Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Herkese günaydın bu hafta başıma gelen garip seyleri sizinle paylasım istedim.

Cumartesi RuzgarSA, Kerdeşim ve seigen ile gizar gezelim dedik gidiyoruz bir anda motor stop etti ne oldu derken vurdur ittir kaktır benzinde mi falan mi fişman mı derken GKN motordan Gökhanı aradık allah razı olsun yardımlarını esirgemedi Tekrardan burdan da teşekür ederim. sigrotalara bakmamızı söyledi ssöktük yedek sigortayı taktık çalıştı sonra kıllandımya motor sanki garip gidiyor gibi Kardesimde cbf var eşi ile bilrilikte te daha acemi 60 la falan gidiyoruz şu nu anladım ki 60 bizim motorlar için en dengesiz kmsi 2. viteste 6.000-7.000 devirlerde 3. vitestede 3000-4000 devirlerde sinir oldum neyse

Sonra elim full debriyajda motor stop etti iki üç kere düşük devir falan değil ha debriyaj full sıkılıyken. 5000 devirlerde "vuuuu" gibi ön taraftan bir ses geliyor Chronixe gittim bizim cocuklardan ayrılınca beraber baktık ettik valan Chronix in yorumu motor mükkemmel durumda hic bir sorun nu yok oldu.

Sanırım bu motor bana gore degil düşük devirde yüksek torklu bir motor lazım bana :D CBF 150 ciddi alışkanlık yapıyor sanırım :D ama gaz verinde yapıştırıp gitmesi ayrı güzel...
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Herkese günaydın bu hafta başıma gelen garip seyleri sizinle paylasım istedim.

Cumartesi RuzgarSA, Kerdeşim ve seigen ile gizar gezelim dedik gidiyoruz bir anda motor stop etti ne oldu derken vurdur ittir kaktır benzinde mi falan mi fişman mı derken GKN motordan Gökhanı aradık allah razı olsun yardımlarını esirgemedi Tekrardan burdan da teşekür ederim. sigrotalara bakmamızı söyledi ssöktük yedek sigortayı taktık çalıştı sonra kıllandımya motor sanki garip gidiyor gibi Kardesimde cbf var eşi ile bilrilikte te daha acemi 60 la falan gidiyoruz şu nu anladım ki 60 bizim motorlar için en dengesiz kmsi 2. viteste 6.000-7.000 devirlerde 3. vitestede 3000-4000 devirlerde sinir oldum neyse

Sonra elim full debriyajda motor stop etti iki üç kere düşük devir falan değil ha debriyaj full sıkılıyken. 5000 devirlerde "vuuuu" gibi ön taraftan bir ses geliyor Chronixe gittim bizim cocuklardan ayrılınca beraber baktık ettik valan Chronix in yorumu motor mükkemmel durumda hic bir sorun nu yok oldu.

Sanırım bu motor bana gore degil düşük devirde yüksek torklu bir motor lazım bana :D CBF 150 ciddi alışkanlık yapıyor sanırım :D ama gaz verinde yapıştırıp gitmesi ayrı güzel...

biz en iyisi sana bir cbr250r bakalım...
 
Katılım
21 Eki 2012
Mesajlar
49
Eğer 2011 trafik çıkışlı ise 2014 e kadar muayene problemi olmaması lazım. muhtemelen yazarken yanlış yazmışlardır. bence bi muameleciyle görüşsen problemi halledecektir. sen de muayene eziyetinden kurtulacaksındır.. ;)
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
ZENON 10. ayda muayene yağtırdım 70 kusur lıra para verdım . akıllı uslu sadece far lara bakıyorlar :D
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
arkadaşlar merhaba. uzun zamandan sonra, tekrar s&t gt250 düşünmeye başladım. sürekli olarak forumu takip ediyorum. ve düzenli notlar alıyorum. aldığım notlar, buradaki yorumlar, özel mesajlarla sorduklarım ve diğer forumlardan okuduklarımdır.

notlarımda bazı sürücülerin seyir esnasında anlık devir düşmeleri yaşadıkları, ne zaman ya da hangi devirde olduğu belli olmadığını okudum. kendi kendine devir düşmesi yaşayanınız var mı?
arka silindirde yağ terletmesi olduğunu, problem olmadığını not etmişim. bunu yaşayan, duruma müdahale eden var mı?
bir de "statörü ex250 statörü ile değiştirilebilir, ninja 250 den mosfet Reg/Rec yedek parça olarak alınıp takılabilir." diye not almışım, bunlar sık bozulan parçalar mı?

notları alalı uzun zaman oldu. o yüzden nereden ne yazdım hatırlamıyorum. aklımda suzuki xf650 vardı ancak biraz çekimserim 12-14 yaşında bir motor almaya... bu yüzden maddi durumlar sebebiyle de hyosung alayım diyorum ama kıl birisiyim. elim anahtar tutar ama yolda kalmak, garip sorunlar yaşamak istemem... bu yüzden zamanında cbf değil ybr aldım. acaba bu motor beni üzer mi?
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
ZENON 10. ayda muayene yağtırdım 70 kusur lıra para verdım . akıllı uslu sadece far lara bakıyorlar :D

Xenon far yasak değil mi? Of sanayiden h4 duy alıp kafayı sökmem gerekecek...

Benim makinada çok tadilat var. Yan çantalar, arka koruma.demiri, sis farları, xenon, cakmaklik, mp3çalar...
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
arkadaşlar merhaba. uzun zamandan sonra, tekrar s&t gt250 düşünmeye başladım. sürekli olarak forumu takip ediyorum. ve düzenli notlar alıyorum. aldığım notlar, buradaki yorumlar, özel mesajlarla sorduklarım ve diğer forumlardan okuduklarımdır.

notlarımda bazı sürücülerin seyir esnasında anlık devir düşmeleri yaşadıkları, ne zaman ya da hangi devirde olduğu belli olmadığını okudum. kendi kendine devir düşmesi yaşayanınız var mı?
arka silindirde yağ terletmesi olduğunu, problem olmadığını not etmişim. bunu yaşayan, duruma müdahale eden var mı?
bir de "statörü ex250 statörü ile değiştirilebilir, ninja 250 den mosfet Reg/Rec yedek parça olarak alınıp takılabilir." diye not almışım, bunlar sık bozulan parçalar mı?

notları alalı uzun zaman oldu. o yüzden nereden ne yazdım hatırlamıyorum. aklımda suzuki xf650 vardı ancak biraz çekimserim 12-14 yaşında bir motor almaya... bu yüzden maddi durumlar sebebiyle de hyosung alayım diyorum ama kıl birisiyim. elim anahtar tutar ama yolda kalmak, garip sorunlar yaşamak istemem... bu yüzden zamanında cbf değil ybr aldım. acaba bu motor beni üzer mi?

kendiliğinden devir düşmesi olayını ilk defa duydum. demekki forumda yazılan bazı şeyleri gözden kaçırmışım. bugüne kadar böyle bir sorun yaşamadım.
hatırladığım kadarıyla vaktinde birisi arka silindirde contadaki yağ terlemesinin resmini koymuş ve "ustam 2008 ve üzeri modellerde görülen normal bir şey dedi" demişti. ben kendi motorumda böyle bir terleme de görmedim.
voltajla alakalı da bir sorun yaşamadım. aküm her zaman tam dolar. bakım zamanları akü kutup başlarından motor çalışırken voltaj ölçümü yaparım, 13 volt altı ve 14 volt üzeri voltaj gözlemlemedim. yüksek devirde bile.

2010 model s&t / comet (naked olanı) kullanıyorum.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
arkadaşlar merhaba. uzun zamandan sonra, tekrar s&t gt250 düşünmeye başladım. sürekli olarak forumu takip ediyorum. ve düzenli notlar alıyorum. aldığım notlar, buradaki yorumlar, özel mesajlarla sorduklarım ve diğer forumlardan okuduklarımdır.

notlarımda bazı sürücülerin seyir esnasında anlık devir düşmeleri yaşadıkları, ne zaman ya da hangi devirde olduğu belli olmadığını okudum. kendi kendine devir düşmesi yaşayanınız var mı?
arka silindirde yağ terletmesi olduğunu, problem olmadığını not etmişim. bunu yaşayan, duruma müdahale eden var mı?
bir de "statörü ex250 statörü ile değiştirilebilir, ninja 250 den mosfet Reg/Rec yedek parça olarak alınıp takılabilir." diye not almışım, bunlar sık bozulan parçalar mı?

notları alalı uzun zaman oldu. o yüzden nereden ne yazdım hatırlamıyorum. aklımda suzuki xf650 vardı ancak biraz çekimserim 12-14 yaşında bir motor almaya... bu yüzden maddi durumlar sebebiyle de hyosung alayım diyorum ama kıl birisiyim. elim anahtar tutar ama yolda kalmak, garip sorunlar yaşamak istemem... bu yüzden zamanında cbf değil ybr aldım. acaba bu motor beni üzer mi?

kendiliğinden devir düşmesi olayını ilk defa duydum. demekki forumda yazılan bazı şeyleri gözden kaçırmışım. bugüne kadar böyle bir sorun yaşamadım.
hatırladığım kadarıyla vaktinde birisi arka silindirde contadaki yağ terlemesinin resmini koymuş ve "ustam 2008 ve üzeri modellerde görülen normal bir şey dedi" demişti. ben kendi motorumda böyle bir terleme de görmedim.
voltajla alakalı da bir sorun yaşamadım. aküm her zaman tam dolar. bakım zamanları akü kutup başlarından motor çalışırken voltaj ölçümü yaparım, 13 volt altı ve 14 volt üzeri voltaj gözlemlemedim. yüksek devirde bile.

2010 model s&t / comet (naked olanı) kullanıyorum.

Pusere katılıyorum + olarak biraz cumartesi kurcaladım devir yuksek calışıyor gibi geldi onun dışında bir sıkıntı yok. @Puser sen cumartesi çalışıyorsumun Sabah 9 da muayneye gidip motor yağını değişir belki sarıyerde cay falan iceriz katılmak ister misin? Gelmek isteyen gelsin ayrıca beyler ama gezi falan olmayacak oyle ciddi bir toplantı falan yok yani cumartesi kaşındım diyen gelsin yani :D
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
Pusere katılıyorum + olarak biraz cumartesi kurcaladım devir yuksek calışıyor gibi geldi onun dışında bir sıkıntı yok. @Puser sen cumartesi çalışıyorsumun Sabah 9 da muayneye gidip motor yağını değişir belki sarıyerde cay falan iceriz katılmak ister misin? Gelmek isteyen gelsin ayrıca beyler ama gezi falan olmayacak oyle ciddi bir toplantı falan yok yani cumartesi kaşındım diyen gelsin yani :D

olur, gelirim.
 
Katılım
21 Eki 2012
Mesajlar
49
yağ demişken :) yarın motoru bakıma sokmayı düşünüyorum. bi problemim yok, periyodik bakım. fiyatlar hakkında bilginiz var mı?
servise laf arasında sormuştum, 200 tl gibi bi rakam verdiler. biraz yüksek gibi geldi.
2 lt sentetik yağ 80 TL. orjinal hava filtresi 50 TL. (orjinal olmayan 25 TL ama yakıt sarfiyatı artar dedi) bujiler 30 TL. filan filan...
sizce nasıl bu fiyatlar???
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
yağ demişken :) yarın motoru bakıma sokmayı düşünüyorum. bi problemim yok, periyodik bakım. fiyatlar hakkında bilginiz var mı?
servise laf arasında sormuştum, 200 tl gibi bi rakam verdiler. biraz yüksek gibi geldi.
2 lt sentetik yağ 80 TL. orjinal hava filtresi 50 TL. (orjinal olmayan 25 TL ama yakıt sarfiyatı artar dedi) bujiler 30 TL. filan filan...
sizce nasıl bu fiyatlar???

yağı anlamadım. ben motul 300v ful sentetik duble esterli olanının litresini 50 tl ye alıyorum. 2 litresi 100tl yapıyor ve bu piyasadaki benim bildiğim en pahalı yağ. servistekinin 80 tl olması bana çok fazla gibi geldi. yağa o kadar para vermeyi göze aldıysan dışarıdan motul 300v al onu koysunlar.

orj. hava filtresi enjeksiyonlu model için yaklaşık 60 tl.

buji fiyatı normal gibi. belki ederinden 3, 5 milyon fazla olabilir.
 
Katılım
21 Eki 2012
Mesajlar
49
yağı anlamadım. ben motul 300v ful sentetik duble esterli olanının litresini 50 tl ye alıyorum. 2 litresi 100tl yapıyor ve bu piyasadaki benim bildiğim en pahalı yağ. servistekinin 80 tl olması bana çok fazla gibi geldi. yağa o kadar para vermeyi göze aldıysan dışarıdan motul 300v al onu koysunlar.

orj. hava filtresi enjeksiyonlu model için yaklaşık 60 tl.

buji fiyatı normal gibi. belki ederinden 3, 5 milyon fazla olabilir.

tam anlatamamışım galiba yağın litresi 40 tl, 2lt 80 tl..markası motul değildir tabi. ama sentetik olduğunu üstüne basa basa söylediler

çok da abartı fiyatları yokmuş demekki bizim servisin.. motoru ilk kez bakım yaptıracağım için çok geldi bana. daha önceki 125 cc. yi 60-70 tl ye hallediyoduk..:salut:

ama motorumu çok seviyorum beee :p:rendeer:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
tam anlatamamışım galiba yağın litresi 40 tl, 2lt 80 tl..markası motul değildir tabi. ama sentetik olduğunu üstüne basa basa söylediler

çok da abartı fiyatları yokmuş demekki bizim servisin.. motoru ilk kez bakım yaptıracağım için çok geldi bana. daha önceki 125 cc. yi 60-70 tl ye hallediyoduk..:salut:

ama motorumu çok seviyorum beee :p:rendeer:

Sen hangi servise gideceksin? MotoParkka gitsene Garanti motorların servis işciliği 30-40 tl gibi Full sentetik Petronas koyuyorlar ben kullandım cok iyi yağ Lt si 25 tl ,yağ filtresi 5 tl , bujileri ve hava filtresini bilmiyorum. Periyodik bakımlarda memnun kaldım ben uygun fiyat ve samimiyet bence orda ben öneririm.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst