Diğer Motoran MT 150 Cruiser Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
39
Bugün aküyü değiştirdim, cycle marka akü aldım. Kahramanlardan. Bir de akü kapağı kırılmıştı, daha ben almadan onun ikisini değiştirdim siparişle geldi,25 lira bedava,tek karenajı akü kapakları.Bu sadeliğini seviyorum. Bugün akü değiştirirken,ölçüm ilk sağlıklı çıkmadı sonra iyi çıktı ama benim içim rahat etmedi,bu akü işini elektrikten anlayan birine göstereceğim,çünkü gaza basınca far daha çok aydınlatma yapıyor bu normal değil sanırım?
Sonpol ben senin üsteki aküyle ilgili mesajını yeni görüyorum bu arada :)Desteğin için çok sağol, bir gün tanışırız inşallah.
bu hafta okul başlıyor,Alanyadan vakit buldukça paylaşımlara devam :)
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Bugün aküyü değiştirdim, cycle marka akü aldım. Kahramanlardan. Bir de akü kapağı kırılmıştı, daha ben almadan onun ikisini değiştirdim siparişle geldi,25 lira bedava,tek karenajı akü kapakları.Bu sadeliğini seviyorum. Bugün akü değiştirirken,ölçüm ilk sağlıklı çıkmadı sonra iyi çıktı ama benim içim rahat etmedi,bu akü işini elektrikten anlayan birine göstereceğim,çünkü gaza basınca far daha çok aydınlatma yapıyor bu normal değil sanırım?
Sonpol ben senin üsteki aküyle ilgili mesajını yeni görüyorum bu arada :)Desteğin için çok sağol, bir gün tanışırız inşallah.
bu hafta okul başlıyor,Alanyadan vakit buldukça paylaşımlara devam :)

Hayırlı olsun yeni akün. Motosikletin de elektriksel bir problem var gibi görünüyor. Bu daha önce var mıydı? Yoksa yeni aküyle beraber mi oldu? Elbette ki normal bir durum değil. Sen gelişmeleri aktarırsın. Gelişmeleri bekliyoruz. Resim de atmayı unutma arada :). Kazasız, belasız kullan.
 
Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
39
Hayırlı olsun yeni akün. Motosikletin de elektriksel bir problem var gibi görünüyor. Bu daha önce var mıydı? Yoksa yeni aküyle beraber mi oldu? Elbette ki normal bir durum değil. Sen gelişmeleri aktarırsın. Gelişmeleri bekliyoruz. Resim de atmayı unutma arada :). Kazasız, belasız kullan.

Sağol :) akü eski çıktı onu değiştirdim, ve aküyü aldığım yerde rastladığım usta, olaya iyi bakmamış, karşıyadaki ustaya götürdüm, problemi halletti, aküyü de 12V 9AH olarak değiştirdim bir problem olmaz dedi. Seninde dediğin gibi problem elektriksel kablolarda oksitlenmeden kaynaklanmış,şuan gayet iyi,koruma demiri taktırdım ek olarak,resim çekmiştim aceleden izmirdeki hafızada kaldı. Burada da fırsat olmadı, ama çekip paylaşıp forumu canlandırmak gerek
Şuan Alanyadayım, okul yolu biraz yokuşlu fakat çok iyi bir şekilde çıkıyor,rahat bir şekilde 100-110 hatta 120yi görüyor dip gaz basmaksızın,bu bazen arabaların arkadan tacizlerinde iyi oluyor. atik bir motor şuan her şey yolunda,
Sonpol bir sorum olacaktı sen bu gopro hd 2 kamerayı nereden almıştın ve fiyat aralığı nedir?
Herkese kazasız belasız iyi sürüşler :)
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Sağol :) akü eski çıktı onu değiştirdim, ve aküyü aldığım yerde rastladığım usta, olaya iyi bakmamış, karşıyadaki ustaya götürdüm, problemi halletti, aküyü de 12V 9AH olarak değiştirdim bir problem olmaz dedi. Seninde dediğin gibi problem elektriksel kablolarda oksitlenmeden kaynaklanmış,şuan gayet iyi,koruma demiri taktırdım ek olarak,resim çekmiştim aceleden izmirdeki hafızada kaldı. Burada da fırsat olmadı, ama çekip paylaşıp forumu canlandırmak gerek
Şuan Alanyadayım, okul yolu biraz yokuşlu fakat çok iyi bir şekilde çıkıyor,rahat bir şekilde 100-110 hatta 120yi görüyor dip gaz basmaksızın,bu bazen arabaların arkadan tacizlerinde iyi oluyor. atik bir motor şuan her şey yolunda,
Sonpol bir sorum olacaktı sen bu gopro hd 2 kamerayı nereden almıştın ve fiyat aralığı nedir?
Herkese kazasız belasız iyi sürüşler :)

Sorunlarını halletmene sevindim :). Kameramı buradan almıştım http://www.goproturkiye.com/Anasayfa/

------------------------------------------

Motoranımla beraber bir fotoğraf paylaşayım, konu renklensin :).

859077_10151633644744705_1653929672_o.jpg
 
Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
39
Bugün motorumu yıkadım o sırada foto çekmek aklıma geldi bir iki foto atayım

kwxcp.jpg
[/url][/IMG]
kwxn5.jpg
[/url][/IMG]
kwx67.jpg
[/url][/IMG]
kwx98.jpg
[/url][/IMG]

bu da adadayken rasladigim motolar
kwxrl.jpg
[/url][/IMG]
kwxtl.jpg
[/url][/IMG]
kwxxy.jpg
[/url][/IMG]

iyi forumlar herkese
 
Katılım
7 May 2010
Mesajlar
40
Dün itibari ile motorumu almış bulunuyorum. Motorumu teslim almadan önce, servis motorumun hazır olduğunu söylemişti. Fakat teslim alıp yola çıktığım da montaj dışında hiç bir şeyin yapılmadığını gördüm. Ne ön fren tutuyor, ne civatalar sıkılmış, ne de rölanti ayarı yapılmış. Ve bana motor hazır denilip, tarafıma teslim ediliyor? Bir de arkadaşlar niyetliymiş! Sen beni bu şekil de ölüme gönder, sonra gel oruç tut, dua et. Allah kabul etsin :). Kendileri ile tartıştım ve çok kızdım. Hemen yapmaya başladılar ve sorunlu olan kısımları hallettiler. Bugün ise gerekli evraklarımı takipçime verdim. Yarın plakalarımı alacağım. Dün ve bugün itibari ile 40 km. küsur dolaştım. Şimdi biraz resim paylaşımlarının yanında, size motordan söz etmek isterim.

Motor commuter ve chopper arası bir görüntüye sahip. Motorumuz fabrikadan sissy barlı geliyor. Ayriyeten arkada çanta bağlatı yeri bulunuyor. Motorun yağ seviyesini, yağ seviye camından görebiliyoruz.

http://i48.tinypic.com/2enydjt.jpg

Yanlara deri çanta takmak istiyorum fakat sinyal grubu bu isteğimi engelleyecek gibi. Sizin de bu konu da fikirlerinizi alabilirim.

http://i46.tinypic.com/jpz9l3.jpg

Ön kısım da iki adet sinyal ve far grubu bizi karşılıyor. Önümüzdeki günler de ön kısıma sosis çanta takacağım :).

http://i50.tinypic.com/21951xg.jpg

Arka stop görsel olarak göze pek hitap etmese de, durma anında yeterli ışık sunuyor. Aynaların görüş mesafesi ayarlandığı taktir de yeterli.

http://i49.tinypic.com/122cac8.jpg

Sol gidon da sinyal, uzun far ve korna butonları bulunuyor.

http://i48.tinypic.com/33dxbwp.jpg

Sağ gidon da far ayarı (kapalı, park, kısa), ateşleme düğmesi ve motor kapatma butonu bulunuyor. Ön disk frenin hidrolik sıvı kutusu da resim de görüldüğü gibi sağ gidon tarafın da yer alıyor.

