Sevgili Alper kardeşim,. Ben Nizamettin Kelo, bu etkinliği beraberce yapma adına birçok kulüp ve grup temsilcileri yada başkanlarıyla toplantılar yaptık, detaylar hakkında yapılacaklar hakkında , olması ve olmaması gerekenler hakkında herkesle uzun uzun konuştuk, seninlede Altıyolda buluşup Avrupa yakası için Motosiklet.net adına konuşma yaptık , Kurye kardeşlerimizin aldığı görevi yerine getirdiklerini ve çokta başarılı olduklarını konuştuk, onlar yanımızdan hızla geçip ilerden sürekli yol kesecekler, arkada kalan tekrar yol kesmek için hızlıca yanımızdan geçecekler dedik, şimdi sen bunları nasıl dinledi isen,. Avrupa yakasından katılacak arkadaşlarına anlatmamışsın Türkiyenin en büyük organizasyonu aleyhinde ve Kurye kardeşlerimiz aleyhinde hoş olmayan sözler sarf edilmiş KINIYORUM, Motive edici konuşmalar olması gerekirken diğer üyelerinde Görev yapan Kurye kardeşlerimize APAÇİ demesini eleştirmemişsin, hem sen ayrı kortejden bahsediyorsun, içine kapanmanda bence mahsur yok ancak senin görevin ve bulunduğun konumun gereği insanları yanıltmaman gerekiyor, Biz seninle detayları konuştuğumuz halde tek başına bu işi hazırlamışsın gibi davranmışsın, bizim seninle toplantıda konuştuğumuz konuların hepsini uçurmuşsun,. yazık oldu keşke senin yerine başka bir arkadaşımız gelse idi senin aktaramadıklarını aktarır ve BAŞKA olmak yerine BÜTÜN olma yoluna gidilirdi,. Saygı değer İstanbullu Motosikletliler, Bu etkinlik kimsenin öne çıkarılacağı bir etkinlik olamaz , bende ancak yanlışları düzeltme adına bazı insanlarımızı sahiplenebilirim, burada Türkiyenin En Kalabalık Motosiklet Sürüşü yapılmıştır. bu tür olumsuz yaklaşımlar ise bundan sonrakileri etkilemsin diye endişemden yazma ihtiyacı hissettim. Bizlerin arkasından gelecek Motorculara ve Motorcu adaylarına yapabileceğimiz yegane iş Birlik olmuş bir Motorcu kitlesi bırakmaktır, bu uğurda yapılacak herşey Ülkemizde Motorcu kültürüne katkıda bulunacaktır, Şimdi ayrı olalım, Ayrı 29 ekim kutlayalım olayı hoş olmadığı gibi sizlerdende kimsenin haberi olmaması demek anlamına gelir. Düşünün, herkes şimdiye kadar zaten böyleydi, önemli olan Birlik olmaktır. Bunun destekçisi olmanızı bekler KURYE kardeşlerimizin onurunuda incitmemenizi tavsiye ederim, Bilakis onları yanımızda görmeli ve herzaman iletişim halinde olmalıyızki sıkıntılarımızı , huzurumuzu ve adımızı bozan konuları tartışıp çözüm üretebilelim,. Onlar Trafikte var olmalılar ve disiplinli olmalılarki bizlerde onlar sayesinde unutulmayıp yolda 4 tekerlilerden başka 2 tekerlilerde var, bilinelim. Organizasyon çok güzeldi herkesin göğsünü kabarttık, Ağlayanlar ve bizi Atlı süvarilerin yerine koyanlar, Bize MOTOSİKLETLİ MİLİS KUVVETLER diyen yaşlı teyzeler bile vardı. Şehit Aileleri <siz gelene kadar çok yalnızdık kendimizi AZINLIK gibi hissediyorduk, iyiki geldiniz. Nekadarda çoksunuz , Allah sizi korusun evlatlarım> Cümlelerini duymak bile benim için yeterliydi,: Alper birde kortejin 40 la gidebildiğini konuşmuştuk, sen öbür yazılarında 80 ve 60 lardan bahsetmişsin ??? olmamış !!!. Sevgili Arkadaşlar KUTSAL İTTİFAK ADINA yapılacak MİLLİ SÜRÜŞLERDE görüşmek umudu ile Hoşçakalınız.. Saygı ve sevgilerimle....büyük bir kalabalık ve sürüş öncesi açıklamalarımıza rağmen yine yaşanan olumsuz sürüşler :farao:
sanırım bu kortej olayını seneye sadece bizim sitemize özgü yapmak en mantıklısı aşırı fazla kalabalık olmadan düzgün bir şekilde sürüp şehitlerimize dualarımızı edip döneriz kazasız belasız
katılan ve yüreği bizle olan tüm MOTORCU kardeşlerimize teşekkürler
ben kortej kötü demedim yaşanan olumsuz sürüşler dedim biz süperiz diğerleri apaçi anlamı nasıl çıktı bundan anlamadımSevgili moderatör kardeşim seneye sen yanlız yap hatta sadece sen ol olumsuzlukları eleştir ,ama öneride getir. Sen sadece kortej kötü HERKEZ APACİ biz degilize getirmişsin.
Karşıdan suadiyeden yola cıkan kortej dolmabahceye gelene kadar hiç bir olumsuzluk olmadı Kurye arkadaşlar düzeni gayet iyi korudu yolları kesti
Dolmabahceden itibaren sacmaladı kortej.Bunun nedenini diger kulüp Başkanlarıyla bulup düzeni ve birligi saglamak ve etkinligin amacına uygun davranmak
gerekirken pravakatör gibi davranmak niye Dolma bahceden sonra kortej 4 keredurdu niye ? Umarım daha sag duyulu olur ayrılıkcılık yapmak yerine diger etkinliklerde düzeni
nasıl saglarız burada eksikliklerimiz nedir BİZDEDE BİR EKSİKLİK VARMI diye öz eleştiri yaparsınNOT:Seneye bizbize yapalım diye bir şey yazmışsın TEK CABUK KIRILIR COK KUVVETTİR BİRLİKT
EN KUVVET DOGAR. SAYGILAR
Arkadaşlar, Ben Suadiye'den katıldım, çok kalabalıktı evet ve bu tür bir organizasyonda ferdi katılımcılar da olunca bazı ufak aksaklıkların olması kadar doğal bir şey olamaz. Ne zaman ki Dolmabahçe önüne geldik orada bütün düzen bozuldu. En öne geçen biri grubu yolda 4 kez durdurdu arkadaki yüzlerce kişi isyan etti. Arada bazı kendini bilmezler, gazcılar olması doğal herkesi kontol edemezsiniz. Ben görev alan 20 kurye arkadaşa teşekkür ederim. Ellerinden geleni yaptılar. Ben gururla katıldım, her sene yine katılacağım. tabiki bir kulübün düzenleyeceği sadece kendi içinde yapacağına değil, kulüplerin birleşerek yaptığı çoşkulu olanlara. Eleştiri yorumları olabilir ancak dozunda olanlar dışındakileri hoş bulmadım. Tek başımıza düzenleriz diyorsanız grupta kaç kişi bu korteje motosiklet.net olarak geldi ona da bir bakın.
Selamlar.
gündüz işlerim dolayısıyla siteye giremedim ve hemen cevap veremedim yazdıklarınıza kusura bakmayın öncelikleÇok güzel yazmışsın , iyi niyetinede ayrıca teşekkürler inancalio...
