- Katılım
- 18 Nis 2009
- Mesajlar
- 4,287
seninki çok yakıyomuş hacıBende severdim GT650'mi. Bana epey ustalık öğretti, elimden çoğu iş geliyor artık.Bu arada şehiriçi çok yakrdı benimki 7 litreleri gördüğümü bilirim. Hani ayarı bozuk bakımsızlık vs var desek, şehirdışı sabit 120 ile giderkende 4 litrenin altına düşmezdi.
![]()
bendeki 160 sabitle 3.7 yakıyordu
bujilerim yandı değiştirdim o ne motor 100 sabitle 5 yakıyor
hemen gittim ngk cr8e ben rahat motor rahat