http://i50.tinypic.com/2gu0djp.jpg

Direksiyon kiliti, sağ ön amortisörün arkasından yapılıyor. Bunun yanında kaynakta kötü işçilik göze çarpıyor.

http://i46.tinypic.com/ankegj.jpg

Asgari ihtiyaç duyacağımız her şey gösterge de yer alırken, vites göstergesine de yer verilmiş. Vites değişim sırasın da dijital göstergesi şaşma yapmıyor ve hızlı bir şekil de hereket ediyor.

http://i48.tinypic.com/350ndpg.jpg

Sol motorun iç kısmın da jikle ve benzin musluk ayarları yer alıyor.

http://i48.tinypic.com/os5rwj.jpg

ARTILAR

1. Kullanım rahatlığı ve konforu umduğumdan iyi.
2.
Vites geçişleri sarsıntısız ve yumuşak.
3.
Titreşim kabul edilebilir seviye de.
4. Motorun üstün de gelen orjinal lastiklerin kuru zemin performansı iyi seviye de. Yağışlı havalar da nasıl olduklarını ilerleyen zamanlar da göreceğiz.
5. Düzgün bakıldığın da beklentileri karşılayacak bir motor.
6. Makul bir fiyat etiketine sahip olması.

EKSİLER

1. Motor boşta olsa bile ayaklığın açık olması durumun da motorun çalışmaması. Bu sorunu ayaklık müşürünü iptal ettirerek hallettim.
2. Motor ateşleme butonu kapalı olsa bile motorun ateşmele yapması. Merak etmeyin çalışmıyor. Sadece ateşleme yapıyor.
3. Zayıf frenler. Frenlerin ilerleyen zamanlar da daha iyi olacağını düşünüyorum.
4. Benzin depo kapağını açtığınız da, eski motorum cbr250r'da olduğu gibi el de kalması.
5. Kitapçığın da yer alan anlatımlar da ayrıntı eksikliği. Kısacası anlatım özürlülüğü diyelim biz buna. Kitapçıkta yer alan şekiller ile motorun üstündekiler ayırt edilemiyor.

İlerleyen zamanlar da görüşlerimi aktarmaya devam edeceğim.

Saygılarımla.
kardeşim mt 150 hayırlı olsun kaza bela olmadan güle güle bin aynı motordan bende haziran 2012 de aldım sıfır olmasına rağmen servis boktan bi sürü sorun yaşadım montajı bile sıradan yapmışlar kornası bile çalışmayan motoru teslim ediyolar türkiyede malı satana kadar ondan sonra hep zorluk hep zorluk neyse baktım olmayacak gerçek dünyada hakkıma almak kaydı ile paramla servis dışı para ödeyerek başka bi ustaya iyi bi bakım .elden geçirterek binmeye başladım parasına göre iyi bi motor diyebilirim ilerde bende foto atarım. paylaşımların çok güzel kutlarım seni .tekrar görüşmek üzre......

---------- Post added at 11:32 ---------- Previous post was at 11:12 ----------

TEKNİK ÖZELLİKLER

MOTOR TİPİ: Tek Silindirli, 4 Zamanlı
SİLİNDİR HACMİ: 149 cc
ATEŞLEME: Elektronik CDI
ÇALIŞTIRMA: Elektronik / Ayaktan Marşlı
SOĞUTMA: Hava Soğutmalı
MAX GÜÇ: 9000 d/d 9 kW / 12,2 HP
MAX HIZ: 90 Km /H
VİTES: 5 Vites Manuel
BOYUTLAR: 2015x850x1125
AĞIRLIK: 117 Kg.
YAKIT DEPOSU: 10,3 Lt. ± 0,3 Lt.
FRENLER: Ön Disk / Arka Kampana
LASTİK ÖLÇÜLERİ: Ön: 2,75-18 / Arka: 110/90-16
AKÜ: 12 V 7 Ah

http://www.motoran.com.tr/urun/mt-150-cruiser/

http://i49.tinypic.com/23m51j9.png

Arkadaşlar merhaba.

