İlk kazam. Ve son olur insallah. Bogazici koprusu

Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
106
Oncelikle buyuk gecmis olsun, hos gecmis olmus demekle gecmiyor. Yasadiginiz bence buyuk olay sansiniz yardim etti yaralamadiniz diye gecmis olsun mu diyecegiz. Asil olan kazaya sebebiyet veren sahsin kazaen adam oldurmeye tesebbusten ceza almasi gerekir. Bu bir kenara, gorevli memurun yaklasimi gercekten nerede yasadigimizi bize hatirlatiyor. Yazqcak birsey bulamiyorum. Gecmis olsun!
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
27
çok geçmiş olsun arkadaşım. yalnız küçük bir not, her ne şiddette bir düşme olsun, elinizle çok bastırmadan boynunuzu kontrol edin kaskı öyle çıkartın. acele etmeyin, sakinleşin, sonra kaskı çıkartın. sıcağıyla pek anlamasanız bile boyunda bir hasar olmuş olabilir.
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Geçmiş olsun. Anladığım kadarıyla devlet dairesi misali oradan orada koşturmuşsunuz ama sonuçsuz kalmış. Merak ettiğim nokta motorda bir hasar varmıydı? Polis aranızda anlaşmışsınız derken neyi kast ediyordu?
(sayın) Başbakanla pişti olmadığınız iyi olmuş. Motorunu da al git burdan derdi. :)
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Boşbakanımız ordan geçecekken sen kim oluyorsun da düşüyorsun hemde köprü üstünde!!! Yuh kere yuh vah kere vah. Zaten ne geliyorsa bu memlekette motorcuların yüzünden geliyor insanların başına.. Ya o son anda acelesi olduğu sinyal veren jetta sahibine birşey olsaydı? Ya arabasının aynası kırılsaydı? Lütfen arkadaşlar biraz daha dikkatli, bizim canımız zaten beş para etmiyor bari etrafımıza zarar vermeyelim!!!!! :pl::jocolor::jocolor::jocolor:

Boş laflar bir yana büyük geçmiş olsun kardeş.. İnşallah diyorum o amirin bir yakınına birşey olur başbakanın geçeceği güzergahta o zaman anlar yaptığı hataları ne diyeyim!!! Ulan bu herifler yüzünden beddua etmeyede başladım bakalım daha neler yapacağız!!!
 
Katılım
10 Tem 2012
Mesajlar
66
çok geçmiş olsun

Teşekkürler.

geçmiş olsun..
Belini ihmal etme baktır derim sonradan başına iş açmasın ..

Çok şükür İyiyim. Biraz Ağrı vardı. Onuda doktorumuzun verdiği ilaçlarla çözdük..

Çok geçmiş olsun...

Teşekkürler..

Oncelikle buyuk gecmis olsun, hos gecmis olmus demekle gecmiyor. Yasadiginiz bence buyuk olay sansiniz yardim etti yaralamadiniz diye gecmis olsun mu diyecegiz. Asil olan kazaya sebebiyet veren sahsin kazaen adam oldurmeye tesebbusten ceza almasi gerekir. Bu bir kenara, gorevli memurun yaklasimi gercekten nerede yasadigimizi bize hatirlatiyor. Yazqcak birsey bulamiyorum. Gecmis olsun!

çok geçmiş olsun arkadaşım. yalnız küçük bir not, her ne şiddette bir düşme olsun, elinizle çok bastırmadan boynunuzu kontrol edin kaskı öyle çıkartın. acele etmeyin, sakinleşin, sonra kaskı çıkartın. sıcağıyla pek anlamasanız bile boyunda bir hasar olmuş olabilir.

Kaskı hemen çıkarma olayında doğru söylüyorsunuz. Hastanede boyun çevremde ağrılar başlamıştı. Doktorlara söylediğimde hemen filmler felançekildi ve korkulacak bir şey olmadığını gördük..

Geçmiş olsun. Anladığım kadarıyla devlet dairesi misali oradan orada koşturmuşsunuz ama sonuçsuz kalmış. Merak ettiğim nokta motorda bir hasar varmıydı? Polis aranızda anlaşmışsınız derken neyi kast ediyordu?
(sayın) Başbakanla pişti olmadığınız iyi olmuş. Motorunu da al git burdan derdi. :)

Motorda yan grenaj çizilmişti o kadar. Onun haricinde bir sıkıntısı yoktu. Polis o arada ambulans çağarmadıkları için sevinçliydi. Eğer oraya ambulans gelseydi orası karışırdı. o Yüzden öyle dedi. ARamızda sessizce hallettik onlarda mutlu oldular.

Boşbakanımız ordan geçecekken sen kim oluyorsun da düşüyorsun hemde köprü üstünde!!! Yuh kere yuh vah kere vah. Zaten ne geliyorsa bu memlekette motorcuların yüzünden geliyor insanların başına.. Ya o son anda acelesi olduğu sinyal veren jetta sahibine birşey olsaydı? Ya arabasının aynası kırılsaydı? Lütfen arkadaşlar biraz daha dikkatli, bizim canımız zaten beş para etmiyor bari etrafımıza zarar vermeyelim!!!!! :pl::jocolor::jocolor::jocolor:

Boş laflar bir yana büyük geçmiş olsun kardeş.. İnşallah diyorum o amirin bir yakınına birşey olur başbakanın geçeceği güzergahta o zaman anlar yaptığı hataları ne diyeyim!!! Ulan bu herifler yüzünden beddua etmeyede başladım bakalım daha neler yapacağız!!!

Son zamanlarda Şu Başbakan olayları canımı zaten çok sıkmakta... Konu dışı fakat 5 Şehit verdik Halen Gazzeyi Konuşur haldeyiz.. Ne hale geldik... YAzıklar olsun..
 
Katılım
6 Mar 2010
Mesajlar
472
ben olsam pisliğine yatardım orda motoruda bekletirdim

Hocam merak etme seni karga tulumba padişahın göremeyeceği bir yere alırlardı. Tıpkı Cumhurbaşkanı Abdullah GÜL'ün Anıtkabir ziyaretindeki ayakta durmaktan bayılan asker gibi. Hemen çekerlerdi arkaya, köşeye bir yere. :jocolor:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst