yani 2.5 -3 arasi 100 kmde? eger oyleyse gercekten cok iyi, bende motoran torro vardi,ust devirlerde arkciyi cok etkiliyordu,siz arkci ile deneme sansiniz oldu mu ? arkada cok hissediliyor mu peki? cevaplar icinde tesekkurler
mesela ben "titremeden dolayi ayaklarim cok uyustu." sikayetini cok aliyordum boyle bir memnuniyetsizlik mi yoksa darliktan dolayi mi?
Hayirlisiyla donersem ulkeme suan en cok bunda gonlum var, 3-4 ay var bu surecte bu konuyu takip edecegim,bu konu olmasa bu motoru almayi asla dusunmezdim hele ki o videonuzu 2 kere izledim Izmiri de ozlemisim, bu yeni motorlar icin firmalar boyle videolar ve konular acsa gercekten cok farkli yerlere gelirler
bu arada Izmirde hangi ustaya goturuyorsunuz?
Karamanlarda sanırım? Yanlış anlaşılma olmasın ben de izmirliyim yani orada doğup büyüdümşimdi daha iyi anlıyorum değerini, bu çok iyi olur sağolun gerçekten
![]()
abi senin motor kaç km oldu ?Tüketim değerleri dediğim gibi çok iyi. Artçı ile elbette sürüşlerim oldu. Fakat, memnun olan bir artçı görmedim. Koltuk rahat fakat artçı kısmı dar biraz...
abi senin motor kaç km oldu ?
Aaa plakalar gizlenmemiş![]()
abi sendede arka frenden ses geliomu gıcık edici2.500'e yaklaştı sanırım İsmail kardeşim, tam hatırlamıyorum şu anda. Başka motosiklet olduğu için pek kullanma fırsatım olmuyor motoranı.
--------------------------------------------------------------------
Bugün lastik siparişlerimi geçtim. Orjinal ebatlarını bulamadık. Bu sebeple öne 3.00-18 (ojinali 2.75), arkaya ise 120/90-16 (orjinali 110/90-16) takacağım. Sanırım sıkıntı olmayacaktır. Marka olarak Bridgestone bulabildik. Öne Mag Mopus L303, arkaya ise Mag Mopus G514 takacağız.
Lastik işinden sonra genel bir bakım yaptırıp, motosikleti yazlığa bırakacağım.
Yazı yazmışken bir kaç resim paylaşımı yapalım bari.
http://i48.tinypic.com/2d6w6sg.jpg
http://i49.tinypic.com/swq0xs.jpg
abi sendede arka frenden ses geliomu gıcık edici
Evet kardeşim, geliyor. Toz'dan olduğunu düşünüyorum. Spreyle filan yok olmuyor maalesef. Açıp, temizlemek gerekli.
Sonunda bu motordan ben de aldım bir hafta falan oluyor alalı,ilk vitesli motorum alıştım sayılır,
eski motorum motoran 2010 torro idi,ona göre çok seri ve en önemli özelliklerden birisi titreşim kabul edilebilir seviyede.
motoru 2. el aldım 7500 de idi,
motorun aküsü bitik bir onu değiştireceğim,
yağını shell ax7 10 40 ile değiştirdim,
150 km kadar sürdüm yağışlı havalarda da sürdüm, tekerlekleri yağış için iyi değil yeni olmasına rağmen,genel orijinal lastik vakası,
hız olarak çok hız yapmasamda bastiğında ibreyi sonuna kadar dayatabiliyor.
sürdükçe burada paylaşım yaparak alacak olan arkadaşları ben de bilgilendirmeye çalışacağım
Bu motoru tanıtarak almamda büyük emeği olan Sonpol'a da buradan teşekkürler![]()