Bugün itibari ile bu motoru yazlığımız da sağa, sola gitmek adına almış bulunuyorum. Almamdaki nedene gelirsek, açık hesap ile gayet uygun olan ödeme koşulları. İzmir'de Özşanal mağazaları vardır. Bilen, bilir. Tesadüfen broşürlerini inceledim ve bir kaç modeli gayet cazip fiyatlardan 30 ay taksitle verdiklerini gördüm. Şu anda bu motoru ayda 100 TL taksit ile 30 ay ödeme yaparak alacağım. İnternet sitesin de satış rakamı 2.620 TL olan bu model, 30 ay da bana 3.000 TL'ye mal olacak. Yani bu iş için vereceğim fark sadece 380 TL'dir. Normal şartlar da peşin alacak olsam, daha farklı modellere yönelirdim fakat kampanya ile hiç aklım da yokken alayım, yazlıkta dursun dedim :). Haftaiçi motorumu teslim almayı umuyorum. İlerleyen zamanlar da bu model hakkında bilgilerimi bu forum altında paylaşacağım...

Arkadaşlar merhaba,

Uzun süredir işlerimden ve tatil olaylarından dolayı aktif olmadım. Bu arada fırsat buldukça MT 150 ile kaynaşmakla beraber, motora bir takım değişiklikler yaptım. Değişiliklere gelmeden evvel motor hakkında konuşmam gerekirse, motorumun genel olarak beni tatmin ettiğini söyleyebilirim. 1.000 km'ye yakın yol yaptığım motorumun frenlerin de fark edilir derece iyileşme ve motor çekişinde gelişmeler oldu. Zaten rodaj'a önem veren bir insanım. Motor ucuz diye canını alırcasına kullanmaya gerek yok :). Bugün yazlığımdan, İzmir'e dönüş yaptım. Yazlığa giderken ve dönerken, toplam 400 km. yol katettim. Ortalama 80-90-100 km/sn hız ile motorum şişme yapmadan yolculuklarımı tamamladım. Sadece 100 km.'de 1, 10 dk'lık hem ihtiyaç, hem de sigara molası verdim. Motorumdan genel olarak memnun olmakla beraber iyi ki tercihimi scooter'dan yana değil, bu motordan yana kullanmışım. Aksi halde 100 veya 150cc'lik bir hava soğutmalı scooter tercihi yapsaydım, uzun yolcularda hem çok zor (zaten yapmazdım), hem de yeni alacağım motoruma kavuşana dek bu denli beni tatmin etmezdi. Kısacası yazlığa götürür, bırakırdım orada :).

Gelelim yaptığım değişikliklere; Servislerin ilgisizliği ve beceriksizliği üzerine, İzmir'de motorumu kendi güvendiğim ustama götürüyorum. Öncelikle diğer arkadaşlarımın beni uyarması üzerine arka lastiğimin hareket sırasında 8 döndüğünü fark ettim ve bu sorunu hallettirdim. Daha sonra arkadaşlarımla Çeşme yolculuğuna çıkmıştık. Bu yolculukta km. telim koptu. Meğerse km. telim yanlış bağlanmış. Bunların yanında;

1. Tüm sinyaller değiştirildi. Arka sinyaller daha arkaya alınarak, yan çantalar için yer ayarlandı. Daha fırsatını bulamadığım için yan çantaları taktıramadım.
2. Ön far gurunu değiştirilerek, mercekli xenon far takıldı. Işıklar parktayken mavi renk verdiği için, biraz apaçi ruhunu barındırıyor :p. Fakat fark edilebilirlik adına gayet iyi ışık veriyor :). Gündüz far açma ihtiyacı hissetmiyorum. Bu arada xenon 6.000 kelvin.
3. Arka stop lambası değiştirildi.
4. İnciraltı gezim sırasın da, ayna camımın düştüğünü fark etmem üzerine, aynaları komple değiştirdim.
5. Öne sosis çanta takıldı. İleri de yanlara da takılacak.