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:03 ----------
Sevgili Alper kardeşim,. Ben Nizamettin Kelo, bu etkinliği beraberce yapma adına birçok kulüp ve grup temsilcileri yada başkanlarıyla toplantılar yaptık, detaylar hakkında yapılacaklar hakkında , olması ve olmaması gerekenler hakkında herkesle uzun uzun konuştuk, seninlede Altıyolda buluşup Avrupa yakası için Motosiklet.net adına konuşma yaptık , Kurye kardeşlerimizin aldığı görevi yerine getirdiklerini ve çokta başarılı olduklarını konuştuk, onlar yanımızdan hızla geçip ilerden sürekli yol kesecekler, arkada kalan tekrar yol kesmek için hızlıca yanımızdan geçecekler dedik, şimdi sen bunları nasıl dinledi isen,. Avrupa yakasından katılacak arkadaşlarına anlatmamışsın Türkiyenin en büyük organizasyonu aleyhinde ve Kurye kardeşlerimiz aleyhinde hoş olmayan sözler sarf edilmiş KINIYORUM, Motive edici konuşmalar olması gerekirken diğer üyelerinde Görev yapan Kurye kardeşlerimize APAÇİ demesini eleştirmemişsin, hem sen ayrı kortejden bahsediyorsun, içine kapanmanda bence mahsur yok ancak senin görevin ve bulunduğun konumun gereği insanları yanıltmaman gerekiyor, Biz seninle detayları konuştuğumuz halde tek başına bu işi hazırlamışsın gibi davranmışsın, bizim seninle toplantıda konuştuğumuz konuların hepsini uçurmuşsun,. yazık oldu keşke senin yerine başka bir arkadaşımız gelse idi senin aktaramadıklarını aktarır ve BAŞKA olmak yerine BÜTÜN olma yoluna gidilirdi,. Saygı değer İstanbullu Motosikletliler, Bu etkinlik kimsenin öne çıkarılacağı bir etkinlik olamaz , bende ancak yanlışları düzeltme adına bazı insanlarımızı sahiplenebilirim, burada Türkiyenin En Kalabalık Motosiklet Sürüşü yapılmıştır. bu tür olumsuz yaklaşımlar ise bundan sonrakileri etkilemsin diye endişemden yazma ihtiyacı hissettim. Bizlerin arkasından gelecek Motorculara ve Motorcu adaylarına yapabileceğimiz yegane iş Birlik olmuş bir Motorcu kitlesi bırakmaktır, bu uğurda yapılacak herşey Ülkemizde Motorcu kültürüne katkıda bulunacaktır, Şimdi ayrı olalım, Ayrı 29 ekim kutlayalım olayı hoş olmadığı gibi sizlerdende kimsenin haberi olmaması demek anlamına gelir. Düşünün, herkes şimdiye kadar zaten böyleydi, önemli olan Birlik olmaktır. Bunun destekçisi olmanızı bekler KURYE kardeşlerimizin onurunuda incitmemenizi tavsiye ederim, Bilakis onları yanımızda görmeli ve herzaman iletişim halinde olmalıyızki sıkıntılarımızı , huzurumuzu ve adımızı bozan konuları tartışıp çözüm üretebilelim,. Onlar Trafikte var olmalılar ve disiplinli olmalılarki bizlerde onlar sayesinde unutulmayıp yolda 4 tekerlilerden başka 2 tekerlilerde var, bilinelim. Organizasyon çok güzeldi herkesin göğsünü kabarttık, Ağlayanlar ve bizi Atlı süvarilerin yerine koyanlar, Bize MOTOSİKLETLİ MİLİS KUVVETLER diyen yaşlı teyzeler bile vardı. Şehit Aileleri <siz gelene kadar çok yalnızdık kendimizi AZINLIK gibi hissediyorduk, iyiki geldiniz. Nekadarda çoksunuz , Allah sizi korusun evlatlarım> Cümlelerini duymak bile benim için yeterliydi,: Alper birde kortejin 40 la gidebildiğini konuşmuştuk, sen öbür yazılarında 80 ve 60 lardan bahsetmişsin ??? olmamış !!!. Sevgili Arkadaşlar KUTSAL İTTİFAK ADINA yapılacak MİLLİ SÜRÜŞLERDE görüşmek umudu ile Hoşçakalınız.. Saygı ve sevgilerimle....
yelek olayında sana katılmakla birlikte kurye arkadaşların çok çabaladığını kendi gözümle gördümDediğimiz gibi binin üzerinde motosiklet vardı,kitle büyük olunca kontrol etmek tabi ki de çok zor hele hele organizasyonu yapanlarda bir megafon dahi olmayınca her kafadan bir ses çıktı.Burda birçok arkadaş kortejde ki sürüşün zaman zaman çok tehlikeli olduğunu yazmış.Baktınız ki rahat bir sürüş yapamıyorsunuz benim gibi sağa çekip kortejin en sonunda gayet rahat bir sürüş yapabilirdiniz.Böyle büyük bir organizasyonda ayrıca görevli yaptıpınız kişilerede birer görevli yeleği yaptırırsınız insanlar kimle muhattap olacağını bilirler.
olay budurBirkaç öneri:
1) Görevli motorcular olsun.
2) Görevlilerin özel yelekleri olsun (turuncu renkli mesela).
3) Sağ şeritte kortej ilerlerken görevliler orta şeritte bulunsun (örneğin 50 metrede bir görevli).
4) Kural ihlali (apaçilik) yapan motorcuların plakaları ve motorları tüm katılımcı sitelerde afişe edilsin (kimse ülke çapında rezil olmak istemeyecektir).
5) Kortejin başında ve sonunda birer otomobil olsun. Böylece trafiğin hızında ilerlenebilir.
6) Motorlar arasında sabit bir takip mesafesi belirlensin (örneğin seyir halinde minimum 5 metre, dururken minimum 2 metre)
Şimdilik aklıma gelenler bunlar.
Her sene aynı muhabbet dönüyor, bence artık daha organize ve kurallı olmanın vakti geldi geçiyor.
Şimdiye kadar yapılan en rezil kortej organizasyonuydu. Suadiye grubu gelmeden Dolmabahçe'den çıktık, düzensiz bir şekilde arabalarla iç içe sürdük, böyle kalabalık bir kortejle E-5'e çıktık.
Bu senekı korteje katılamadım kısısel bazı sebeoler ve ıs nedenı ıle
Bır cok sorundan bahsedılmıs burada guzel onerı yapan bı kac kısıde olmus ama alperın hakkını yemeyın derım
Alper senelerdır ırılı ufaklı bu tarz organızasyonlar yapıyor kı her surus oncesınde de konusmasını yapan bırıdır grubu toplayıp veya bagırarak
Oncelıkle alpersı savunmak ıcın degıl ama su yakınan arkadaslara sunu soylemek ıstıyorum kımse mukemmel degıldır ve camıamızda ne yazıkkı acık yazıyorum sıgır suruculerımız varkı kendılerı bır otomobıl surucusunden daha rısklıler trafıkte cogu zaman
Boyle buyuk bır organızasyonda boyle sıgırlarıda toplu halde goruyoruz hal boyle olunca kaldıkı ınsanların hep onde gıtme ısteme egoları motorum hararet yapıyo nazıkcılerı bol
Senede 1 gun hemde yaz sıcagında olmayan bır gezı ıcın makınası olmez kımsenın
20 kısılık bır organızasyonda yapsanız bu kısılerden en az 1ını bulursunuz grup ıcınde rahat sadece gosterıs ıcın bıle o motosıklet kullanan o kadar fazla bılıncsız surucumuz var kı hele bazılarını sopayla olduresıye dovsenız kaza yapıp olumden kılpayı donseler akılları basına gelmez
Bunların hepsı bır gercek ve bu gerceklerı goz onune alarak bırbırınıze yuklenırsenız bence daha dogru olacaktır kendı kanaatım
Emrellonun yazdıgı gıbı sıkı kontrol ısteyen bır ıs ama o kadar cok gorevlıyı bulmak ( kaldıko gonullu olma ısı bu ) ve bu kadar buyuk ve gercekten uzun olacak konvoyda trafık ısıkları donusler saga sola gırmek cıknak ısteyen bır suru arac olacak ve kolay bır ıs degıl bazı kopmalarda olacaktır yer yer
Isın kısası bunca bılıncsız surucumuz varken halen daha bırbırınızı kırmayın bır dahakıne nasıl daha ıyı hale getırebılırız buna bakmak gerekır boyle ozel ve onemlı bır konunun ıcınde kırıcı tartısmalar olmasın ama
Hepınızın tekerı duz bassın kazasız belasız surusler dılerım
Ilkay ys.
Dıp not telefondan ya5ıgım ıcın ımla hatarım yazım hatalarım bulunabılır affola
ben kortej kötü demedim yaşanan olumsuz sürüşler dedim biz süperiz diğerleri apaçi anlamı nasıl çıktı bundan anlamadım
dolmabahçeden sonra sadece taksimde kısa süreli bir duruşumuz oldu ki yaklaşık 1-2 dk durmayı planlıyordum kurye arkadaşlar durma iznimiz yok dedi ve devam etmek zorunda kaldım
sonra önde gelen ATV çok yavaş gittiği için arkada yığılmalar olduğunu tahmin ettim ve çağlayan tarafında ATV nin yanına gidip hızlanmasını istedim bana söylediği kurye bi arkadaş yavaş gitmesini istemiş arka bölüm dağılmasın diye :sunny:
sonra ATV biraz hızlanır gibi oldu sonrada tekrar yavaşladı ve o hızda devam ederken haliç köprüsünü geçtik ve başka bi kurye arkadaş gurubu durdurdu 1 dk kadar sonra gene devam ettik ve şehitliğe girene kadarda durmadık zaten
gündüz işlerim dolayısıyla siteye giremedim ve hemen cevap veremedim yazdıklarınıza kusura bakmayın öncelikle
gelelim benim yazdığım yazıya
ben kurye arkadaşların yaptıkları yardımlara kötü bir şey demedim yaşanan olumsuzluklar dedim ki onları(kurye arkadaşları) kastetmediğimi beni tanıyanlar bilir
duyduğum ve okuduğum yorumlarda gene birbirini geçenler ve gaz çekip teker yapanlar felan olmuş malesef ben onları kastetmiştim
yoksa kurye arkadaşların yardımları iyi sayılırdı sağolsunlar
ben avrupa yakası gurubuna ufak bir konuşma yaparak bi kaç açıklama yapmıştım en önem verdiğim şeyde birbirini geçmemekdi ama yazılanlara bakılırsa bi çok kişi birbirini geçmiş kurye arkadaşları kastetmiyorlarsa eğer
nizamettin abi o akşam konuşmamızda e-5 e çıkınca 60km olabilir belki demiştik (80 km yazdığım yazıyı gösterirsen sevinirim nerde yazdım merak ettimde)gurubun hızı çünkü trafiği çok engellemeyiz diye düşünmüştük ama en son 60km (e-5 e çıkınca) iyidir demiştik yalnış hatırlamıyorsam
ayrıca seneye olucak etkinliği mt olarak yapabiliriz dememin amacı burda herkes düzgün demek değildir az olursak kontrol daha iyi sağlanır belki diye düşünmemdendir
ayrıca bu organizasyonu ben tek başıma yaptım yada herşeyi ben yaptım diye bir söz kullandığımı hatırlamıyorum
seneye yapılacak organizasyonda isterseniz benim yerime başka bi arkadaşımız gelebilir belki onunla daha iyi anlaşırsınız benim vermiş olduğum rahatsızlık giderilmiş olur
ama nickimin altında olan imza bölümünde yazan yazı herşeyi özetler sanırım
hatalarım olduysa tüm camiadan özür dilerim
bana yazılacak yazılara cevap vermeye çalışacağım saygılar
Çok güzel yazmışsın , iyi niyetinede ayrıca teşekkürler inancalio...
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:03 ----------
Sevgili Alper kardeşim,. Ben Nizamettin Kelo, bu etkinliği beraberce yapma adına birçok kulüp ve grup temsilcileri yada başkanlarıyla toplantılar yaptık, detaylar hakkında yapılacaklar hakkında , olması ve olmaması gerekenler hakkında herkesle uzun uzun konuştuk, seninlede Altıyolda buluşup Avrupa yakası için Motosiklet.net adına konuşma yaptık , Kurye kardeşlerimizin aldığı görevi yerine getirdiklerini ve çokta başarılı olduklarını konuştuk, onlar yanımızdan hızla geçip ilerden sürekli yol kesecekler, arkada kalan tekrar yol kesmek için hızlıca yanımızdan geçecekler dedik, şimdi sen bunları nasıl dinledi isen,. Avrupa yakasından katılacak arkadaşlarına anlatmamışsın Türkiyenin en büyük organizasyonu aleyhinde ve Kurye kardeşlerimiz aleyhinde hoş olmayan sözler sarf edilmiş KINIYORUM, Motive edici konuşmalar olması gerekirken diğer üyelerinde Görev yapan Kurye kardeşlerimize APAÇİ demesini eleştirmemişsin, hem sen ayrı kortejden bahsediyorsun, içine kapanmanda bence mahsur yok ancak senin görevin ve bulunduğun konumun gereği insanları yanıltmaman gerekiyor, Biz seninle detayları konuştuğumuz halde tek başına bu işi hazırlamışsın gibi davranmışsın, bizim seninle toplantıda konuştuğumuz konuların hepsini uçurmuşsun,. yazık oldu keşke senin yerine başka bir arkadaşımız gelse idi senin aktaramadıklarını aktarır ve BAŞKA olmak yerine BÜTÜN olma yoluna gidilirdi,. Saygı değer İstanbullu Motosikletliler, Bu etkinlik kimsenin öne çıkarılacağı bir etkinlik olamaz , bende ancak yanlışları düzeltme adına bazı insanlarımızı sahiplenebilirim, burada Türkiyenin En Kalabalık Motosiklet Sürüşü yapılmıştır. bu tür olumsuz yaklaşımlar ise bundan sonrakileri etkilemsin diye endişemden yazma ihtiyacı hissettim. Bizlerin arkasından gelecek Motorculara ve Motorcu adaylarına yapabileceğimiz yegane iş Birlik olmuş bir Motorcu kitlesi bırakmaktır, bu uğurda yapılacak herşey Ülkemizde Motorcu kültürüne katkıda bulunacaktır, Şimdi ayrı olalım, Ayrı 29 ekim kutlayalım olayı hoş olmadığı gibi sizlerdende kimsenin haberi olmaması demek anlamına gelir. Düşünün, herkes şimdiye kadar zaten böyleydi, önemli olan Birlik olmaktır. Bunun destekçisi olmanızı bekler KURYE kardeşlerimizin onurunuda incitmemenizi tavsiye ederim, Bilakis onları yanımızda görmeli ve herzaman iletişim halinde olmalıyızki sıkıntılarımızı , huzurumuzu ve adımızı bozan konuları tartışıp çözüm üretebilelim,. Onlar Trafikte var olmalılar ve disiplinli olmalılarki bizlerde onlar sayesinde unutulmayıp yolda 4 tekerlilerden başka 2 tekerlilerde var, bilinelim. Organizasyon çok güzeldi herkesin göğsünü kabarttık, Ağlayanlar ve bizi Atlı süvarilerin yerine koyanlar, Bize MOTOSİKLETLİ MİLİS KUVVETLER diyen yaşlı teyzeler bile vardı. Şehit Aileleri <siz gelene kadar çok yalnızdık kendimizi AZINLIK gibi hissediyorduk, iyiki geldiniz. Nekadarda çoksunuz , Allah sizi korusun evlatlarım> Cümlelerini duymak bile benim için yeterliydi,: Alper birde kortejin 40 la gidebildiğini konuşmuştuk, sen öbür yazılarında 80 ve 60 lardan bahsetmişsin ??? olmamış !!!. Sevgili Arkadaşlar KUTSAL İTTİFAK ADINA yapılacak MİLLİ SÜRÜŞLERDE görüşmek umudu ile Hoşçakalınız.. Saygı ve sevgilerimle....