Diğer Motoran MT 150 Cruiser Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
39
yani 2.5 -3 arasi 100 kmde? eger oyleyse gercekten cok iyi, bende motoran torro vardi,ust devirlerde arkciyi cok etkiliyordu,siz arkci ile deneme sansiniz oldu mu ? arkada cok hissediliyor mu peki? cevaplar icinde tesekkurler
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
yani 2.5 -3 arasi 100 kmde? eger oyleyse gercekten cok iyi, bende motoran torro vardi,ust devirlerde arkciyi cok etkiliyordu,siz arkci ile deneme sansiniz oldu mu ? arkada cok hissediliyor mu peki? cevaplar icinde tesekkurler

Tüketim değerleri dediğim gibi çok iyi. Artçı ile elbette sürüşlerim oldu. Fakat, memnun olan bir artçı görmedim :). Koltuk rahat fakat artçı kısmı dar biraz...
 
Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
39
mesela ben "titremeden dolayi ayaklarim cok uyustu." sikayetini cok aliyordum boyle bir memnuniyetsizlik mi yoksa darliktan dolayi mi?
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
mesela ben "titremeden dolayi ayaklarim cok uyustu." sikayetini cok aliyordum boyle bir memnuniyetsizlik mi yoksa darliktan dolayi mi?

Darlıktan dolayı olduğu söylendi. Ben kendim artçı olsam mt-150'de, daha sağlıklı yorum yapabilirim fakat şikayet arka da sıkıştıklarından dolayı oldu genel de :). Bir de motorun oturuş pozisyonu, uzun sürüşler de beni yoruyor. Özellikle diz kısmın da ağrılarımın olduğu zamanlar oldu. Bu dez avantajların dışında çok güzel bir motosiklet. Al, her yere git. Seni yarı yol da bırakmak... :cat:
 
Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
39
Hayirlisiyla donersem ulkeme suan en cok bunda gonlum var, 3-4 ay var bu surecte bu konuyu takip edecegim,bu konu olmasa bu motoru almayi asla dusunmezdim hele ki o videonuzu 2 kere izledim Izmiri de ozlemisim, bu yeni motorlar icin firmalar boyle videolar ve konular acsa gercekten cok farkli yerlere gelirler
bu arada Izmirde hangi ustaya goturuyorsunuz?
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Hayirlisiyla donersem ulkeme suan en cok bunda gonlum var, 3-4 ay var bu surecte bu konuyu takip edecegim,bu konu olmasa bu motoru almayi asla dusunmezdim hele ki o videonuzu 2 kere izledim Izmiri de ozlemisim, bu yeni motorlar icin firmalar boyle videolar ve konular acsa gercekten cok farkli yerlere gelirler
bu arada Izmirde hangi ustaya goturuyorsunuz?

İzmir bambaşkadır. Diğer şehirlere benzemez. Eğer İzmir'e gelirseniz, size motoru canlı göstermek isterim. Bakımlarına kendi ustama götürüyorum. Karen motor (motomax). Ahmet usta :).
 
Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
39
Karamanlarda sanırım? Yanlış anlaşılma olmasın ben de izmirliyim yani orada doğup büyüdüm :) şimdi daha iyi anlıyorum değerini, bu çok iyi olur sağolun gerçekten :)
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Karamanlarda sanırım? Yanlış anlaşılma olmasın ben de izmirliyim yani orada doğup büyüdüm :) şimdi daha iyi anlıyorum değerini, bu çok iyi olur sağolun gerçekten :)

Evet kahramanlar da. Siz geldiğiniz zaman haberdar edin beni. Gösteriri ben size motoru. Ona göre karar verirsiniz... :)
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
abi senin motor kaç km oldu ?

2.500'e yaklaştı sanırım İsmail kardeşim, tam hatırlamıyorum şu anda. Başka motosiklet olduğu için pek kullanma fırsatım olmuyor motoranı.

--------------------------------------------------------------------

Bugün lastik siparişlerimi geçtim. Orjinal ebatlarını bulamadık. Bu sebeple öne 3.00-18 (ojinali 2.75), arkaya ise 120/90-16 (orjinali 110/90-16) takacağım. Sanırım sıkıntı olmayacaktır. Marka olarak Bridgestone bulabildik. Öne Mag Mopus L303, arkaya ise Mag Mopus G514 takacağız.

Lastik işinden sonra genel bir bakım yaptırıp, motosikleti yazlığa bırakacağım.

Yazı yazmışken bir kaç resim paylaşımı yapalım bari :).

2d6w6sg.jpg


swq0xs.jpg
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
20
2.500'e yaklaştı sanırım İsmail kardeşim, tam hatırlamıyorum şu anda. Başka motosiklet olduğu için pek kullanma fırsatım olmuyor motoranı.

--------------------------------------------------------------------

Bugün lastik siparişlerimi geçtim. Orjinal ebatlarını bulamadık. Bu sebeple öne 3.00-18 (ojinali 2.75), arkaya ise 120/90-16 (orjinali 110/90-16) takacağım. Sanırım sıkıntı olmayacaktır. Marka olarak Bridgestone bulabildik. Öne Mag Mopus L303, arkaya ise Mag Mopus G514 takacağız.

Lastik işinden sonra genel bir bakım yaptırıp, motosikleti yazlığa bırakacağım.

Yazı yazmışken bir kaç resim paylaşımı yapalım bari :).

http://i48.tinypic.com/2d6w6sg.jpg

http://i49.tinypic.com/swq0xs.jpg
abi sendede arka frenden ses geliomu gıcık edici
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
20
Evet kardeşim, geliyor. Toz'dan olduğunu düşünüyorum. Spreyle filan yok olmuyor maalesef. Açıp, temizlemek gerekli :).

bizden öyle bir ses geliyor hiç durmak istemiyorsun korna yerine geçio garantiden çıkarmayı düşünüyoruz başka sağlam bir ustaya göstericez servisi berbat
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Bugün motorana yeni lastiklerini taktırdım. Rot balansı da yaptırdım. Cillop gibi oldu. Tabi içine nitrojen sıktırtmayı ihmal etmedim :). Frenler şimdi daha iyi oldu. Özellikle yağışlı havalar da sakata gelmeyelim diye değiştirdim lastikleri. Orjinal lastiklerin kuru zemin performansı iyi olsa da, ıslak zemin de bir o kadar kötüydü.


6en710.jpg


17zc4n.jpg


4qnfcg.jpg
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Özel mesaj yoluyla bir arkadaş bana akü hakkında soru sormuştu. Ben de cevaplayamadan yanlışlıkla tüm mesajları silmiştim. Sorusunun cevapsız kalmaması için buradan cevap vermek isterim kendisine :).

Ben akü olarak motoran yuasa marka jel akü takmıştım. Kendisine de önerebilirim. Fiyat da gayet makul. Kuru aküyle filan uğraşmaya gerek yok. :)

Konuya yazı yazmışken, bir de resim ile destekleyelim.

IMAG0365_1.jpg


Saygılar.
 
Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
39
Sonunda bu motordan ben de aldım bir hafta falan oluyor alalı,ilk vitesli motorum alıştım sayılır,
eski motorum motoran 2010 torro idi,ona göre çok seri ve en önemli özelliklerden birisi titreşim kabul edilebilir seviyede.
motoru 2. el aldım 7500 de idi,
motorun aküsü bitik bir onu değiştireceğim,
yağını shell ax7 10 40 ile değiştirdim,
150 km kadar sürdüm yağışlı havalarda da sürdüm, tekerlekleri yağış için iyi değil yeni olmasına rağmen,genel orijinal lastik vakası,
hız olarak çok hız yapmasamda bastiğında ibreyi sonuna kadar dayatabiliyor.
sürdükçe burada paylaşım yaparak alacak olan arkadaşları ben de bilgilendirmeye çalışacağım
Bu motoru tanıtarak almamda büyük emeği olan Sonpol'a da buradan teşekkürler :)
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Sonunda bu motordan ben de aldım bir hafta falan oluyor alalı,ilk vitesli motorum alıştım sayılır,
eski motorum motoran 2010 torro idi,ona göre çok seri ve en önemli özelliklerden birisi titreşim kabul edilebilir seviyede.
motoru 2. el aldım 7500 de idi,
motorun aküsü bitik bir onu değiştireceğim,
yağını shell ax7 10 40 ile değiştirdim,
150 km kadar sürdüm yağışlı havalarda da sürdüm, tekerlekleri yağış için iyi değil yeni olmasına rağmen,genel orijinal lastik vakası,
hız olarak çok hız yapmasamda bastiğında ibreyi sonuna kadar dayatabiliyor.
sürdükçe burada paylaşım yaparak alacak olan arkadaşları ben de bilgilendirmeye çalışacağım
Bu motoru tanıtarak almamda büyük emeği olan Sonpol'a da buradan teşekkürler :)

Dostum hayırlı, uğurlu olsun. Mt 150 bu aralar çok kullanmıyorum fakat, gerçekten yağını suyunu koyduğun zaman, seni hiç bir zaman yarı yol da bırakmayacak bir motosiklet. Memnun kalacağını tahmin ediyorum. Benim hoşuma gitmeyen tak yanı, oturuş pozisyonundan dolayı uzun sürüşler de bel ağrısı çekiyorum. Bakalım sende de olacak mı öyle şeyler. Paylaşırsın ileri de. Lastiğin kuru zemin performansı çok iyi. O lastikler ile diz verdim diyebilirim :). Fakat ıslak gördümü dediğin gibi, çok kötü oluyor. Bu sebeple en kısa sürede lastiklerini değiştir.

Akü dediğin gibi, benim de çok kalitesizdi. Onu değiştirirsen başka eksiğpin kalmaz. Yani lastik ve akü şimdilik seni uzun süre götürür. Yağ seçimin güzel. Ben de kışın ax7, yazın ise ax5 kullanıyorum motosiklete. Mt-150 için ideal yağlar bunlar. Vitesler zaten pamuk gibi. Titreşim ilk başlar olsa da, motor parçaları alıştıkça çok daha iyi kıvama gelecektir :).

Aklına tkaılan bir şey olursa yazarsın. :) Hayırlı olsun tekrardan. Pişman olmayacaksın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst