KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Bir de uzaktan ve yandan çekilmiş ve de çantalı fotoğraf koyabilir misiniz rica etsem :)
 
Katılım
10 Eyl 2012
Mesajlar
7
Henüz çanta alamadım...Alınca, fotolarını çekip foruma yükleyeceğim...
 
Katılım
6 Eyl 2008
Mesajlar
91
givinin sitesindeki fotolarda rack artçı koltuğunu çok engelleyecek gibi duruyordu ama sizin fotolarda açılar daha net anlaşılmış, teşekkürler resimler için.
yetişkin birini arkaya alsak hiç engeller, yanlardan sıkıştırır mı? sadece rack için soruyorum.
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
duke 200e karenaj eklenme olasılığı varmı çıplaklığını biraz kapatıp racinge benzeme acısından daha kaslı kalıplı durması açısından
 
Katılım
9 Ara 2012
Mesajlar
1
Merhaba. Duke'ü rallide kullanmışlar. Umarım fotoğrafını yükleyebilirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:25 ----------

[/COLOR]
Team-Ready-to-Race.png


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:35 ----------

KTM-Duke-200-Raid-de-Himalaya-4.png
 
Katılım
25 May 2012
Mesajlar
14
Merhaba. Duke'ü rallide kullanmışlar. Umarım fotoğrafını yükleyebilirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:25 ----------

[/COLOR]http://motoroids.com/wp-content/uploads/2012/10/Team-Ready-to-Race.png

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:35 ----------

http://motoroids.com/wp-content/uploads/2012/10/KTM-Duke-200-Raid-de-Himalaya-4.png

Onlar yapmasında biz mi yapalım. Biz 5 bin euro veriyoruz onlar bin. komle pert olsa nolur motor :) Çizik olmasın diye yapmadığımız kalmıyor :))
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
460
Soldaki motor hidrolik sizdiriyor sanirim. :cat:
ktm nin biraz bi imaji vardi bende, o da bu foto ile eridi gitti.
Team-Ready-to-Race.png


---------- Mesajlar birleştirildi - 11:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:59 ----------

Onlar yapmasında biz mi yapalım. Biz 5 bin euro veriyoruz onlar bin. komle pert olsa nolur motor :) Çizik olmasın diye yapmadığımız kalmıyor :))

bu ktm neden TVS ile ayni fiyatta degil? alet hinds. ta uretiliryor tvs gibi.
tamam biraz daha iyi parca kullaniyorlar ama o iyi olan parcalarin toplami bir elin 5 parmagini gecmez. frenler disardan etiket marka , WP susp. disardan, ver Vikram'a(hintli adl) 5 dolar butun gun calissin , motor yapsin sana. :cherry:
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
bu ktm neden TVS ile ayni fiyatta degil? alet hinds. ta uretiliryor tvs gibi.
tamam biraz daha iyi parca kullaniyorlar ama o iyi olan parcalarin toplami bir elin 5 parmagini gecmez. frenler disardan etiket marka , WP susp. disardan, ver Vikram'a(hintli adl) 5 dolar butun gun calissin , motor yapsin sana. :cherry:

Belki motorlar üretildikten sonra KTM fabrikasına göderilip kalite kontrolü yapıldığı içindir o fark. Bir elin parmağını geçmeyenler de büyük ihtimalle ilk bakışta fark edilenlerdir. Düşününce gösterge bile RC8R ile neredeyse aynı.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Belki motorlar üretildikten sonra KTM fabrikasına göderilip kalite kontrolü yapıldığı içindir o fark. Bir elin parmağını geçmeyenler de büyük ihtimalle ilk bakışta fark edilenlerdir. Düşününce gösterge bile RC8R ile neredeyse aynı.

"hehehe..."

Ohoo, KTM kazıklamaya devam ediyor desene... Baksana bütün modellerinde aynı göstergeyi kullanıyormuş, ondan olup öbürüne koyuyormuş, sonra berikinden çıkanı da ötekine takıyormuş. Şaseler felan da hep aynı zaten. Nasıl pis bir markadır bu ben inanamıyorum. Tü kaka KTM !

"@hehehehe" zahmet etmesin, ben yazdım zaten yazılması gerekeni hehe...

:)
 
Katılım
4 Haz 2011
Mesajlar
69
arkadaş hidrolik sızmış felan demiş de farketmemiş sanırım ön süspansiyonları değiştirmişler orjinal değil onlar

---------- Post added at 14:32 ---------- Previous post was at 14:29 ----------

zaten bu motorun orjinal haliyle araziye girmek de çok saçma, asfalt için tasarlanmış bir makine sonuçta
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
460
Ohoo, KTM kazıklamaya devam ediyor desene... Baksana bütün modellerinde aynı göstergeyi kullanıyormuş, ondan olup öbürüne koyuyormuş, sonra berikinden çıkanı da ötekine takıyormuş. Şaseler felan da hep aynı zaten. Nasıl pis bir markadır bu ben inanamıyorum.

hehehehe
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Bu sayfalar kullanıcılara faydalı olabilmek ve paylaşım yapabilmek amacı ile açılıyor.Olumsuz yorum ve fikirler tabiki paylaşılacak/paylaşılsın,ancak iş artık tabiri caiz ise " cıvık" magazin programı IQ'süne dönüştü.Yaşa,akla ve motor sevgisine uygun yorumlar dileyerek sayfanın ve forumun iyice çöplüğe dönüşmemesini umuyorum.Buna sebep olanlara da gidişatın aynen devam etmesi halinde "Olum Bak Git Amca'nın" ...git demesini beklemekteyim.
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ktm duke 200 VS kawasaki ninja 250 r arasında kararsız kaldım. sizce hangisi?
değerlendirmeleri yüzde bazında yaparsak mutlu olucam yardımlarınız için teşekkürler.

1.hangisi uzun yol icin uygun
2.hangisi konforlu ve rahat
3.hangisinin kullanimi daha kolay
4.hangisi daha kaliteli
5.hangisi daha yakisikli
6.hangisi daha seri
7.hangisi servis ve yedek parcada daha seri ve iyi.
8.hangisi sehir ici yogun trafikte atak
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
460
ktm duke 200 VS kawasaki ninja 250 r arasında kararsız kaldım. sizce hangisi?
değerlendirmeleri yüzde bazında yaparsak mutlu olucam yardımlarınız için teşekkürler.

1.hangisi uzun yol icin uygun
2.hangisi konforlu ve rahat
3.hangisinin kullanimi daha kolay
4.hangisi daha kaliteli
5.hangisi daha yakisikli
6.hangisi daha seri
7.hangisi servis ve yedek parcada daha seri ve iyi.
8.hangisi sehir ici yogun trafikte atak

uzun cevap su anda veremiycem ama, dunyaca ispatlanmis ninja 250 r i secmeni tavsiye ederim. oturus tam supersport olmadigi icin rahat edersin, ergonomisini duke 200 ile karsilastirabilirsin.
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Saolun yorum yapan arkadaslar dediklerinizi dikkate alicam
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
284
Herkese selamlar.. akrapovic egzoz almak istiyorum duke 200 ume... Serviinde fiyati cok pahali, italyadan alim dedim ama egzosun akrapovic model numarasini bulamadim.. bileniniz var mi?
Ktm model numarasi var elimde ama akrapovik model numarasi fakli..
bu model olabilir mi cok benziyor...? http://www.carpimoto.com/EN/39030_S-Y2SO4-HRSS-Akrapovic-Street-Legal-Exhaust-for-Yamaha-X-Max-.htm


Ktm duke 200 için akrapovic egsoz parça numarası 90605999000
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst