Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Kas 2011
Mesajlar
126
Ben önümüzdeki mart ayı gibi michelin pilot activ almayı planlıyorum orjinal ebatlarda
 
Katılım
31 Ara 2010
Mesajlar
70
Bence en iyi tercih yoshimura.
Hem gorsel olarak hem de ses olarak.
Yoshimura akrapovic ve two bro'lu ninjalar gordum canli olarak.
Benim tercihim yoshimura olurdu.

akrapovicle two brothers duyma imkanım oldu. çok buyuk bir fark var two brothers çok çok daha fazla tok ses çıkarıyor kı yoshımurannın o kadarcıkarabiliceğii dusunmuyorum, bence two brothers den şaşma
 
Katılım
7 Haz 2012
Mesajlar
117
Arkadaşlar elimde michelin pilotactive set olarak var sadece 500km gittim üzerindeki çubukları duruyo 600 tl ye almıştım ilgilenen varsa mesaj atabilir.
Saygılar..
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Vay Can'ım :) Ben sayfanın bekçisi takılıyorum burada :) Motorun hayırlı olsun kardeşim tekerine taş değmesin.. :) Artık fotoğrafa boğ bizi :) Uğur özletti haklısın ama önemli olan bitirsin daha takılır buralara.. Bizde Oktay Abinle mangala rakıya dayandık bu aralar hatunlar dedikodu yapıyor biz içiyoz :)
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Vay Can'ım :) Ben sayfanın bekçisi takılıyorum burada :) Motorun hayırlı olsun kardeşim tekerine taş değmesin.. :) Artık fotoğrafa boğ bizi :) Uğur özletti haklısın ama önemli olan bitirsin daha takılır buralara.. Bizde Oktay Abinle mangala rakıya dayandık bu aralar hatunlar dedikodu yapıyor biz içiyoz :)

Sağol Abi'm benim. Sen buralarda oldukça bende her vakit bulduğumda uğramaya çalışıcam. Bende katılmak isterim size nasip kısmet olursa bir gün :)
Oktay abi'mede selamlarımı iletirsen sevinirim abi'm. Sağlıcakla kalın :)

Bu arada senin yeni Twin canavar ne durumda abi memnunmusun? :)
 
Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
26
Dostlarım size bir sorum olacak. ninjam için osram night racer ampül alıcam fakat h7 mi almalıyım h4 mü?? bilen biri yardımcı olurmu lütfen
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
H7 idi galiba yanlıs hatırlamıyorsam.. Yakın zamanda Rio değiştirdi ampullerini o daha iyi bilir..
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
gözümüz kulağımız açık olsun can.. Bu şerefsizler son zamanlarda iyice azdılar.. Beyler motorlarınızı koruyun.. Murat senin motoru bir otoparka bırak kardeşim yada getir benim kapalıda dursun.. yakın zamanda kadıköyde çalınan 5. motor.. Azdı o.cocukları!!!
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
gözümüz kulağımız açık olsun can.. Bu şerefsizler son zamanlarda iyice azdılar.. Beyler motorlarınızı koruyun.. Murat senin motoru bir otoparka bırak kardeşim yada getir benim kapalıda dursun.. yakın zamanda kadıköyde çalınan 5. motor.. Azdı o.cocukları!!!

Çok hakılısın abi kanı bozuk bu insanların. Öilletin dişini tıranağına takarak, didinip çalışıp edindiği emekler sonucunda aldıkları motosikletleri hiç düşünmeden, vicdanları sızlamadan çalıyorlar. Allah'tan korkusu yok bu insafsızların.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
İşin acı tarafı Türk Polis teşkilatı askeriye lojmanını basmaktan çekinmiyor, ama konu emek hırsızları olunca kılını kıpırdatmıyor.. Motor çalınmış çalınmamış kimsenini umrunda değil..

Bu arada herkesin yeni haftası güzel geçsin.. Bu hafta istanbulda son güneşli hafta.. Çıkarın motorlarınızı son son gezin gezebildiğiniz kadar :)
 
Katılım
7 Haz 2012
Mesajlar
117
Motoru çalınan arkadaşa büyük geçmiş olsun Allah tan korkmayan şerefsiz kanı sütü bozuk çok piyasada, umarım bulunur ama fazla umutlanma derim çoktan parçalamışlardır. Çok puştluk dönüyor piyasada Mesela benim motorum da kaza sonrası 25,000 liralık masraf çıkmıştı, bende sigortadan motorun parasını almaya tercih ettim 7800 tl motorun parası ve 1500 tl ye motorun kalanından aldım. Yani 25000 tl masraflı motoru 1500 tl ye satın aldılar ve aldığım habere göre de toplamışlar motoru.(Tabi bu geçen aylarda oluyor) Peki bu nasıl oluyor? Ön arka amortisör bütün granajlar şase gösterge paneli gidon benzin deposu ayaklıkların bir kısmı gidik olduğu halde motosikleti nasıl topladılar..Herhalde ne söylemek istediğimi anlamışsınızdır Saygılar
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Cümleten Selamın Aleyküm.

Nasılsın Kürşat abi? Hiç forumda ses soluk yok nedir bu yaaa :salut:
Buluşma felan varmı abi bu aralar müsahit olduğum bir zamana denk gelirse mutlaka katılmak isterim. Kar, kış geliyor abi yapalım birşeyler oturmayalım böyle :) :)
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
:) Can bu aralar ayı gillerden bendeniz kış uykusundayım.. Daha ziyade TOKUR u sezona hazırlayacağım inşallah.. Sezonda çakma Monster asfalt kralı TOKUR aranızda olacak :)
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
:) Can bu aralar ayı gillerden bendeniz kış uykusundayım.. Daha ziyade TOKUR u sezona hazırlayacağım inşallah.. Sezonda çakma Monster asfalt kralı TOKUR aranızda olacak :)

Sezonu bekleyemem abi :) Tokuru beklerim ama :queen: Şimdiden meraklandırdın beni :)

Abi Murat abi sen ben ayarlayabilirsen abilerim'den gelebilicek olanları çağır. Pazar günü 1:30 2:00 gibi toplaşır herkes birşeyler yaparız. Valla çok sıkıldım ben. Okul çok baydı. Biraz hava almaya farklı şeyler yapmaya ihtiyaç var :)
Güzel bir buluşma hazırlasak, olursa bir mangal olmazsa bir çay bahçesinde oturup bir çay içsek süper olur. Maksat muhabbet sohpet :) Hemde Tokur'un şimdiki halini birde sezon'daki halini görürüm :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst