- Katılım
- 31 May 2007
- Mesajlar
- 3,081
Herkese günaydın bu hafta başıma gelen garip seyleri sizinle paylasım istedim.
Cumartesi RuzgarSA, Kerdeşim ve seigen ile gizar gezelim dedik gidiyoruz bir anda motor stop etti ne oldu derken vurdur ittir kaktır benzinde mi falan mi fişman mı derken GKN motordan Gökhanı aradık allah razı olsun yardımlarını esirgemedi Tekrardan burdan da teşekür ederim. sigrotalara bakmamızı söyledi ssöktük yedek sigortayı taktık çalıştı sonra kıllandımya motor sanki garip gidiyor gibi Kardesimde cbf var eşi ile bilrilikte te daha acemi 60 la falan gidiyoruz şu nu anladım ki 60 bizim motorlar için en dengesiz kmsi 2. viteste 6.000-7.000 devirlerde 3. vitestede 3000-4000 devirlerde sinir oldum neyse
Sonra elim full debriyajda motor stop etti iki üç kere düşük devir falan değil ha debriyaj full sıkılıyken. 5000 devirlerde "vuuuu" gibi ön taraftan bir ses geliyor Chronixe gittim bizim cocuklardan ayrılınca beraber baktık ettik valan Chronix in yorumu motor mükkemmel durumda hic bir sorun nu yok oldu.
Sanırım bu motor bana gore degil düşük devirde yüksek torklu bir motor lazım bana
CBF 150 ciddi alışkanlık yapıyor sanırım
ama gaz verinde yapıştırıp gitmesi ayrı güzel...
Cumartesi RuzgarSA, Kerdeşim ve seigen ile gizar gezelim dedik gidiyoruz bir anda motor stop etti ne oldu derken vurdur ittir kaktır benzinde mi falan mi fişman mı derken GKN motordan Gökhanı aradık allah razı olsun yardımlarını esirgemedi Tekrardan burdan da teşekür ederim. sigrotalara bakmamızı söyledi ssöktük yedek sigortayı taktık çalıştı sonra kıllandımya motor sanki garip gidiyor gibi Kardesimde cbf var eşi ile bilrilikte te daha acemi 60 la falan gidiyoruz şu nu anladım ki 60 bizim motorlar için en dengesiz kmsi 2. viteste 6.000-7.000 devirlerde 3. vitestede 3000-4000 devirlerde sinir oldum neyse
Sonra elim full debriyajda motor stop etti iki üç kere düşük devir falan değil ha debriyaj full sıkılıyken. 5000 devirlerde "vuuuu" gibi ön taraftan bir ses geliyor Chronixe gittim bizim cocuklardan ayrılınca beraber baktık ettik valan Chronix in yorumu motor mükkemmel durumda hic bir sorun nu yok oldu.
Sanırım bu motor bana gore degil düşük devirde yüksek torklu bir motor lazım bana