Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Eyl 2010
Mesajlar
33
merhaba arkadaşlar.Benim Twister ımın arka lastik ebatı 130/70-17. Acaba arka lastiği büyütmek istesem nekadar büyüyebilir?140 olma ihtimali varmıdır?varsa ne gibi artısı eksisi olur.sahibinde gezinirken şu motoru gördüm Honda CBX 250 Twister bunu arka lastik ebatı nedir acaba?
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
merhaba arkadaşlar.Benim Twister ımın arka lastik ebatı 130/70-17. Acaba arka lastiği büyütmek istesem nekadar büyüyebilir?140 olma ihtimali varmıdır?varsa ne gibi artısı eksisi olur.sahibinde gezinirken şu motoru gördüm Honda CBX 250 Twister bunu arka lastik ebatı nedir acaba?

160 gibi görünüyor.lastiği büyütürsen motor gereksiz zorlanır ve yakıt tüketiminde artış olur.orjinali neyse o bırak öyle kalsın!:bounce:
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
merhaba arkadaşlar.Benim Twister ımın arka lastik ebatı 130/70-17. Acaba arka lastiği büyütmek istesem nekadar büyüyebilir?140 olma ihtimali varmıdır?varsa ne gibi artısı eksisi olur.sahibinde gezinirken şu motoru gördüm Honda CBX 250 Twister bunu arka lastik ebatı nedir acaba?
Dostum benim motorumda 140 vardı bende yeni lastik alacağım zaman işin ehli olanlara epey sordum soruşturdum gene 140 taktım. Arkadan baktığında biraz daha geniş durduğu için göze daha hoş gelmesi dışında hiçbir avantajı olmadığını öğrendim. Ayrıca bir dezavantajıda yok. Bir arkadaşım daha 140lık taktı ne yakıtta nede gidişte bi değişiklik hissetmedi. Orjinali gibi olsun dersen 130luk taksanda aşırı bir genişlik farkı yok :)
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
KÜÇÜK HACİMLİ MOTOSİKLETLER İÇİN SPORT LASTİĞİ
MICHELIN Pilot Sporty küçük cc motosikletler ,YAMAHA YBR125, HONDA CBF150 için mükemmel yol tutuşu sağlamayı garanti ediyor.

Bence açıklamayı düzenle, yanıltıcı olabilir :cat:

teşekkürler gözümden kaçmış düzeltiyorum.
 
Katılım
23 Eyl 2010
Mesajlar
33
160 gibi görünüyor.lastiği büyütürsen motor gereksiz zorlanır ve yakıt tüketiminde artış olur.orjinali neyse o bırak öyle kalsın!:bounce:

wow..160 mı..Aman yarabbi... :D baya büyük bu adam bunu buraya nasıl takmış..arıyıp sormak istiyorum..



Dostum benim motorumda 140 vardı bende yeni lastik alacağım zaman işin ehli olanlara epey sordum soruşturdum gene 140 taktım. Arkadan baktığında biraz daha geniş durduğu için göze daha hoş gelmesi dışında hiçbir avantajı olmadığını öğrendim. Ayrıca bir dezavantajıda yok. Bir arkadaşım daha 140lık taktı ne yakıtta nede gidişte bi değişiklik hissetmedi. Orjinali gibi olsun dersen 130luk taksanda aşırı bir genişlik farkı yok :)

140 düşündüm tabi uyarmı diye bi düşüncem var..uymazsa kalmayalım ortada..tek amaç baktığımda büyük gözükmesi..hız düşkünü filan diilim..stunt da yapmam..motorun lastiğini yakmışlığım teker yapmışlığım dahi yok..ama en fazla ne uyarsa onu takıcam..sizce ne takayım?140-150-160 hangisi oturur ve uyum sağlar?
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
wow..160 mı..Aman yarabbi... :D baya büyük bu adam bunu buraya nasıl takmış..arıyıp sormak istiyorum..





140 düşündüm tabi uyarmı diye bi düşüncem var..uymazsa kalmayalım ortada..tek amaç baktığımda büyük gözükmesi..hız düşkünü filan diilim..stunt da yapmam..motorun lastiğini yakmışlığım teker yapmışlığım dahi yok..ama en fazla ne uyarsa onu takıcam..sizce ne takayım?140-150-160 hangisi oturur ve uyum sağlar?

150 ve 160 uyacağını sanmam. MICHELIN gibi olmaz tabi ama ben ve arkadaşım şundan aldık oldukça memnunuz. Aynı lastiğin 130/70-17 olanıda var.
http://www.ebay.com/itm/Duro-HF918-...1?forcev4exp=true&forceRpt=true#ht_3124wt_802
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
Ben internetten almadım ama o linkteki lastik benim kullandığım lastik evet memnunum neden sordun?

ne zamandır kullanıyorsun? aynından bendede var ve hayatımda bu kadar leş bir lastik görmedim hele ıslak yolda evlere şenlik! şimdilik sezonu kapattım motoru çektim garaja önümüzdeki sezon başı ilk işim bu lastiği yakmak olacak.
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
ne zamandır kullanıyorsun? aynından bendede var ve hayatımda bu kadar leş bir lastik görmedim hele ıslak yolda evlere şenlik! şimdilik sezonu kapattım motoru çektim garaja önümüzdeki sezon başı ilk işim bu lastiği yakmak olacak.
Öncelikle şunu belirteyim ben bir ürünü fiyat/performans olarak değerlendiririm.Zaten yukarıda da yazmışım bir michelin gibi olmaz sanırım. Ben alacağım zaman fiyat iki katına denk geliyordu. Şüpheci yaklaşarak aldım ama pişman olmadım. Motora bindiğim ilk 5-10 dk lastik gerçekten yeri iyi tutmuyor ama sonra kendine geliyor. Öyle ki kasıtlı olarak lastiği kitlediğimde sesinden bile anlıyorsunuz araba fren yaptı sanıyor insanlar. Tabiki bende isterdim en iyisi ve pahalısından takmak ama ekonomik açıdan kendimi zorlamayı gereksiz buldum. Olurya ileride daha spor tarzda kullanacağım 4 silindirli 600cc gibi bir motorum olursa muhtemelen fiyatına bakmadan en iyi lastiği almaya çalışırım.
Mesela şu lastiğin fiyatı beni aşıyordu http://www.feyizoglu.com/140-70-17-Arka-Lastik-Pilot-Activ_46631.html#0

Unutmadan şunuda ekleyeyim lastiği bu sezon aldım henüz kış geçirmedi. Belkide bu kış soğuk yiyince şimdiki yumuşaklığını kaybeder :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
arkadaşlar mototumu satıyorum, yabancıya gitmesin.

Oncelikle motosikletiniz nazar değmeye meğilli, hakikaten çok temiz, nasıl baktıysanız helal olsun ama yinede fiyat biraz yüksek değil mi :silent:

Bugün 2012 CBR bile eksiği yok fazlası var ( grenajları :) ), grenajları söküp sport-touring tadnda yıllarca binilebilir.



Tabi ki bana düşmez, motosiklet sizin, ister 10 ister 20.000 yazarsınız ama elinizden kısa zamanda çıkmasını istiyorsanız tekrar değerlendirmeniz yararınıza olabilir.
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
161
Oncelikle motosikletiniz nazar değmeye meğilli, hakikaten çok temiz, nasıl baktıysanız helal olsun ama yinede fiyat biraz yüksek değil mi :silent:

Bugün 2012 CBR bile eksiği yok fazlası var ( grenajları :) ), grenajları söküp sport-touring tadnda yıllarca binilebilir.

[url]http://a1211.hizliresim.com/13/8/fr301.jpg[/url]

Tabi ki bana düşmez, motosiklet sizin, ister 10 ister 20.000 yazarsınız ama elinizden kısa zamanda çıkmasını istiyorsanız tekrar değerlendirmeniz yararınıza olabilir.[/QUOT

kardeşim güzeldiyosun hoş diyosun da hiç cbr 250r a bindinmi aralarında hem sürüş he rahatlık bakımından uçurumlar var cbf nın malzeme kalıtesi ile hiç de kıyaslamam supersport bi model hem malzeme kalıteli değil hemde çok rahatsız bi sürüş var amartösörlerde çok kötüü harbi çok kötüü tabii zevk meselesi ama naked dekii rahatlığı bence tutmuyor benim motorum diye demiyorum böyle temizi harbi zor bulunur zaten cbr 250r ın granajını kırsan takımını 2000 tlden aşağı alamazsınn o yuzdende granajsz binersinn kolay gelsın iyi seyrlerr
 
Katılım
19 Ara 2010
Mesajlar
91
Hayırlı satışlar ama çok pahalı :) bıraz yıpranmıs 2 tane cbf 250 bıle alınır o fıata :D
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
7.500 TL çok çok! eğri oturup doğru konuşmak lazım o fiyattan alıcı sittin sene bulamazsın hele Tokat'ta hiç sanmıyorum, anca meraklısına..anlaşılan pek ayrılmak istemiyorsun motorundan :)
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
Dün akşam köprüden geçip Altunizadeden Kızıltoprağa akan eğimli yolda motor her zamankinden daha akıcı hızlandı. Karşıdan gelen rüzgarda vardı fakat 140 km'ye hızla ulaştım. Sonra gösterge kımıl kımıl 145'lere ilerlerken trafikten dolayı yavaşladım. Normalde bu yolda 130'a ancak çıkıyordum.

Motorumu 15.000 km'de aldım. İlk aldığımda TEM'de 120'yi geçememiştim, bu başlıkta paylaşmıştım hatırlayanlar olabilir. Şimdi 16.600 km civarında. Giderek açılıyor olabilir mi?

Son olarak CBF 250'ye performans egzosu, farklı hava filtresi, farklı buji takmış olan var mı? Son hızda ne kadarlık bir fark yaratıyor? 20 km kadar artış sağlayabilirsem kolay kolay satmam diye düşünüyorum.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
Dün akşam köprüden geçip Altunizadeden Kızıltoprağa akan eğimli yolda motor her zamankinden daha akıcı hızlandı. Karşıdan gelen rüzgarda vardı fakat 140 km'ye hızla ulaştım. Sonra gösterge kımıl kımıl 145'lere ilerlerken trafikten dolayı yavaşladım. Normalde bu yolda 130'a ancak çıkıyordum.

Motorumu 15.000 km'de aldım. İlk aldığımda TEM'de 120'yi geçememiştim, bu başlıkta paylaşmıştım hatırlayanlar olabilir. Şimdi 16.600 km civarında. Giderek açılıyor olabilir mi?

Son olarak CBF 250'ye performans egzosu, farklı hava filtresi, farklı buji takmış olan var mı? Son hızda ne kadarlık bir fark yaratıyor? 20 km kadar artış sağlayabilirsem kolay kolay satmam diye düşünüyorum.

normalde o yolda boşta kayınca 100 km/h ve üzeri hızlara ulaşmak mümkün...fakat zamanla km.si arttıkça açılma olasılığı var tabi.ben 1.000 km bakımı yaptırdıktan sonra maltepe dönüşü e-5 te biraz yüklendim 130km/h rahat gördüm, 2 dk için üst limitlerinde kullandım motoru şimdide tatlı tatlı yokluyorum hedefim 3.000 km i geçtikten sonra 150km/h görebilmek :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst