Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
tamam işte pazar günü Nevşehir e gelirim sonra ıhlara ya geçeriz . bende eve gecerim :D
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
direksiyon borusunun orjinali kanuni'nin sitesinde 128,96 TL. bence orjinalini takın. yukarıdaki resimdekiler çok alçak gibi geldi bana.
bu arada yüksek gidon sizi neden rahatsız etti?
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Barbaros biz ihlara vadisindeyiz. Vadinin girisine kamp kurduk. Sana o.m attim buradan da yazayim dedim. Buradan ayrilmadan gorusebilirsek guzel olur
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
direksiyon borusunun orjinali kanuni'nin sitesinde 128,96 TL. bence orjinalini takın. yukarıdaki resimdekiler çok alçak gibi geldi bana.
bu arada yüksek gidon sizi neden rahatsız etti?
hem yüksek duruşunu beğenmiyorum. hemde gaz teli sıkıntı yaratmakta.

---------- Post added at 13:21 ---------- Previous post was at 13:19 ----------

Barbaros biz ihlara vadisindeyiz. Vadinin girisine kamp kurduk. Sana o.m attim buradan da yazayim dedim. Buradan ayrilmadan gorusebilirsek guzel olur
telden mesaj attım
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
228
Arkadaşlar selam, aşağıdaki lastik ebatlarını kullananlar varsa tecrübelerini paylaşabilir mi? Teşekkürler

120-60
120-70

160-60
160-70
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
cemalkd benim arka lastiğim 160/60/17 idi şu anda 150/70/17 var ikisini karşılaştırmaya çalışıyım.

160 varken devir birazda olsun düşük oluyordu. yani 120 km hızı 5 viteste 7000 devir civarı görüyordum. şimdi 7500 cıvarı görüyorum. uzun yolda cok sıkıntı olmasada şehir içinde az da olsa 160 lik lastık vites aralığı bakımından faydalı gibi.:D

160 lık lastik görsel açıdan daha iyi .
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Herkese selamlar su an konyadayiz öğlen antaya ya geçiyoruz oralarda görüşürüz belki buradan olan varsa :)
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
228
cemalkd benim arka lastiğim 160/60/17 idi şu anda 150/70/17 var ikisini karşılaştırmaya çalışıyım.

160 varken devir birazda olsun düşük oluyordu. yani 120 km hızı 5 viteste 7000 devir civarı görüyordum. şimdi 7500 cıvarı görüyorum. uzun yolda cok sıkıntı olmasada şehir içinde az da olsa 160 lik lastık vites aralığı bakımından faydalı gibi.:D

160 lık lastik görsel açıdan daha iyi .

hocam senin dişliler standart mı?? Bende de 160-60 var şu anda ama 7000 devirde 100 yapıyor, 120 dedin mi 8500-9000 devir.... Benim ön dişli mi küçük acaba :S
He bu arada madem 160 kullanıyosun ne diye soruyosun derseniz lastikler biraz sertleştiği için zorlamadım hiç, o yüzden 150ye göre nasıl bi etkisi var bilmiyorum denge, ısınma süresi vs. açısından :)

Bu arada aklıma gelmişken, 15lik dişli arayan falan varsa yamaha blaster 200 ATV'nin ön dişlisinin bizimkiyle aynı olduğunu keşfettim ama dişli fiyatları daha ucuz, kıllanmadım değil, blaster 17hp'ymiş, muhtemelen daha dayanıksız bi malzeme. Fikriniz nedir?
http://www.ebay.com/itm/Yamaha-Blas...346&pid=100033&prg=1011&rk=3&sd=170868481636&
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
TAMAM ARKADASLAR kızmayın yaf . sayılar yanlış olabılır :D
8000 8500 diye düzeltelim o sadece örnek olarak verilmişti :D

---------- Post added at 15:24 ---------- Previous post was at 15:18 ----------


bu arada bu soru hala güncel
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
3
Herkese merhaba, dünden beri bende 2008 model siyah comet sahibiyim.Motor 16000 km olmasına ragmen zinciri çok bol ve aşırı ses yapıyo.sizce bu normal bir durum mu? istanbul avrupa yakasında zinciri nerede değiştirebilirim?
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
Herkese merhaba, dünden beri bende 2008 model siyah comet sahibiyim.Motor 16000 km olmasına ragmen zinciri çok bol ve aşırı ses yapıyo.sizce bu normal bir durum mu? istanbul avrupa yakasında zinciri nerede değiştirebilirim?

internetten sipariş ver gelir :D sonrada değişim için küçük bir yardım alabilirsin
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
hayırlı olsun. belki sadece zincirin gerdirilmesi gerekiyordur. zincir gerdirme zaman zaman yapılması gereken normal bir durumdur. iyi bir ustaya git zincirini gerdirt. usta bu zincirin vadesi dolmuş derse zincir ve dişlileri kendin alıp taktırmak için yine ustaya götürürsün.
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
zinciri d.i.d. toptancısı perpa'daki entel enerjiden al. internetten sipariş verdiğinde uygun fiyat veriyorlar. dişlilerinin 16.000 km de olduğunu varsayarsak onalarında değişmesi gerek. yoksa yeni alacağın zinciri kendilerine uydurup eskitirler. zincir ucuz birşey olmadığından keseye zararlı bir durum bu. benim 2010 model S&T kanuni'nin ön dişlisini 37 TL arka dişlisini de 80 TL civarına aldım diye hatırlıyorum. d.i.d. x2 ring zinciri de entel'den 190 TL civarına almıştım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst