Kocaeli İl Temsilcisi
- Katılım
- 29 Mar 2011
- Mesajlar
- 4,134
- Konu Yazar
- #1
Tüm gönül dostlarına selamlar.
geçtiğimiz bayram arefesinde beklediğimiz yavrularımız nihayet dünyaya geldi , hayvanları seven bir kardeşiniz olarak haberini aldığım an minikleri görmek için bir hayli heyecanlandım
şu an itibari ile 3 günlük oldular, lakin bazı sıkıntılar başgöstermekte :salut:
şöyleki annenin normalde 6 yavruyu emzirme (kapasitesi ) durumu var ama 9 yavru var ,nasıl olacak nasıl yapacağız derken doğdukları günden itibaren tam olarak gıda takviyesi yapamayan yavruları enjektör ile beslemeye koyulduk fakat içlerinden biri zayıf ve bitkin düştüğü için malesef hayatını kaybetti kurtaramadık :salut: zaten anne doğumdan sonra çok zayıf düştü
birisi daha biraz zayıf düşmüş ama ilk ölenden biraz daha canlı sayılır kurtulacak gibi , ama diğerlerinin sağlık durumları gayet iyi ,
sonuçta 3 günlük yavrular ne kadar gıda takviyesi yapılsada anne sütü olmadan toparlamaları zor , bakalım ilerleyen günlerde durum neyi gösterecek ?
ama kalan 8 yavrunun durumları oldukça iyi ve her geçen gün daha zıpır zıpır oluyorlar
kafamdaki soru biraz daha büyüdüklerinde anne sütünün yeterli gelip gelmeyeceği, bakalım gereken takviyeyi yapıyor olsakta zaman neyi gösterecek ?
herşeye rağmen çok sevimliler
allah her canlıya layık olduğu hüneri verdi , tırtıl 2 diş olsa tüm ormanı yerdi, kediler haftada 1 gün uçabilse, dünyadaki serçelerin nesli biterdi
bu arada çeyrekleri görelim beyler
))))







geçtiğimiz bayram arefesinde beklediğimiz yavrularımız nihayet dünyaya geldi , hayvanları seven bir kardeşiniz olarak haberini aldığım an minikleri görmek için bir hayli heyecanlandım
şöyleki annenin normalde 6 yavruyu emzirme (kapasitesi ) durumu var ama 9 yavru var ,nasıl olacak nasıl yapacağız derken doğdukları günden itibaren tam olarak gıda takviyesi yapamayan yavruları enjektör ile beslemeye koyulduk fakat içlerinden biri zayıf ve bitkin düştüğü için malesef hayatını kaybetti kurtaramadık :salut: zaten anne doğumdan sonra çok zayıf düştü
birisi daha biraz zayıf düşmüş ama ilk ölenden biraz daha canlı sayılır kurtulacak gibi , ama diğerlerinin sağlık durumları gayet iyi ,
sonuçta 3 günlük yavrular ne kadar gıda takviyesi yapılsada anne sütü olmadan toparlamaları zor , bakalım ilerleyen günlerde durum neyi gösterecek ?
ama kalan 8 yavrunun durumları oldukça iyi ve her geçen gün daha zıpır zıpır oluyorlar
herşeye rağmen çok sevimliler
allah her canlıya layık olduğu hüneri verdi , tırtıl 2 diş olsa tüm ormanı yerdi, kediler haftada 1 gün uçabilse, dünyadaki serçelerin nesli biterdi
bu arada çeyrekleri görelim beyler







