanımda sıkıntı olacagını zannetmiyorum.. Ocak ayı içerisinde bir tane sipariş edeceğim o zaman yazarım..


Doğru diyorsn abi haklısn ama benim kaskta rùzgâr alıyor. Yüzüm çok kötü donuyor. Boynum tutuluyor, başım ağrıyor. Gece uykuları zehir oluyor resmen. Sabah kalktığımda turşu gibi oluyorum. Senin imkanlarının benim imkanlarıma göre daha iyidir diye düşünüyorum. Abi bence scorpion exo 750 air modelini de incelemeni tavsiye ederim. Oda 350 400 lira civarı bir göz gezdir belki beğenirsin.
Marushin tiger de 300 lira zaten
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Onun çözümü kışlık balaklava, mümkünse gore windstopper kumaş olanlarından. En iyi kaskı da alsan boyundan giren rüzgarla donmaya devam edersin.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
evet can.. Balaklava her derde deva kış aylarında.. Yüz felci bile olmamak elde değil.. O yüzden balaklava en iyi çözüm.. Kulağada bir tıpa.. Oh mis ne soğuk kaldı ne rüzgar :)

Kardeşim Scorpion un tüm modelleri 4 ve daha aşağı yıldız almış Sharp testinde.. o yüzden ben kararlıyım 5 yıldız alan bir model alacağım..
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
evet can.. Balaklava her derde deva kış aylarında.. Yüz felci bile olmamak elde değil.. O yüzden balaklava en iyi çözüm.. Kulağada bir tıpa.. Oh mis ne soğuk kaldı ne rüzgar :)

Kardeşim Scorpion un tüm modelleri 4 ve daha aşağı yıldız almış Sharp testinde.. o yüzden ben kararlıyım 5 yıldız alan bir model alacağım..


Abi kullandığın balaklavanın markası vs varmı? Kimisi ipek diyo kimiside yer bezinden olsa gerek :)

Bu arada 5 yıldız almış olan kasklar arasında nitro akido da var ama marushin japon işi :) :)

Abi kaskı aldığın zaman güzel bir inceleme, test yazısı bekliyorum :)
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Selam arkadaşlar yarın TimeCafe'de bir buluşma var.
Etkinliği buradan takip edebilirsiniz.
Motojektif: http://www.motojektif.com/etkinlik/12/Motojektif-Genel-Tanisma-Toplantisi/
Facebook: https://www.facebook.com/events/518850941467518/

Kısaca detaylar:

Genel Tanışma Sohbet toplantısı yapılacak olup,
Üzerine nicklerinizi yazıp arkadaşlarınıza dağıtabileceğiniz Kartvizitlerden hediye edilecektir.
Sıcak bir ortamda yeni arkadaşlıklar edinecek güzel sohbetler edeceğiz.

Buluşma Yeri ve Saati: Time Cafe / 14 Aralık Cuma - Saat 20:00

Time Cafe, Göztepe
Dr.Fahrettin Kerim Gökay Caddesi (Minübüs caddesi) 132/A Göztepe, İstanbul
http://www.bing.com/maps/default.as...ty=r&rtop=0~0~0~&mode=D&FORM=FBKPL2&mkt=en-US

İletişim: 05324846202
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
arkdslar kusra bakmayın dank die topigi isgal yapıorum

orjınal ciziksiz eksoz , orjın arka stop lambası elimde mevcut ıhtıyacı olan arkdsa cok uygun sekillde vericem saygılarr sevgilerr :king: :rendeer:






 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Selam arkadaşlar yarın TimeCafe'de bir buluşma var.
Etkinliği buradan takip edebilirsiniz.
Motojektif: http://www.motojektif.com/etkinlik/12/Motojektif-Genel-Tanisma-Toplantisi/
Facebook: https://www.facebook.com/events/518850941467518/

Kısaca detaylar:

Genel Tanışma Sohbet toplantısı yapılacak olup,
Üzerine nicklerinizi yazıp arkadaşlarınıza dağıtabileceğiniz Kartvizitlerden hediye edilecektir.
Sıcak bir ortamda yeni arkadaşlıklar edinecek güzel sohbetler edeceğiz.

Buluşma Yeri ve Saati: Time Cafe / 14 Aralık Cuma - Saat 20:00

Time Cafe, Göztepe
Dr.Fahrettin Kerim Gökay Caddesi (Minübüs caddesi) 132/A Göztepe, İstanbul
http://www.bing.com/maps/default.as...ty=r&rtop=0~0~0~&mode=D&FORM=FBKPL2&mkt=en-US

İletişim: 05324846202

bir aksilik yagmur camur kar kıyamet olmaz ise orada olurum.. Can al sana toplantı :)
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Abi ben 19:30'dan sonra müsait oluyorum. O saatten sonra G.o.p'dan karşıya geçmem saat 21'u geçer. H.sonu olsa kaçırmazdım. Şansım bir türlü yüzüme gülmüyor. :(
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
Can kardeş benim sana önerim Mart ayını bekle. Motosiklet fuarı var. Ordan birtane güneş vizörlü LS2 alman.O bütceye çok güzel ls 2 ayarlarsın..Yaklaşık 250 lira. Ben geçen kış almıştım fuardan. Çok memnun kaldım.Öneririm.

Cümleten Selamın Aleyküm...

Kürşat abi, Murat abi sizlere bir iki sorum olucak izninizle.

250-300 liralık bir bütçem var. Kask almayı düşünüyorum. Bir kaç tane kask arasında kararsız kaldım. Kimileri nolan almamı söylüyor. Nolan'ın 3-4 yıldız almış olan kaskları bile 250-500 arasında değişiyor.
Kaynak: Motor Delisi Motosiklet grubu, motosiklet etkinlikleri, gezileri, motor videoları, resimler, yarışlar, 2. ikinci el motosilet ilanları http://www.motordelisi.com/forum/so...-arkadaslarin-yardimlarini-rica-ediyorum.html

KASKLAR;
1)- Marushin Shivan Dragon
2)- Agv K-3, K series ve Airtech
3)- Nitro Akido
4)- Nolan n61, n62, n63, n84
5)- Suomy Trek

Bu kasklar arasında kaldım. Kriterlerimi aşağıda belirttim yardımcı olursanız çok sevinirim.

*Aradığım Kriterler;
1)- Rüzgâr sesinin en az olması
2)- Kask'ın rahat ve konforlu olması.
3)- Vizörünün buhu yapmaması, yada kolay çizilir bir malzemeden olmaması.
4)- Vizör ve diğer ihtiyacım olabilicek parçalar konusunda çabuk parça bulunabilmesi.
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Can kardeş benim sana önerim Mart ayını bekle. Motosiklet fuarı var. Ordan birtane güneş vizörlü LS2 alman.O bütceye çok güzel ls 2 ayarlarsın..Yaklaşık 250 lira. Ben geçen kış almıştım fuardan. Çok memnun kaldım.Öneririm.

Abi hangi modelini aldın acaba? Netten bir bakıyım inceleme yazılarına yorumlarına felan.

Birde abi ciddi bir araştırma yaptım. Şuan 3 kask arasında kararsız kaldım.
1. Shark s600
2. Shark 700s
3. Scorpion exo750 air

Bu karklar benim bütçeme yakın. 2 ayda bir nitro ve başka bir kask alabiliyorsam, 1 ay daha bekleyip daha kaliteli bir marka almak daha mantıklı geldi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst