- Katılım
- 25 Kas 2011
- Mesajlar
- 174
- Konu Yazar
- #1
Merhaba Arkadaşlar
Taksimde istiklalin girişindeki kaldırımın yola bakan tarafına park etmiştim geçenlerde motoru. Hepte park ettiğim yerdir.Bu sefer 72 lira hatalı park cezası kesildi.
r:Birde trafik polisi orada duruyor,sen gidince kesiyor cezayı.:farao:Benim dilim yandı sizinkide yanmasın sayın arkadaşlar.Burdan hepinizin görmesi umuduyla yazılmıştır.
Taksimde istiklalin girişindeki kaldırımın yola bakan tarafına park etmiştim geçenlerde motoru. Hepte park ettiğim yerdir.Bu sefer 72 lira hatalı park cezası kesildi.