- Katılım
- 10 Ara 2010
- Mesajlar
- 26
çakarlar harika olmuş..
yağı 10 40 10 50 koyun , açık konusayım caracala bındıgım gunlerı hatırlamak ıstemıyorum .
4 yıl bindim sayesınde tamirat öğrendim . ımkan buldugunuz anda satın 6 bın tl ye geldı bana
çakarlar harika olmuş..markası nedir kaça aldın ve nereden alınır
bugun arka saplamalar koptu yolda kaldım . rezalet