Motorun üzerinde ki orjinal lastiklerden şu anlık memnunum. Yağışlı bir hava görmedik henüz fakat kuru zemin performansı gayet yeterli. Şu ana kadar her hangi bir salma yapmadı motor. Buna toprak yol da dahil. Bunun yanında motorun arka kısmı artçılar için biraz dar açıkçası. Özellikle biraz kalıplı birini arkaya oturtursanız, neredeyse benzi deposu üzerinde sürüyorsunuz :p. Normal yapı da olanlar için problem yok :cherry:. Bunun dışında, egzoz ucunda parlama mevcut. Tabi ki bu halledilebilir bir şey. Başka bir şey gelmiyor aklıma şu anlık :). Bu motoru alın, her yerde tepe tepe kullanın. Öyle bir şey. İleri de paylaşımlarım devam edecektir. Şimdilik yazıyı fazla uzatmayıp, resim ve vidyo paylaşımı yapmak istiyorum. Vidyo'da orjinal sesini dinleyebilirsiniz.

ÇEŞİTLİ RESİMLER

Ön far grubu (gece)

http://i50.tinypic.com/167832o.jpg

Xenon kesit noktası

http://i45.tinypic.com/nlaa83.jpg

Diğer çeşitli resimler

http://i47.tinypic.com/a9q008.jpg

http://i49.tinypic.com/1zmysy9.jpg

http://i47.tinypic.com/2digi00.jpg

http://i49.tinypic.com/24payz9.jpg

http://i49.tinypic.com/33x8zzk.jpg

http://i45.tinypic.com/iqlylf.jpg

http://i47.tinypic.com/21ch5xs.jpg

Orjinal egzoz sesini dinlemek için youtube paylaşmım

[yt]Ik3vdObG4Ks[/yt]

Saygılarımla.



sonpol hepsi süper ama bide fiyatlarını yazsaydın kardeşim daha ii olurdu

---------- Post added at 11:38 ---------- Previous post was at 11:32 ----------

sonpol yeni videolarıda bekliyoruz
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
kardeşim mt 150 hayırlı olsun kaza bela olmadan güle güle bin aynı motordan bende haziran 2012 de aldım sıfır olmasına rağmen servis boktan bi sürü sorun yaşadım montajı bile sıradan yapmışlar kornası bile çalışmayan motoru teslim ediyolar türkiyede malı satana kadar ondan sonra hep zorluk hep zorluk neyse baktım olmayacak gerçek dünyada hakkıma almak kaydı ile paramla servis dışı para ödeyerek başka bi ustaya iyi bi bakım .elden geçirterek binmeye başladım parasına göre iyi bi motor diyebilirim ilerde bende foto atarım. paylaşımların çok güzel kutlarım seni .tekrar görüşmek üzre......

---------- Post added at 11:32 ---------- Previous post was at 11:12 ----------







sonpol hepsi süper ama bide fiyatlarını yazsaydın kardeşim daha ii olurdu

---------- Post added at 11:38 ---------- Previous post was at 11:32 ----------

sonpol yeni videolarıda bekliyoruz

Size de geçmiş olsun. Maalesef servisleri çok kalitesiz. Siz de zaten okumuşsunuzdur daha önce yazdıklarımı. En iyisini yapmışsınız başka servise götürerek motosikletinizi..

Motosiklete taktığım aksesuarların fiyatları oldukça uygun. Toplam da parçalar için 210 TL gibi bir para harcadım. Tabii bunlar işçilik hariç

http://www.rialli.com/urunler/340_aydinlatma-grubu/9711__far-komple-hid-6000k-ybr-125cc/
http://www.rialli.com/urunler/340_aydinlatma-grubu/9904__sinyal-komple-takim-nikel-dl125-4lu-set/
http://www.rialli.com/urunler/340_aydinlatma-grubu/9735__arka-stop-komple-donerli-led-isikli-cg-serisi/

Aklınıza takılan şeyler olursa lütfen sorun. Elimden geldiğince yardımcı olurum. Sizin de paylaşımlarınızı bekliyorum. :)

Saygılarımla.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:19 ----------

DSC_0013.JPG


DSC_0073.JPG
 
Katılım
2 Nis 2013
Mesajlar
1
mototrun egzozu gazı yetiştirmiyo gibigeldi büyütmek gerekiyomu ama abartta istemiyorum apaçi işi bu arada bende arka sinyalleri geri aldım yançanta takıcam ama ayarlanabilir heybe dedikleri koltuğun üstünde nasıl görünür

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:02 ----------

msj attım ama yanlış yere galiba neyse benim egzoz açıkçası patır patırgidiyo yetiştirmiyo galiba bana öyle geldi değiştircem ama cok ses çıkcak abartı almazmı 150cc lik bi motora buarada arka sinyalleri çamurluğa aldım yan çanta takıcam ama heybe dedikleri ayarlama yeri koltukta görüntüyü bozmazmı
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
2
merhaba abilerim.yaşım 18 oyuzden abilerim diye girdim konuya.
motoranımı alalı 5 ay oldu.aldıgımdan 1 ay sonra ıslak zemın yuzunden ufak bı kaza gecırdım.motorumun arka fren balatasından cok ses gelıyordu dayanamadım değiştirdim.hız konusunda güzel, yol tutuşu virajlara girişi falan iyi.şimdilik benim izlenimlerim bunlar ileri ki zamanlarda tekrar izlenimlerimi yazacagım.
motorumun bir kaç fotoğrafını koymak istedim.
herkeze kazasız sürüşler dilerim.iyi günler

http://imageshack.us/photo/my-images/211/fotoraf0419.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/845/fotoraf0418.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/211/fotoraf0417.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/716/fotoraf0414x.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/69/fotoraf0413.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/405/fotoraf0412r.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/835/20121110030.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/441/dscn6423c.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/842/dscn6419o.jpg/
 
Katılım
7 May 2010
Mesajlar
40
sonpol mt nin lastikleri dublexmi

---------- Post added at 14:02 ---------- Previous post was at 13:03 ----------

http://img547.imageshack.us/img547/1442/fotoraf0275.jpg
http://img802.imageshack.us/img802/1619/fotoraf0258i.jpg
http://img201.imageshack.us/img201/3986/fotoraf0272.jpg


http://imageshack.us/photo/my-images/703/fotoraf0

---------- Post added at 14:06 ---------- Previous post was at 14:02 ----------

URL=http://imageshack.us/photo/my-images/5/fotoraf0293k.jpg/]
fotoraf0293k.jpg
[/URL]
URL=http://imageshack.us/photo/my-images/547/fotoraf0275.jpg/]
fotoraf0275.jpg
[/UR

---------- Post added at 14:10 ---------- Previous post was at 14:06 ----------

sonpol mt nin lastikleri dublexmi

---------- Post added at 14:02 ---------- Previous post was at 13:03 ----------

http://img547.imageshack.us/img547/1442/fotoraf0275.jpg
http://img802.imageshack.us/img802/1619/fotoraf0258i.jpg
http://img201.imageshack.us/img201/3986/fotoraf0272.jpg


http://imageshack.us/photo/my-images/703/fotoraf0

---------- Post added at 14:06 ---------- Previous post was at 14:02 ----------

URL=http://imageshack.us/photo/my-images/5/fotoraf0293k.jpg/]http://img5.imageshack.us/img5/6178/fotoraf0293k.jpg[/URL]
URL=http://imageshack.us/photo/my-images/547/fotoraf0275.jpg/]http://img547.imageshack.us/img547/1442/fotoraf0275.jpg[/UR
URL=http://imageshack.us/photo/my-images/802/fotoraf0258i.jpg/]
fotoraf0258i.jpg
[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
URL=http://imageshack.us/photo/my-images/201/fotoraf0272.jpg/]
fotoraf0272.jpg
[/URL]


---------- Post added at 14:16 ---------- Previous post was at 14:10 ----------

sonpol mt nin lastikleri dublexmi

---------- Post added at 14:02 ---------- Previous post was at 13:03 ----------

http://img547.imageshack.us/img547/1442/fotoraf0275.jpg

http://img811.imageshack.us/img811/9356/fotoraf0264.jpg
http://img267.imageshack.us/img267/4745/fotoraf0269d.jpg
http://img547.imageshack.us/img547/1442/fotoraf0275.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/54
http://imageshack.us/photo/my-images/5/fotoraf0293
http://imageshack.us/photo/my-images/577/fotor
http://imageshack.us/photo/my-images/5/fotoraf0293k.jpg/

http://img201.imageshack.us/img201/3986/fotoraf0272.jpg


http://imageshack.us/photo/my-images/703/fotoraf0

---------- Post added at 14:06 ---------- Previous post was at 14:02 ----------
RL]

---------- Post added at 14:33 ---------- Previous post was at 14:16 ----------

URL=http://imageshack.us/photo/my-images/577/fotoraf0283i.jpg/]
fotoraf0283i.jpg
[/URL]


Uploaded with ImageShack.us
URL=http://imageshack.us/photo/my-images/689/fotoraf0278h.jpg/]
fotoraf0278h.jpg
[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

---------- Post added at 14:56 ---------- Previous post was at 14:33 ----------

URL=http://imageshack.us/photo/my-images/18/fotoraf0269x.jpg/]
fotoraf0269x.jpg
[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
arkadaşlar resim yüklemek biraz zor oldu ama tamam galiba hatalar için kusura bakmayın SONPOL BİZİM MT LERİN LASTİKLER DUBLEKXMİ değilse yolda patlarsa şu malum lastik onaran sipreylerl yolda kullanabilirmiyiz

---------- Post added at 15:59 ---------- Previous post was at 14:56 ----------

URL=http://imageshack.us/photo/my-images/834/fotoraf0269p.jpg/]
fotoraf0269p.jpg
[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
URL=http://imageshack.us/photo/my-images/822/fotoraf0267q.jpg/]
fotoraf0267q.jpg
[/URL]
URL=http://imageshack.us/photo/my-images/46/fotoraf0258o.jpg/]
fotoraf0258o.jpg
[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
URL=http://imageshack.us/photo/my-images/826/kopyasfotoraf0293.jpg/]
kopyasfotoraf0293.jpg
[/URL]

URL=http://imageshack.us/photo/my-images/822/fotoraf0275s.jpg/]
fotoraf0275s.jpg
[/URL]

Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
URL=http://imageshack.us/photo/my-images/46/fotoraf0258o.jpg/]
fotoraf0258o.jpg
[/URL]



ARKADAŞLAR SONUNDA FOTO YÜKLEYEBİLDİM KUSUSRA BAKMAYIN.......HATALARIM İÇİN....
BUDA BENİM MT 150 HAZİRAN 2012 DE ALDIM 2011 MODEL
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Lastikler dubleks değil tripleks :p yani iç lastikli. Bu kelimenin aslı tubeless'tir. Ustaların ağzında önce tubles'e sonra da dubleks'e dönüşmüştür.
 
Katılım
7 May 2010
Mesajlar
40
arka lastik tubeless' ön lastik iç lastikli olduğu tarafımdan öğrenilmiştirrrrrrrr:cat:
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Yazık buralar çok sessiz kalmış. Bir tane resim paylaşalım :).

vcp02.jpg
 
Katılım
27 Ara 2013
Mesajlar
8
arkadaşlar öğrenciyim mağlum fazla maddi durum olmuyo bizde motoru alsam beni üzermi servislerde maddi olarak.
 
Katılım
9 Şub 2014
Mesajlar
60
Merhaba arkadaşlar konuyu hortlatmış olacağız ama ben de bugün itibari ile Öz Şanal ile görüştüm ve Nisan'ın son haftası motorumu alıyorum. Uzun zamandır senetle alabileceğim bir yer arıyordum SonPol arkadaşın açtığı konu sayesinde Motoran'ı buldum biraz araştırdım ayda 130 lira 24 ay taksitle gayet uygun geldi. Çiğli ÖzŞanal mağazasından alıyorum. SonPol'e konu için buradan teşekkür ederim :) Görüşmek dileğiyle...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst