[Sakarya - MT]

Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
len tolga hani kokoreç yemeye gidiyordun üç kağıtçı:queen:

Keşke gitseydim. Standup gösterimi de beleşe getirdiniz. :p

Tolga dönüşte beşköprü ışıklarında 15 dk bekledik seni, gelemedin koçero?

O köprü altında iş bulasın diyorum. Başka da bir şey demiyorum. Grup sürüşünden anlamayan adamlara yetişmek yerine başka yoldan adam gibi gitmeyi tercih ettim.





 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Tahmin ettim yavrum.. Hızlı da gitmedik aslında.. Beşköprüye varmadanki son düzlükte bi 90-100 gördük o kadar. Yoksa bilirsin senin temkinli gittiğini bildiğimden yavaş gittiğimi... Hep aklımdasın be yavrum günahımı alıyosun... Fotolar için saol bu arada.. Sen dışarda motorları falan da çekiyodun, ne oldu yavrucum, net çıkmamış mı :mrgreen:
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Tren raylarından geçerken fatih birden durdu. Bende çarpmamak için ani durdum. Gaz verince de 4. vites stop etti.
Çalıştırdım. Raylardan geçtim. Rampadan aşağıya bi baktım. Herkes 130-150 gidiyor. En önde de ibizanın biri, Benim ibrem 100 km yapışık olduğu takdirde siz nasıl 100 km ile gittiniz.
Ben Cross motorunda bozuk arazide konuşacağı zamanı biliyorum. Bak o zaman bekler miyim. sap döner keser döner tavuk döner horoz gömer :cat:
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Yavrum orda hız yapmadık diyorum sana yav. En önce İbrahim ben Adem gidiyoduk zaten, bi ara baktım biz gruptan uzaklaşıyoruz, ben 70'e sabitledim öyle devam ettim zaten. O raylarda Fatih'le seni gördüm, hemzemini kaçırdığınızı, ben de hemen arkanızdaydım. .

Cross motorun bozuk arazide konuşması konusuna gelirsek; Senin geçmeye kıyamadığın, çevreden düzlükten dolaştığın yerde, Fazer'la cirit atarım bebem :cat: sende şöyle bi terslik var, motor cross, ama sen değilsin :cherry:
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Gruptan uzaklaştığınız o durumdaki zaman kaybı ile ne kadar fark oluyor biliyorsundur herhalde, Ben motorun stop ettiğini anlamadım. Gerçi fark etmez. Yola çıkan basmış çoktan.
Senin Cirit atacağın gün bi gelsin. O zamanda burda yazışırız. Fazerin deposu kaç para biliyor musun düşse ben 6 ay motora çalışmak zorunda kalırım diye yazar durursun. :queen:
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
En azından bu konuda cesaretim senden fazla ya o bana yeter.. Bi stop ettin arkada kaldın bi sene konuşursun artık...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
len tolga seni beklerken bende çok geride kaldın taa arifiye sapağına kadar yavaş gittim ama gelmedin sonra fatih te beni bekliyormuş durup ta onunla beraber yine normal hızıma döndüm
cihan laf söyleme o zaten kapattı gitti:p
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Şimdi sen kaşındın. Yağmur çizeler çıkmazsın. Benzin pahalı der ayda bir yere gidersin. Düşsem kaç para parça biliyor musun dersin. Ormanlık yerlere gelmezsin.
Ondan sonra senden fazla cesaretim var diyorsun. Hatırlatırım. Hergün motorun üstündeyim. Hemde her gün. youtube gir yaz. Fazer nerelerde geziyor gör. Birazda utan.
Ben bi sene ne konuşacağım kardeşim. Ben kimse için yırtınmam. Giden gider. Kafama göre de takılırım. Avrupa gezisi yapmadık. Sapancadan eve döndük.
15 dk nerde beklenir sen önce onu düşün. benim bildiğim yol 2 ye ayrılıyorsa, ayrıldığı yerde beklenir. pislik herif :farao:

len tolga seni beklerken bende çok geride kaldın taa arifiye sapağına kadar yavaş gittim ama gelmedin sonra fatih te beni bekliyormuş durup ta onunla beraber yine normal hızıma döndüm
cihan laf söyleme o zaten kapattı gitti:p

Sizin beklediğiniz yer hatalı, bisiklet ile gelmiyordum. Altımda motosiklet vardı. 15 dk bekleseniz ne olur. 2 dk bekleseniz o mesafe yine kapanırdı.
Ben zaten cihanın ne mal olduğunu biliyorum. Bide artislik yapıyor yok 70 ile gittim. 170 demiyorda :jocolor:
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Düz yolda ekobis de gidiyor. Biz Cross motoru boşuna mı aldık. Sana laf sokmak için fatih den gaz almaya gerek yok. sigara tiryakisi gibi yaptın bizi.
Sana laf yapıştırmadan gün geçiremiyorum. Aksi takdirde elim ayağım titriyor. Laf yapıştırma bağımlısı yaptın bizi :queen:
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Allahtan geldin akşam (Nasıl geldiğine hala şaşırıyorum gerçi). Bi de gelmesen bi sene sakız olurdum ağzına..
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Ben gelmeyeyim diye elinden geleni yaptın zaten.
Sakız olmak için dün gece şart değildi yavrum. Elimde 50 yıl yetecek konu var. :queen:
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Fatih'den henüz fotolar gelmedi, daha doğrusu daha nete gelmedi adam. Ama Okan'da olanları çaldım :queen:

Okanım vermiş pozunu yine.. :bounce:

534545_250003048462775_661326431_n.jpg


Burada ben poz verdim :cat: şu hareketten yaptım ama ablacım yakalayamamış :mrgreen: Bu arada şeytan ayrıntılarda gizlidir. Hakan'ın kask on numara :cherry: ve çorapları buz gibi bir gece için çok uygun :mrgreen::mrgreen:

487072_250002998462780_294446333_n.jpg



Burada da uzadığım bir an sanırım ::utangac:

14316_250002985129448_332778271_n.jpg
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
len adam ım bacaklar açıldı kıçı dondu soğuktan patik çorapları yukarı çekmeye çalışıyordu:queen:
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Sorma yaa adam giymiş patik çorapları, ayaktan yedi soğuğu, arasam şimdi tuvalettedir :queen:
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
99
len adam ım bacaklar açıldı kıçı dondu soğuktan patik çorapları yukarı çekmeye çalışıyordu:queen:
Fatih adamın bütün fantazilerini yıktın ha...:queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:49 ----------

Sorma yaa adam giymiş patik çorapları, ayaktan yedi soğuğu, arasam şimdi tuvalettedir :queen:

adamın karızmaya dokunmayın ne güzel benim arabayla gelseydi sıcacık gelcekti şimdi ev halkıda rahat edecekti...:queen:
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Hocam aradım şimdi, ev halkı tuvalet önünde sıradalarmış :p :mrgreen:
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Akılsız başın cezasını ayaklar çeker diye bi söz vardı, biraz çorba mı oldu ne :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst