- Katılım
- 20 Haz 2012
- Mesajlar
- 112
İstanbul'da ikamet etmem sebebiyle özellikle bitmek bilmeyen trafik sorununa hem çözüm olarak hemde bir teklif mahiyetinde; özellikle akaryakıttan tasarruf ve dolayısıyla trafikte rahatlama olabilecek bir çözüm olarak "trafikte motorsiklet kullanımna teşvik" konusunda bir çalışma yapmanızı tavsiye ediyorum. Öte yandan trafikte motor kullanıcılarına karşılık trafikte özellikle trafiği aksatmayacak şekilde eminyet şeridini kullanabilme haklarının olması hususunu ivedilikle talep etmekteyim ve motor kullanıcıları olarak talep etmekteyiz. Günümüz iş hayatının ve iş takiplerinin hızlanması konusunda şu an motorla ulaşımdan daha iyi bir alternatif olmamaktadır. Trafikte motor kullananlara yapılan hem sürücülerin agresif tutumları hemde trafikte hiçbir yüklerinin olmamasına karşın denetleyici kurumlarca yapılan yanlış cezalandırmalar hem bu hızlı ulaşımı hemde buna olan talepleri azaltmaktadır. İstanbul'u konu almamaın sebebi Türkiye'de hiçbir vilayetin trafiğinin bu şehir kadar olmamasıdır. Yapılan yol çalışmalarına kısmi olarak yapılan bisiklet yollarından ziyade şehrin tamamını kapsayabilecek şekilde emniyet şeridine benzer ya da emniyet şeridi de dahil olacak şekilde motor kullanımına açılmasını talep eder iyi günler dilerim.
"739636" başvuru numarası ile mesajınız başarı ile iletilmiştir.
arkadaşlar yazın başvurun BİMER e.
Sonuç çıkmazsada ne diyelimki....
"739636" başvuru numarası ile mesajınız başarı ile iletilmiştir.
arkadaşlar yazın başvurun BİMER e.
Sonuç çıkmazsada ne diyelimki....