Seter yavrularımız :)

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Abi ingiliz değilmi? Asabidir ama kral ördek yapar, Ormanma gelmez narin dirler :) avı unutur kuyruğundan pıtırak toplarlar :) çok severim namussuzları bir tane doğumundan ölümüne beslemişliğim vardır İrlanda Seteri.. Çok kral hayvandır.. Benim Fox terrier olmasa sahiplenmek isterdim tekrar bir tane..


evet ingiliz. seterleri kursat. pitrak isine gelince aynen :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:29 ----------

analı babalı büyüsünlerde çeyrekişi benibozar..:cherry:


ne olcek yavv pamigim alti ustu 8 ceyrek yapiyor senin icin sorunmu yani :))) yok hani ceyrek olmazssa cumhurlyet yada resat filanda olabilir :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
yavrular gün geçtikçe toparlıyorlar , şu ana kadar herhangi bir kayıp olmadı ilaveten besin yemek takviyesi yapılıyor :) gözleri açılınca kefeni yırtarlar sanırım bir kaç foto :)










şu ufaklıkta benim 2 aylık :)









 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
hadi gözünüz aydın.1 tanesinin ölmüş olması üzücü gerçekten.ama annelerinede maşallah 9 tane canavar çıkarmış :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Yaklaşık 20 günlük oldular gözleri açıldı , günde 2 lt. süt tüketiyor yaramazlar :) oldukçada sevimli olmaya başladılar , kulakları büyümeye başladı hepsi ayrı bir tüy yumağı gibi sık sık kendilerini canım çektikçe mıncıklıyorum :cherry: şu ana kadar herhangi bir kayıp olmadı ölen kalan yok 8 ninde maşallahı var ama karınları aç olduğuında çıkardıkları seslere tahammül etmek zor , aç karnına çıkardıkları sesleri doyduktan sonrada dinlemenizde fayda var mırıldanıyorlar tatlı tatlı homurdanıyorlar :)

işte son güncel resimler :)
































































http://www.youtube.com/watch?v=TVUjhWUkv-o&feature=youtu.be



 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
İrfan abi,

Bunlarla Çulluk ve Ördek dar gelir sana :) Ama seterin en sevdiğim yanı, av sırasında kuyruguna pıtırak yapısırsa avı bırakıp kendini temizlemeye başlamasıdır :) Süslü bunlar kokoş av köpekleri :) 8 yıl İrlanda Seteri bakmış biri olarak bayılırım bu hayvanlara :)
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
irfan abi söz vermediysen birine talibim yavruların
gerçi senin ufaklığıda çalma niyetim var kızım için
kaçgündür baba bana yavru kuçu al diye dövünüyor
182518_10151222746479511_1370650785_n.jpg
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
İrfan abi,

Bunlarla Çulluk ve Ördek dar gelir sana :) Ama seterin en sevdiğim yanı, av sırasında kuyruguna pıtırak yapısırsa avı bırakıp kendini temizlemeye başlamasıdır :) Süslü bunlar kokoş av köpekleri :) 8 yıl İrlanda Seteri bakmış biri olarak bayılırım bu hayvanlara :)

av konusunda ben pek iyi sayılmam yani iyi atıcı değilimdir :)

ama hayvanları severim helede yavruları olunca :) ama bu cinsin başka bir yeri var kalbimde hayvanların ağzı var dili yok , havlamaz, ısırmaz hiç bir saldırgan tavır sergilemez insana karşı , çok mülayim ,faydalı ve garip hayvanlar , bu cinsi ben biraderimle tanıdım, kendisi avcılığa meraklıdır bir hayli , hiç üşenmezler taaaa erzurumlara, ankaralara ava giderler , ben anca sevmesini bilirim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:50 ----------

irfan abi söz vermediysen birine talibim yavruların
gerçi senin ufaklığıda çalma niyetim var kızım için
kaçgündür baba bana yavru kuçu al diye dövünüyor
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/182518_10151222746479511_1370650785_n.jpg


bir yavru verme konusunda şu an için yetkili değilim , yani yavrular kardeşimin bana kalsa buradan hepsini veririm ama belki sözü vardır kendi tanıdıklarından birilerine sormam lazım ama büyük ihtimal verir :)

bir torba mamaya bağlarız bu işi :cherry: :p
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
yaf sana iki torba yem alim ayıpsın işte ordan buraya getirme sıkıntı
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst