Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
uğur kardeşim atla git otobüsle antalyaya, motoru al üstüne, kargoyla veya otobüs firmasının bagajında al götür memlekete.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Çok uzak Antalya bana :)
Ben yakınımdaki bayiye gitmeye üşeniyorum :p
Şaka bi yana gerçekten ucuzmuş motor.
Benim gecikmemin sebebi,kredi kartımı bekliyorum,sağolsun annem çok harcıyorum diye kırmıştı da :queen:
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
tokattan bahsetmişken 1.9 citreoen berlingo eski kasa ile 2 kasis arası yarıştık. geçti beni hıyarto :)
doğrusu 2. vitesle başladım yarışa. tamgaz verince boğuldu sanki biraz motor.
380km oldu motor bu arada ...
rodajın tamamlanmadan böyle işler yapmasan iyi olurdu ama olan olmuş ;) yine sen bilirsin tabi motor senin
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Çok uzak Antalya bana :)
Ben yakınımdaki bayiye gitmeye üşeniyorum :p
Şaka bi yana gerçekten ucuzmuş motor.
Benim gecikmemin sebebi,kredi kartımı bekliyorum,sağolsun annem çok harcıyorum diye kırmıştı da :queen:

sağlık olsun uğurcum. Değerli bi arkadaşımsın. 2 ci el ybr yerine sıfır bi salcano al pişman olmazsın. Zaten satmak için değil, binmek için alıyosun. Ben ybr yi hiç sevmezken bu motoru çok sevdim valla.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
beyler herkeze iyi geceler bakıyorumda ybr ye bok atıyor bazı arkideşler ne çabuk unuttular mazide ki ybr leri:pl:
ybr den yediği fark ları:cherry:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
sağlık olsun uğurcum. Değerli bi arkadaşımsın. 2 ci el ybr yerine sıfır bi salcano al pişman olmazsın. Zaten satmak için değil, binmek için alıyosun. Ben ybr yi hiç sevmezken bu motoru çok sevdim valla.
Eksik olma Adem abicim,bilmukabele,bekliyoruz bakalım :)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
ahmet abi o 17 lik dişli senin motora olmaz söylüyeyim yeri dar gelir boşa alam deme :p en fazla ybr ye 16 lık dişli olur onu takıncada 5. vitesi göremessin yemez düzde :)
Demokraside çareler tükenmez derken o ihtimalide düşündüm Fatihçim merak etme :wiinkk:

Helaaall ahmet abim. :rendeer: kapışmama bile gerek kalmadı. Ama 14 ön dişli yerine 17 takarsan 1 ci vites 2 ci vites gibi olur. Serilikten ve çekişten düşer. Max 15 dişli kaldırır. Gerisi teferruat.
Teferruatlar beni anlatır Adem :cat: yeterki kafama takayım :wiinkk:

Desenize ahmet abi de motora yatıp gazlayacak apaçi olacak :queen:
:queen: :queen: hiiiiççç sanmıyorum Mengücüm kolayla gaza gelmem :bounce: ama çok pis tahrik ederim :pl:

bu benim sayemde olacak gibi gözüküyor mengü. :cat: :queen:
Seninle tek konuda kapışırım Adem yaptığın hız ile değil yaptığın km(mesafe ile) mesela ben bu sezon 8.000 km yol yaptım ya sen :silent:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Helalin var Fatihim gene şımardı bu Apaçi Adem :cherry: hayır sana gene kulp takıyor yok rüzgarlıktı yok kilo hafifti falan şimdi birde ben geççem kulpta bulamıcak Satcak Salcanoyu ona yanarım :queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Helalin var Fatihim gene şımardı bu Apaçi Adem :cherry: hayır sana gene kulp takıyor yok rüzgarlıktı yok kilo hafifti falan şimdi birde ben geççem kulpta bulamıcak Satcak Salcanoyu ona yanarım :queen:
ABİ bak kilo mevzusu başka adamda öyle bi göbek varki anlatamam sana 3 kat :queen:
rüzgarlıkta mühim değil sökeriz:pl:
ama o taka titan la beni geçmesi imkansın:p
onun gazı nı birde sen bakalım nasıl kıvıracak:queen:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
ya bindiği motorla benim motor Kütahyadan-Erdeğe kadar 450 km yol yaptı üstelik kendisinden kaç kilo hafif jokeyle (fat-280le) :cherry: hala konuşuyo onu anlamıom ben :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst