- Katılım
- 9 Şub 2008
- Mesajlar
- 2,858
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar Güvenlik Şeridi İhlali cezası 72Tl'den 650TL'ye çıkarılmış.
Bizde Polislerin gözüne batmadan Güvenlik şeridini kulanıyoruz bu şeridi kullanmasak Egsoz gazından herhalde boğuluruz.
Şimdi cezalar yükseldi diye polisler daha atik davranacak, her oradan geçimizde ceza yersek motosikletin bir anlamı kalmaz.
Siz ne düşünüyorsunuz. ?
Haber detayı:
Emniyet Genel Müdürlüğü Karayolları Trafik Kanunu'nun 35 maddesinde değişikliğe gitti! 'Emniyet şeridi ihlali' ilk kez tasarıya girdi. Emniyet şeritlerinden geçen sürücülere 72 TL para cezası kesiliyordu. Yapılan değişiklikle bu rakam 650 TL'ye yükseltildi.
Kaynak:http://gundem.milliyet.com.tr/trafi...05.12.2012/1637393/default.htm?ShowPageSkin=1
Bizde Polislerin gözüne batmadan Güvenlik şeridini kulanıyoruz bu şeridi kullanmasak Egsoz gazından herhalde boğuluruz.
Şimdi cezalar yükseldi diye polisler daha atik davranacak, her oradan geçimizde ceza yersek motosikletin bir anlamı kalmaz.
Siz ne düşünüyorsunuz. ?
Haber detayı:
Emniyet Genel Müdürlüğü Karayolları Trafik Kanunu'nun 35 maddesinde değişikliğe gitti! 'Emniyet şeridi ihlali' ilk kez tasarıya girdi. Emniyet şeritlerinden geçen sürücülere 72 TL para cezası kesiliyordu. Yapılan değişiklikle bu rakam 650 TL'ye yükseltildi.
Kaynak:http://gundem.milliyet.com.tr/trafi...05.12.2012/1637393/default.htm?ShowPageSkin=1