- Katılım
- 28 May 2011
- Mesajlar
- 458
yavruları güzelmiş
:thumleft:
:thumleft:
Abi ingiliz değilmi? Asabidir ama kral ördek yapar, Ormanma gelmez narin dirleravı unutur kuyruğundan pıtırak toplarlar
çok severim namussuzları bir tane doğumundan ölümüne beslemişliğim vardır İrlanda Seteri.. Çok kral hayvandır.. Benim Fox terrier olmasa sahiplenmek isterdim tekrar bir tane..
analı babalı büyüsünlerde çeyrekişi benibozar..:cherry:
patileri düz bassın![]()
















İrfan abi,
Bunlarla Çulluk ve Ördek dar gelir sanaAma seterin en sevdiğim yanı, av sırasında kuyruguna pıtırak yapısırsa avı bırakıp kendini temizlemeye başlamasıdır
Süslü bunlar kokoş av köpekleri
8 yıl İrlanda Seteri bakmış biri olarak bayılırım bu hayvanlara
![]()
irfan abi söz vermediysen birine talibim yavruların
gerçi senin ufaklığıda çalma niyetim var kızım için
kaçgündür baba bana yavru kuçu al diye dövünüyor
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/182518_10151222746479511_1370650785_n.jpg
Yerim dar,yoksa dükkan benim bilirimde![]()
Fuar dönüşü birini alırım senden![]()