Şimdi on civarında insan gelecek sanırım, yemek için mi yoksa çay için mi gelinecek belli değil, tam yılan hikayesi oldu abi yaMahçubum
![]()
bu gece harikiri şow yapacağım ybr ileYbr'yle özel bir şov var sanırsam akşama. Tek teker manevraları, lastik yakmalar filan. :queen:
bu gece harikiri şow yapacağım ybr ile
tamam ben saat 7 buçuk a 5 kala orda olurum:queen:
motorla gideyim tükkana ordan direk geçerim
kıayafet vs ona göre kuşanayım
bu gece katılımcı sayısına göre küçük bi süpriz yapmayı düşünüyorum:queen:
ben kaçar kendimi pide salonu na kadar tutacağım:mrgreen: