Oncelikle motosikletiniz nazar değmeye meğilli, hakikaten çok temiz, nasıl baktıysanız helal olsun ama yinede fiyat biraz yüksek değil mi :silent:
Bugün 2012 CBR bile eksiği yok fazlası var ( grenajları

), grenajları söküp sport-touring tadnda yıllarca binilebilir.
[url]http://a1211.hizliresim.com/13/8/fr301.jpg[/url]
Tabi ki bana düşmez, motosiklet sizin, ister 10 ister 20.000 yazarsınız ama elinizden kısa zamanda çıkmasını istiyorsanız tekrar değerlendirmeniz yararınıza olabilir.[/QUOT
kardeşim güzeldiyosun hoş diyosun da hiç cbr 250r a bindinmi aralarında hem sürüş he rahatlık bakımından uçurumlar var cbf nın malzeme kalıtesi ile hiç de kıyaslamam supersport bi model hem malzeme kalıteli değil hemde çok rahatsız bi sürüş var amartösörlerde çok kötüü harbi çok kötüü tabii zevk meselesi ama naked dekii rahatlığı bence tutmuyor benim motorum diye demiyorum böyle temizi harbi zor bulunur zaten cbr 250r ın granajını kırsan takımını 2000 tlden aşağı alamazsınn o yuzdende granajsz binersinn kolay gelsın iyi seyrlerr