Çok geçmiş olsun. İnsallah en talihsiz olayin bu olmustur bir daha da yasamazsin boyle sıkıntılar..
çok geçmiş olsun... Allaha şükür iyisiniz
Cok sukur iyiyim. Belim biraz aciyor o kadar. Flim felan cektirdim sikinti yok cok sukur
Bu olay şunu bir daha ispatlıyor. Motorcu kaza yapmaktan çok kaza yaptırılıyorl:
ben olsam pisliğine yatardım orda motoruda bekletirdim
Amin. Daha kotusude olabilirdigeçmiş olsun üstad allah daha beterinden saklasın ....
Bende oyle dusunuyorum. Verilmis sadakamiz varmisGeçmiş olsun verilmiş sadakanız varmış...Allah hepimizi beterinden korusun
gelmiş geçmiş olsun ...
geçmiş olsun .
Tutanak tuttuk. Ne sansdirki motorumda boyle bir kazaya ragmen sadece grenajlarda cizikler var. Hic kirigi yok. Servise cektirdim hemen. Kartalda altan motor tamer abide sasirsi. - motorda hic bise yok sen motoru korumussun resmen. Sadece motor yan yattigi icin motorun yagi hava fltresine dolmus.geçmiş olsun. tutanak falan tuttun mu peki?
Tesekkur ederim.çok geçmiş olsun arkadaşım. :rendeer:
sonuçta bizim başbakanımızı new delhi jameica yada papua yeni gine halkları seçiyor sen neden yolu kapatmışsın ki... Şaka bi yana da orda bir can yatıyo polisin dediğine bak ya... Bişey desen adın görev basındaki memura hakaret olur... Yazık valla yazık güzelim cennet ülkemizi ne hale getiriyorlar orda bir yaralı vatandaş yatıyor polisin dediğine bak...
Tesekkurlergeçmiş olsun
Çok geçmiş olsun.Ne zaman bu forumda bu tarz bir haber okusam gerçekten kendi başıma gelmiş gibi sinir oluyorum,üzülüyorum.Bütün polisleri suçlamıyorum ama Polis teşkilatında vatandaşa karşı duyarsızlık iyicene arttı.Bizim cebimizden kesilen veriglerle karnını doyuran,ailesine bakan bu kamu çalışını arkadaşların bence bize karşı daha duyarlı olmaları gerekiyor.Sonuçta onların maaşları bizim cebimizden çıkıyor Başbakanın cebinden değil.Yakında millete "Burda kaza yapmak,yaralanmak,ölmek yasak başbakan geliyor git kenarda öl" derler bunlar.
bugün türkiyenin özetini yaşamışsın kısa sürede. geçmiş olsun.
demekki orada allah muhafaza ölsek
başbakan geliyor diyip köprüden motorla beraber atacak polisler
yol acılsın savcı gelmez 10 saat diye..
çok geçmiş olsun verilmiş sadakan varmış Allah korusun o anda arkadan hızla gelen bir araç olsaydı düşünmek bile istemiyorum..
geçmiş olsun, yazını okurken heyacanlanıp strese girdim..
neyse fazla bişey yazmayayım.. başbakan kimmiş burada hayat söz konusu iken...
bir musibet ,bin nasihat misali... başlarına gelince anlarlar..
orda düşülür mü arkadaşım..başbakan 3 haftadır kullanılan tünel açılışına katılacaktı haberin yok muydu?
geçmiş olsun...
Öncelikle geçmiş olsun.
Olayı okurken hemen "polis geldi" kısmında bi anormallik olduğunu anlamıştım.
Haziran ayında benzer bir olay yaşadım. Anadoludan Avrupaya doğru
geçerken tam gişelerde; daralmanın olduğu yerde içinde 4-5 amelenin
bulunduğu bir doblo aracın yanından geçerken(Her şey normal seyrediyor)
birden önüme kırınca hakimiyetimi kaybetmiştim. Düşmedim ama arkamdan gelen
araca sürttüm motoru. Dengemi sağlayıp artık köprüye giren dobloyu yakaladım.
Ve sizinde anlayacağınız biçimde olay küfürleşmeye ve tehdit boyutuna vardı.
Bu sırada seyir halideyiz ve beni çarpmakla tehdit ediyor ilk insanlar.
Olay bütün trafikteki sürücülerin gözleri önünde oldu.
Ve ben zincirli kuyuyu geçinceye kadar bir allahın kulunu göremedim(polis)
Heralde Başbakanımız o sıralar oradan geçmiyordu.
Bu memlekette Demokrasi var ve herkes eşit. Ama bence bazıları daha eşit.
Geçmiş olsun. Allahtan birşey olmamış.
Polisin, üstlerinden fırça yememek için iş güzarlığı işte. Ve o polis içimizden biri.
Hangimiz haksızlık veya adil olmayan bir isteği kendi üstümüze, patronumuza amirimize açık dille söyleyebiliyorsa onlar eleştirsinler o polisi.
Amiri laf ettiğinde hiç birşey demeden pısıp kalanlar ağzını açmasın