[Sakarya - MT]

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
evet beyler nerde grup yapıyoruz son durum ne olacak
çay mı içeriz yemek mi yeriz ona göre tedarikli gelelim
ben periz deyim gelsemde birşey yemem sanırım çay içerim yani
ama size bakarken canım çeker
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Güven hocayı yormamak için saklıgöl değişmiycek sanırım. Fakat balık olayı da yalan oldu gibi, Adem çok pahalı olduğunu söyledi. Görünüşe bakılırsa, 19:30'da burger'de buluşup Saklıgöl yapıcaz orda çay içicez sonra çarşıya dönüp aç olanlar için senin dediğin yeri bi ziyaret edicez :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
tamam ben saat 7 buçuk a 5 kala orda olurum:queen:
motorla gideyim tükkana ordan direk geçerim
kıayafet vs ona göre kuşanayım:p
bu gece katılımcı sayısına göre küçük bi süpriz yapmayı düşünüyorum:queen:
ben kaçar kendimi pide salonu na kadar tutacağım:mrgreen:
 
Katılım
30 Eki 2012
Mesajlar
51
Şimdi on civarında insan gelecek sanırım, yemek için mi yoksa çay için mi gelinecek belli değil, tam yılan hikayesi oldu abi ya :) Mahçubum :)
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
99
Şimdi on civarında insan gelecek sanırım, yemek için mi yoksa çay için mi gelinecek belli değil, tam yılan hikayesi oldu abi ya :) Mahçubum :)

Balık bahane maksat muhabbet olsun.
Muhabbet şahane
demişti biri hemide ünlülerden biri Yanılmıyorsam Bekri den bir alıntı...
saygılar
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
10 kişiden fazla sanıyorum. Eğer dönüş yapacaklardan da katılan olursa 15 civarında oluruz... Fakat yemekti çaydı olayını beraber kararlaştırıp hareket edeceğiz duruma göre.. Bu arada İlkay abi de beni aradı (Hasan_4154), çok tatlı bi insan, muhabbetşinaz... Bu akşamı birkez daha bekler oldum valla.. Hastalık mastalık hakgetire :mrgreen:
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Virüslerimi salacam üzerinize.. Size geçince ben kurtulcam.. 2 gündür yatak döşek yeter bea.. Gerçi şu anda da öyleyim de, bi cesaret bekliyorum yorganın altından çıkıp montu kaskı alıp çıkmak için...
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
ya kardeşim kurt mu var. milleti de hasta edeceksin. yat iyileş, bu buluşmayı haftasonu rahat rahat yapalım. Neden bugün ve gece ben onu anlayamadım.
10 kişide bugün mü müsait anlamadım ki ? buluşun bakalım ne olacak....
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Sen gelme diye yapıyoruz zaten olm işin güzelliği orda.. sen ne kadar müsaitsen onlar da o kadar müsait aslında.. ama arada farklar var işte :cherry:
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Tuzu kuru olanlar gider. Biz başka grup ile kokoreç yemeye gidiyoruz. Farkı olanlar çayını içsin bebeemmm
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
len tolga hani kokoreç yemeye gidiyordun üç kağıtçı:queen:
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Tolga dönüşte beşköprü ışıklarında 15 dk bekledik seni, gelemedin koçero?
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
99
tamam ben saat 7 buçuk a 5 kala orda olurum:queen:
motorla gideyim tükkana ordan direk geçerim
kıayafet vs ona göre kuşanayım:p
bu gece katılımcı sayısına göre küçük bi süpriz yapmayı düşünüyorum:queen:
ben kaçar kendimi pide salonu na kadar tutacağım:mrgreen:

Fatih süprizi unuttuk sanma ona göre aklımda yaşlı olabilirim ama alzhimer değilim haaaa:cat:


Arkadaşlar hani resimler nerde göremedim de:queen:
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Hahah.. :mrgreen: Süprizi daha sonra yumurtladı da özellikle sona sakladı :p Süprizin artık yakın zamanda bir haftasonu buluşmasında katmerli olarak keseriz cezasını..

Fotoğraflar için biraz beklemek gerekecek abi. :) Sanıyorum Okanın kız arkadaşında, Fatih'te ve Tolga'da fotoğraf var.. Tolganın sağı solu belli olmaz, fotoları yükler bana kalırsa, ama diğer kişilerdekileri ben akşam face'den çekip buraya atmam gerekecek...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst