İlk kazam. Ve son olur insallah. Bogazici koprusu

Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
sonuçta bizim başbakanımızı new delhi jameica yada papua yeni gine halkları seçiyor sen neden yolu kapatmışsın ki... Şaka bi yana da orda bir can yatıyo polisin dediğine bak ya... Bişey desen adın görev basındaki memura hakaret olur... Yazık valla yazık güzelim cennet ülkemizi ne hale getiriyorlar orda bir yaralı vatandaş yatıyor polisin dediğine bak...
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Çok geçmiş olsun.Ne zaman bu forumda bu tarz bir haber okusam gerçekten kendi başıma gelmiş gibi sinir oluyorum,üzülüyorum.Bütün polisleri suçlamıyorum ama Polis teşkilatında vatandaşa karşı duyarsızlık iyicene arttı.Bizim cebimizden kesilen veriglerle karnını doyuran,ailesine bakan bu kamu çalışını arkadaşların bence bize karşı daha duyarlı olmaları gerekiyor.Sonuçta onların maaşları bizim cebimizden çıkıyor Başbakanın cebinden değil.Yakında millete "Burda kaza yapmak,yaralanmak,ölmek yasak başbakan geliyor git kenarda öl" derler bunlar.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
demekki orada allah muhafaza ölsek
başbakan geliyor diyip köprüden motorla beraber atacak polisler
yol acılsın savcı gelmez 10 saat diye..
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
çok geçmiş olsun verilmiş sadakan varmış Allah korusun o anda arkadan hızla gelen bir araç olsaydı düşünmek bile istemiyorum..
 
Katılım
10 Tem 2012
Mesajlar
66
Çok geçmiş olsun. İnsallah en talihsiz olayin bu olmustur bir daha da yasamazsin boyle sıkıntılar..

Amin. İnsallah. Kimse yasamasin. İsterim.

çok geçmiş olsun... Allaha şükür iyisiniz

Cok sukur iyiyim. Belim biraz aciyor o kadar. Flim felan cektirdim sikinti yok cok sukur

Bu olay şunu bir daha ispatlıyor. Motorcu kaza yapmaktan çok kaza yaptırılıyor:pl:

Zaten motorcuyu hic fark etmiyorlar.

ben olsam pisliğine yatardım orda motoruda bekletirdim

O anda aklima ilk soforu dovmek geldi. Sonra motorum :)

geçmiş olsun üstad allah daha beterinden saklasın ....
Amin. Daha kotusude olabilirdi
Geçmiş olsun verilmiş sadakanız varmış...Allah hepimizi beterinden korusun
Bende oyle dusunuyorum. Verilmis sadakamiz varmis

gelmiş geçmiş olsun ...

Tesekkurler

Tesekkurler

geçmiş olsun. tutanak falan tuttun mu peki?
Tutanak tuttuk. Ne sansdirki motorumda boyle bir kazaya ragmen sadece grenajlarda cizikler var. Hic kirigi yok. Servise cektirdim hemen. Kartalda altan motor tamer abide sasirsi. - motorda hic bise yok sen motoru korumussun resmen. Sadece motor yan yattigi icin motorun yagi hava fltresine dolmus.
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
geçmiş olsun, yazını okurken heyacanlanıp strese girdim..
neyse fazla bişey yazmayayım.. başbakan kimmiş burada hayat söz konusu iken...
bir musibet ,bin nasihat misali... başlarına gelince anlarlar..
 
Katılım
10 Tem 2012
Mesajlar
66
çok geçmiş olsun arkadaşım. :rendeer:
Tesekkur ederim.

sonuçta bizim başbakanımızı new delhi jameica yada papua yeni gine halkları seçiyor sen neden yolu kapatmışsın ki... Şaka bi yana da orda bir can yatıyo polisin dediğine bak ya... Bişey desen adın görev basındaki memura hakaret olur... Yazık valla yazık güzelim cennet ülkemizi ne hale getiriyorlar orda bir yaralı vatandaş yatıyor polisin dediğine bak...

Zaten polis siradani degildi. Amirdi. Ben onlari gorunce dahada sasirdim. Ben iyiyim demesem ne olcakdi merakediyorum. Basbakana rezil olurlarmiydi. ? Evet vatandasimiz yerde yatiyor baskanim ölmedi. biz asagi atalim dedik ama halk burdaydi.

Tesekkurler

Çok geçmiş olsun.Ne zaman bu forumda bu tarz bir haber okusam gerçekten kendi başıma gelmiş gibi sinir oluyorum,üzülüyorum.Bütün polisleri suçlamıyorum ama Polis teşkilatında vatandaşa karşı duyarsızlık iyicene arttı.Bizim cebimizden kesilen veriglerle karnını doyuran,ailesine bakan bu kamu çalışını arkadaşların bence bize karşı daha duyarlı olmaları gerekiyor.Sonuçta onların maaşları bizim cebimizden çıkıyor Başbakanın cebinden değil.Yakında millete "Burda kaza yapmak,yaralanmak,ölmek yasak başbakan geliyor git kenarda öl" derler bunlar.

Simdi isin aci tarafida şu. Ben aksam hastane polisinden ifade vermek icin tutanak aldim. Hastane polisi ifade vericegim yer olarak beykoz yazmis. Dedikki gidelim bari ifade verelim. Tabi beykoz karakolunu bulmak ne mumkun. Beykoza girerken petrol ofisi benzin istasyonunun orda polis arkadaslarla karsilastik. Hemen sordum tabi nerde diye fakat o memur kafasinda cok dusunerek cevap verdi. Birde dedimki koprude olan kazaya orasi bakiyor diye oda bana - uskudar diye cevap verdi. Ben uskudara geri dondum. Ordaki polis arkadaslar da derdimi anlattikdan sonra bana ne dese begenirsin. Burasi degil kopruye cengelkoy karakolu bakiyor :) neyse sabir cekerek uskudar beykoz cengelkoy arasi tur atmaya basladim. Benzin bedavaya. Karakola geldim polise anlattim. Oda dediki- ben simdi sana alkol testi yapmam lazim uzerinden 5 saat gecmis borsey ifade etmez. Sen iyimi ne sen beni gordun ne ben seni. Zaten aranizda anlasmissiniz. Birak oyle kalsin. Peki dedim. Tam cikarken bir trafik memur arkadasa bir soru sordum. Bu motosikletin arkasindaki cantaya neden ceza yaziyorsunuz. Saka gibi bir cevap aldim. -Suan kanun meclisde daha bize boyle bir uygulma gelmedi. Kesilen ceza yok. Sasirdim. Kizdim sustum orayi terk ettim.

bugün türkiyenin özetini yaşamışsın kısa sürede. geçmiş olsun.

Turkiyede sakin düşmeyin ilk tekmeyi yine memleketin memuru vuruyor.

demekki orada allah muhafaza ölsek
başbakan geliyor diyip köprüden motorla beraber atacak polisler
yol acılsın savcı gelmez 10 saat diye..

Ne savcisi benimkine basbakan geliyor;)

çok geçmiş olsun verilmiş sadakan varmış Allah korusun o anda arkadan hızla gelen bir araç olsaydı düşünmek bile istemiyorum..

Zaten arac gelseydi ordan. Suan buraya kiz arkadasim uaziyor olacakdi :( şükürki boyle birsey olmadi
 
Katılım
10 Tem 2012
Mesajlar
66
geçmiş olsun, yazını okurken heyacanlanıp strese girdim..
neyse fazla bişey yazmayayım.. başbakan kimmiş burada hayat söz konusu iken...
bir musibet ,bin nasihat misali... başlarına gelince anlarlar..

Simdi basbakandan cok bahsedipde toplu intihara sebeb olmayalim. :)
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
orda düşülür mü arkadaşım..başbakan 3 haftadır kullanılan tünel açılışına katılacaktı haberin yok muydu?

geçmiş olsun...
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
Öncelikle geçmiş olsun.
Olayı okurken hemen "polis geldi" kısmında bi anormallik olduğunu anlamıştım.
Haziran ayında benzer bir olay yaşadım. Anadoludan Avrupaya doğru
geçerken tam gişelerde; daralmanın olduğu yerde içinde 4-5 amelenin
bulunduğu bir doblo aracın yanından geçerken(Her şey normal seyrediyor)
birden önüme kırınca hakimiyetimi kaybetmiştim. Düşmedim ama arkamdan gelen
araca sürttüm motoru. Dengemi sağlayıp artık köprüye giren dobloyu yakaladım.
Ve sizinde anlayacağınız biçimde olay küfürleşmeye ve tehdit boyutuna vardı.
Bu sırada seyir halideyiz ve beni çarpmakla tehdit ediyor ilk insanlar.
Olay bütün trafikteki sürücülerin gözleri önünde oldu.
Ve ben zincirli kuyuyu geçinceye kadar bir allahın kulunu göremedim(polis)
Heralde Başbakanımız o sıralar oradan geçmiyordu.
Bu memlekette Demokrasi var ve herkes eşit. Ama bence bazıları daha eşit.
 
Katılım
10 Tem 2012
Mesajlar
66
Öncelikle geçmiş olsun.
Olayı okurken hemen "polis geldi" kısmında bi anormallik olduğunu anlamıştım.
Haziran ayında benzer bir olay yaşadım. Anadoludan Avrupaya doğru
geçerken tam gişelerde; daralmanın olduğu yerde içinde 4-5 amelenin
bulunduğu bir doblo aracın yanından geçerken(Her şey normal seyrediyor)
birden önüme kırınca hakimiyetimi kaybetmiştim. Düşmedim ama arkamdan gelen
araca sürttüm motoru. Dengemi sağlayıp artık köprüye giren dobloyu yakaladım.
Ve sizinde anlayacağınız biçimde olay küfürleşmeye ve tehdit boyutuna vardı.
Bu sırada seyir halideyiz ve beni çarpmakla tehdit ediyor ilk insanlar.
Olay bütün trafikteki sürücülerin gözleri önünde oldu.
Ve ben zincirli kuyuyu geçinceye kadar bir allahın kulunu göremedim(polis)
Heralde Başbakanımız o sıralar oradan geçmiyordu.
Bu memlekette Demokrasi var ve herkes eşit. Ama bence bazıları daha eşit.

Sonucta sende motosiklet kullanmak icin ehliyet alsanda vergi versende tekerlegin olsada yinede sen motosikletsin bana yol vereceksin lafindan kacamiyorsun. Maalesefki dar kafali insanlarimiz yüzünden şu motosiklet görenlerin tarafimiza halen anlayisla bakmalarini beklemek zor olsa gerek. Motosiklet kullanicilarini Adam yerine koymamalari kendilerinin adam olmadigindan olsa gerek
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Geçmiş olsun. Allahtan birşey olmamış.
Polisin, üstlerinden fırça yememek için iş güzarlığı işte. Ve o polis içimizden biri.
Hangimiz haksızlık veya adil olmayan bir isteği kendi üstümüze, patronumuza amirimize açık dille söyleyebiliyorsa onlar eleştirsinler o polisi.
Amiri laf ettiğinde hiç birşey demeden pısıp kalanlar ağzını açmasın
 
Katılım
10 Tem 2012
Mesajlar
66
Geçmiş olsun. Allahtan birşey olmamış.
Polisin, üstlerinden fırça yememek için iş güzarlığı işte. Ve o polis içimizden biri.
Hangimiz haksızlık veya adil olmayan bir isteği kendi üstümüze, patronumuza amirimize açık dille söyleyebiliyorsa onlar eleştirsinler o polisi.
Amiri laf ettiğinde hiç birşey demeden pısıp kalanlar ağzını açmasın

:) bu durumu iyi olduğum icin gülüp gecmekden baska bir sey yapamiyorum. Keske ordaki polisde bana daha ihtiyatli olsaydi.
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
geçmiş olsun..
Belini ihmal etme baktır derim sonradan başına iş açmasın ..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst