Kawasaki Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yahu sen motor mu aldın alışveriş için bahane mi ?
kaç bin lira harcadın motordan sonra?
ekstrelerden kol böreği mi yaptıracaksın:)
 
Katılım
17 Eki 2012
Mesajlar
65
buda benden olsun.)

sırılsıklam bir şile gezisinden.

gduxk.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Savaş abi valla sakalları kesince tanıyamadım :) Avatarla foto çok farklı.Acerbis alcik korumaları nereden kaça aldınız?

Sakalları kesmek zorunda kaldım,bi arkadaşın RX 135 ine sakal lazımmış:)
Acerbis ve fmf q4 eksoz motorun üzerinde geldi.
Acerbis Latifte var,Latif korkmaz enduromarket benim selamımı söyle.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:02 ----------

buda benden olsun.)

sırılsıklam bir şile gezisinden.

http://c1211.hizliresim.com/13/x/gduxk.jpg

motoruna kibar davranırsan, o da sana kibar davranır:)
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
iyi akşamlar
kış çıkmadan motosiklet almayı düşünüyorum
genel olarak enduro ve klasik tarza yakın naked modeller ilgimi çekiyor
alacağım motosikleti ağırlıklı şehir içinde kullanacağım
ama mayıs başında bir iki haftalık artçılı bir uzun yola çıkmayı düşünüyorum.
boyum 186 kanuni cross250 sürdüm sürüş eğitimi alırken ve gayet eğlendim toprakta :)
uzun yola çıkarken artçımla ve yükümle çok sorun yaşamak istemiyorum
hız meraklısı değilim ama sollama önemli uzun yolda sanırım
bu koşullar altında sizce bu motoru almam doğru olur mu?
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
yahu sen motor mu aldın alışveriş için bahane mi ?
kaç bin lira harcadın motordan sonra?
ekstrelerden kol böreği mi yaptıracaksın:)

Bunu banamı yazdın abi :) Motoru güzelleştirmek için biraz harcama yapıyorum. Ya sıfır bir motor alıp kıyamadan binecektim yada ikinci el alıp cüzzi miktarda harcama ile en güzel şekle sokacaktım. Güzel bir rakama aldık motoru ve 1.000 TL gibi bir rakama yepyeni bir canavar çıkıyor ortaya. Ekipmanlar biraz pahalıya geldi. Öyle bir indirim kaçırdımki hala aklıma geldikçe deliriyorum. Online sitedeki işgüzar bir çalışan yüzünden en az 100USD ye satılan NO FEAR pantolonlardan 3 adet almıştım. Tanesi 15 usd ye ve sweetshirt. Red bul tshirtü, kask eldiven hatta kız arkadaşıma eldiven :D vs vs ... Toplam 300USD civarı tuttu. Neyse koca bir koli yapıp ödemesini yaptım ve paypal adresimi onaylamamışlar. Güvenlik sebebi vs vs. siparişimi iptal ettiler ve gece haberim oldu. Tabi tüm kampanyalı ürünler tükenmişti.

Cristmass indirimlerini takip edin bu sene. Geçen sene inanılmaz güzel ürünler vardı ve çok cazip fiyatlara. Bedeninizi iyi bilin ve kredi kartınızda biraz yer açın. Yapı kredi ve Teb bonus yurtdışı ödemelerda 4-5 taksit yapıyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi akşamlar
kış çıkmadan motosiklet almayı düşünüyorum
genel olarak enduro ve klasik tarza yakın naked modeller ilgimi çekiyor
alacağım motosikleti ağırlıklı şehir içinde kullanacağım
ama mayıs başında bir iki haftalık artçılı bir uzun yola çıkmayı düşünüyorum.
boyum 186 kanuni cross250 sürdüm sürüş eğitimi alırken ve gayet eğlendim toprakta :)
uzun yola çıkarken artçımla ve yükümle çok sorun yaşamak istemiyorum
hız meraklısı değilim ama sollama önemli uzun yolda sanırım
bu koşullar altında sizce bu motoru almam doğru olur mu?

"iki haftalık uzun yol" derken nasıl bir ölçü birimi bu?
kaç km ye tekabül ediyor?
toplamda 3-4 .000 yaparım dersen olmaz,
günde 500 km lik artçılı sürüş de olmaz.
22 hp lik motorla artçı varken öyle kolay kolay sollama da yapılmaz.
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
"iki haftalık uzun yol" derken nasıl bir ölçü birimi bu?
kaç km ye tekabül ediyor?
toplamda 3-4 .000 yaparım dersen olmaz,
günde 500 km lik artçılı sürüş de olmaz.
22 hp lik motorla artçı varken öyle kolay kolay sollama da yapılmaz.

:) okumalık kitap tarzı bir ölçü birimi :)
Durum şöyle ki rota belli değil ama o ara iki haftalık bir boşluğum var.
O sürede deniz kenarı yapılabilecek maksimum km'yi yapmak istiyorum.
Benim istediğim koşullarda
çok uygun bir motor değil dediklerinizden anladığım kadarıyla.
Teşekkür ederim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:) okumalık kitap tarzı bir ölçü birimi :)
Durum şöyle ki rota belli değil ama o ara iki haftalık bir boşluğum var.
O sürede deniz kenarı yapılabilecek maksimum km'yi yapmak istiyorum.
Benim istediğim koşullarda
çok uygun bir motor değil dediklerinizden anladığım kadarıyla.
Teşekkür ederim.
Yukarıda linklerini verdiğim yazılarda bir çok klx çinin binlerce km lik turlara çıktığını göreceksiniz,
Bir kaç tane KLX de şu an dünya turu yapıyor,
tek kişi icin uygun makina dünya turu yapabilir yakıtı az,kullanımı kolay,dayanıklı
ama 2 kişi olunca 500 km lik bir yolu yaptığının ertesi gün motora binmeye canın istemez.Çünkü tasarımı bu amaçla yapılmamıştır
bir de madalyonun öbür yüzü var,
2.000-3.000 km lik rotalar hangi motorla olursa olsun antrenmansız gidilmesi doğru olmayan rotalardır.
yola çıkmadan önceki 2 ayda günlük 500-600-700 km gibi antrenmanlar olmazsa rotayı tamamlamak eziyete dönüşür ve tehlikeleri arttırır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:52 ----------

motosiklet federasyonu başkanının motoruna bakın:)
http://www.motosiklet.net/forum/son...s-ucar-anahtarini-bir-tek-kenana-veririm.html

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:22 ----------

Bunu banamı yazdın abi :) Motoru güzelleştirmek için biraz harcama yapıyorum. Ya sıfır bir motor alıp kıyamadan binecektim yada ikinci el alıp cüzzi miktarda harcama ile en güzel şekle sokacaktım. Güzel bir rakama aldık motoru ve 1.000 TL gibi bir rakama yepyeni bir canavar çıkıyor ortaya. Ekipmanlar biraz pahalıya geldi. Öyle bir indirim kaçırdımki hala aklıma geldikçe deliriyorum. Online sitedeki işgüzar bir çalışan yüzünden en az 100USD ye satılan NO FEAR pantolonlardan 3 adet almıştım. Tanesi 15 usd ye ve sweetshirt. Red bul tshirtü, kask eldiven hatta kız arkadaşıma eldiven :D vs vs ... Toplam 300USD civarı tuttu. Neyse koca bir koli yapıp ödemesini yaptım ve paypal adresimi onaylamamışlar. Güvenlik sebebi vs vs. siparişimi iptal ettiler ve gece haberim oldu. Tabi tüm kampanyalı ürünler tükenmişti.

Cristmass indirimlerini takip edin bu sene. Geçen sene inanılmaz güzel ürünler vardı ve çok cazip fiyatlara. Bedeninizi iyi bilin ve kredi kartınızda biraz yer açın. Yapı kredi ve Teb bonus yurtdışı ödemelerda 4-5 taksit yapıyor.

enduro dünyasına çok hızlı bir giriş bu,
300 doların daha doğru düzgün harcama yöntemleri var bu alemde.
Mesela o paraya ciddi bir motocross botu alabilirdin,body armour alabilirdin,ne bileyim knox eldiven alabilirdin
No fear pantolonlar tişortler filan itibar görmez motocrosta ancak kız arkadaşa hava atmaya yarar cafe önünde.yani biraz tiki işi oluyor:)
tişört mevzuu bahis olunca en doğrusu 1 tane adamlık(facebook profil fotoğrafı icin filan) jarsey almak,gerisini 5-10 Tl lık büyük beden tişörtle idare etmektir.Çünkü jarsey tişörtler de eşek tşgı gibi terletir adamı sıkı bir antrenmanda.Ter kokusunu da acaip yansıtırlar.
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
@ savaskayan
peki artçıyla çıkılacak uzun yol
yedek parça durumunu ve
şehir içi kullanımda tahatlığını da göz önünde bulundurarak
Honda NX4 Falcon ve Kawasaki KLX250'yi kıyaslasak sizce nasıl olur?
hangisini önerirsiniz?

Antrenman yapıp çıkma konusunda da
önerilerinizi dikkate alacağım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@ savaskayan
peki artçıyla çıkılacak uzun yol
yedek parça durumunu ve
şehir içi kullanımda tahatlığını da göz önünde bulundurarak
Honda NX4 Falcon ve Kawasaki KLX250'yi kıyaslasak sizce nasıl olur?
hangisini önerirsiniz?

Antrenman yapıp çıkma konusunda da
önerilerinizi dikkate alacağım.
artçıyla çıkılacak uzun yol için ikisi de değil,
yedek parça durumu ve şehir içi rahatlığı için klx 250
ha biraz zorladığımızda uzun yolu günlük 200-300 km yi aşmayacak şekilde yaparsanız artçıyla olabilir
ama bu kaç haftalık uzun yol olabilir onu bilemem:)
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
artçıyla çıkılacak uzun yol için ikisi de değil,
yedek parça durumu ve şehir içi rahatlığı için klx 250
ha biraz zorladığımızda uzun yolu günlük 200-300 km yi aşmayacak şekilde yaparsanız artçıyla olabilir

Affınıza sığınarak başka bir soru sormak istiyorum
neden 200-300 km'ye kadar
bu motorlarla gidilebilinirken
500km civarında bu motorun uygun olmadığını söylüyorsunuz?
oturuş pozisyonu mu selesi mi hafifliği mi bu km'lere çıkılmasını engelliyor?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Affınıza sığınarak başka bir soru sormak istiyorum
neden 200-300 km'ye kadar
bu motorlarla gidilebilinirken
500km civarında bu motorun uygun olmadığını söylüyorsunuz?
oturuş pozisyonu mu selesi mi hafifliği mi bu km'lere çıkılmasını engelliyor?
bak şimdi bir sandalye ne işe yarar,her işe yarar oturursun ,üzerine biner yüksekçe yere uzanırsın,sehpa niyetine kullanırsın,emniyet için kapının arkasına dayanırsın bi sürü işe yarar.
ya bir salon takımının koltuğu içine gömülmek içindir,arasıra kestirirsin ama masanın yanına çekip sandalye niyetine kullanamazsın.
klx250 işte o sandalye gibidir her işe yarar ama aşırıya kaçmamak kaydıyla.
oturuş pozisyonu idealdir,hafifliği de uzun yolda sorun değildir ama 500 km artçılı yolculukta yorar,önce adamın kıcını,sonra kolunu,sonra beynini:)
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
Açıklama gayet net teşekkür ederim :)
o zaman xt600 kle500 gibi makineleri önerir misiniz?
ya da
hem bu fiyat civarında
hem de bu özelliklerde önereceğiniz makineler nelerdir?
 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
Açıklama gayet net teşekkür ederim :)
o zaman xt600 kle500 gibi makineleri önerir misiniz?
ya da
hem bu fiyat civarında
hem de bu özelliklerde önereceğiniz makineler nelerdir?

NX4 ve KLX kıyaslaması olduğu için olaya dahil oluyorum, kusuruma bakmayın.

Bundan 3 ay kadar öncesine kadar bir 4 ay boyunca NX4 kullandım, ardından tekrar XL'ye dönüş yaptım, sonra da KLX'i aldım, biraz kıyaslama yapabilirim bunlar hakkında. Öncelikle, bir gün içinde 500 km yolu ikisinde de rahat ederek yapamazsınız fakat NX4'te KLX'e göre daha rahat olursunuz. Motor gücü ve motor yapısı buna daha uygun, daha güçlü, daha geniş selesi var, grenajları daha büyük ve rüzgara daha dayanıklı, işiniz bir miktar daha kolay olur yani. Fakat işin hoş olmayan yanları var, örneğin KLX NX4'e göre çok daha ekonomik yakıt konusunda -en azından benim kullandığım NX4'e göre-, şehiriçi sürüşte KLX'e göre ağırlığı daha fazla hissediliyor, yoruyor. Benim NX4'ü satma sebebim yakıttı, onun dışında motorun gidişinden çok memnundum, artçılı kullanımda KLX'e ve XL'ye göre çok daha rahattı, fakat yakıtı fazlaydı, her gün işe gidip gelen biri olarak can sıkıcı bir durum yakıt.

KLX uzun yolda sizi götürür, gitmek istediğiniz yerlere ulaşırsınız fakat motosiklet orda ulaşım aracı haline gelir, işin keyif kısmı yalan olur o yolda, hele artçı ve yükle ben olsam girmezdim açıkçası. Eğer yakıt sorun değilse NX4'ün motoru çok sağlamdır, yedek parçadan ben sıkıntı çekmedim, 1 haftada parça geldi elime, uzun yolda ve yüklü kullanımda KLX'e göre çok rahat olacaktır. XT600 de NX4'e yakın bir konfor sunacaktır yolda, KLE500 belki daha iyi olacaktır onu bilemiyorum. Onun dışında sadece uzun yolu düşünerek konuşuyorum, belki eski F650'ler düşünülebilir, yahut Aprilia Pegaso'lar, varsayımda bulunuyorum. Tabi şöyle de bir şey var, 96 senesinde XT350 ile 1 haftada 3000 kilometre yaptım, o motor ne KLX ne de NX4 kadar konforluydu ama ben keyifle o rotayı yaptım, yani eğer yapmak isterseniz her motorla o yollar yapılır.

Seçim aşamasında kolay gelsin.
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
@gti_king
fiyatı bütçeme uygun bmw ve aprillia'lar
biraz yıpranmış ve fazla km'li oluyor
ama onların da temizini bulabilsem
aklımın bir köşesinde varlar.

nx4 kullanmış birisinin benim şartlarıma göre yorum yapması
benim için önemliydi teşekkür ederim.
o motorun hacmine göre çok yaktığını defalarca okudum bu sitede
üstüne oturup orasını burasını adam gibi
inceleme fırsatını bulduğum bir makine
hatta artçı adayımla beraber oturduk o da beğendi
ama yol yapmadığım için pek bir çıkarımda bulunamadım.
NX4 şimdiye kadar incelediğim
tüm seçeneklerim arasında şu aralar en üst sırada
yine de ilk kez motor alacağım için çok kararsızım
ve yanlış bir motor alıp bunca zaman hayalini kurduğum şeyin
kabusa dönmesinden korkuyorum
ince eleyip sık dokumaya çalışıyorum...
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Yukarıda linklerini verdiğim yazılarda bir çok klx çinin binlerce km lik turlara çıktığını göreceksiniz,
Bir kaç tane KLX de şu an dünya turu yapıyor,
tek kişi icin uygun makina dünya turu yapabilir yakıtı az,kullanımı kolay,dayanıklı
ama 2 kişi olunca 500 km lik bir yolu yaptığının ertesi gün motora binmeye canın istemez.Çünkü tasarımı bu amaçla yapılmamıştır
bir de madalyonun öbür yüzü var,
2.000-3.000 km lik rotalar hangi motorla olursa olsun antrenmansız gidilmesi doğru olmayan rotalardır.
yola çıkmadan önceki 2 ayda günlük 500-600-700 km gibi antrenmanlar olmazsa rotayı tamamlamak eziyete dönüşür ve tehlikeleri arttırır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:52 ----------

motosiklet federasyonu başkanının motoruna bakın:)
http://www.motosiklet.net/forum/son...s-ucar-anahtarini-bir-tek-kenana-veririm.html

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:22 ----------



enduro dünyasına çok hızlı bir giriş bu,
300 doların daha doğru düzgün harcama yöntemleri var bu alemde.
Mesela o paraya ciddi bir motocross botu alabilirdin,body armour alabilirdin,ne bileyim knox eldiven alabilirdin
No fear pantolonlar tişortler filan itibar görmez motocrosta ancak kız arkadaşa hava atmaya yarar cafe önünde.yani biraz tiki işi oluyor:)
tişört mevzuu bahis olunca en doğrusu 1 tane adamlık(facebook profil fotoğrafı icin filan) jarsey almak,gerisini 5-10 Tl lık büyük beden tişörtle idare etmektir.Çünkü jarsey tişörtler de eşek tşgı gibi terletir adamı sıkı bir antrenmanda.Ter kokusunu da acaip yansıtırlar.

Doğru düzgünden kasıt ne abi anlayamadım. Burada biraz ekonomik yönden baktım. 100usd değerindeki bir ürün 15usd ye inmişdi aldım. Closeout bölümünde yine çok iyi indirimler vardı topladım hepsini . Gümrük sorunumda yok koca bir sandık yaptım ama alamadım. Bazı sıkıntılar çıktı. İleride profesyonel bir Cross motorum olduğunda ve yarışlara katılmaya karar verdiğimde ve bir sponsor bulduğumda senin dediklerinizi de alırım :) Şu an için klx e biraz fazla olurlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Doğru düzgünden kasıt ne abi anlayamadım. Burada biraz ekonomik yönden baktım. 100usd değerindeki bir ürün 15usd ye inmişdi aldım. Closeout bölümünde yine çok iyi indirimler vardı topladım hepsini . Gümrük sorunumda yok koca bir sandık yaptım ama alamadım. Bazı sıkıntılar çıktı. İleride profesyonel bir Cross motorum olduğunda ve yarışlara katılmaya karar verdiğimde ve bir sponsor bulduğumda senin dediklerinizi de alırım :) Şu an için klx e biraz fazla olurlar.

doğru düzgünden kasdım şu;
kros yapıyorsan malzemeler profesyonel kalitesinde olmalı,bu yüzden en iyi korumalar şart.
hiç birimiz profesyonel değiliz ama profesyonellerin aksine kırılacak kol,bacak vs sonrasında bizi bakacak sponsorlarımız yok:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1 konu dikkatimi cekti burda klx 250 lerin 22 hp ve son hizinin 120 civarinda oldugundan bahsediliyor fakat su sitede son hiz 139kmh ve motor gucu 30 hp olarak gozukuyor :S http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_klx250r 04.htm

her sitenin yazdığı doğru değildir,çoğu başka yerlerden kopyala yapıştırla iyi yürütüyor
KLX 250 ye 330 cc lik silindir takınca 30.9 hp gibi güç alınıyor,bazıları da bununla karıştırıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:43 ----------

KLX fmf eksoz uygulamaları
http://www.fmfracing.com/Products/BikeAsList/2010_KAWASAKI_KLX250S
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
Cross ve enduro motorlara genelde fmf egsoz takılıyor diğer performans egsozlardan farkı nedir ? Ne gibi katkısı oluyor ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst