Evet bu akşam yine kask olayına tam yol devam ediyorum ve şaytan ince ayrıntıda gizlidir sözünün cuk oturduğu noktalara parmak basacağız ama herşeyden önce konu dışı bir şey daha söylemek istiyorum , uzun zamandır sevgili speddy özer ağabeyim irfan bende kolon molon , anfi felan bir şeyler var senin işine yarar, vs tarzı bir ara bana söylemişti

babalık ünvanını haketmek zor zenaattır fedakarlık ister, ama öyle iskele babasından bahsetmiyoruz :cherry:
yüreği geniş gönlü zengin bu küçük hediyesinden dolayı özer ağabeyime çok mahçup kaldım , öyleki üşenmemiş taaa istanbullardan bu küçücük şeyleri işime yarayacağını düşünerek zahmet edip ayağıma kadar getirmiş huzurlarınızda koca yürekli ağabeyime kucak dolusu sevgilerimi sunuyorum , şimdi bana kızacak reklam ediyorum diye ama ne yapayım , herkez bilsin
allah razı olsun özer abi müzisyen , müzik kulağı iyi olan şu kardeşine para versen bu kadar sevinmezdi emin ol seni seviyoruz :rendeer:
bu arada bahsi geçen özer ağabeyimin nacizane küçük hediyesi
evet nerde kalmıştık şeytanın ince ayrıntılarına gelelim kaskımıza geri dönelim

önce bozuk bir telefondan kablolarını söküp 1. sayfada bahsettiğim mavi burgulu mikrofon kablosundan vazgeçtim çünki telefon kablosunun içinden hem mikrofon hemde kulaklığa yetecek 4 adet kablo geçiyor ve daha kibar ve zarif duruyor aynı zamanda tabiki sağlam
telefonun borduna bakıyorum bord bana bakıyor ahize kablosunun klipsli olması hoşuma gitti ve dikkatlice borda bakarken şeytanın kuyruğunu yakaladım :cherry: ahize kablosunun girdiği dişi sokete kitlenmiştim havya yardımı ile borddan ayırıp kaska montajlayacak müsait yer aramaya başladım ,
bu gibi işler tabi insanı oyalıyor yapmaktan ziyade proje üzerinde düşünmek asıl zaman kaybına sebep olan etkendir çoğu zaman , ama çok çetrefilli bir iş olduğunu söyleyebilirim
bu akşam bütüm şeytanlar üzerime toplanmış :cherry:

ben jaklı bir sistem düşünürken elimdeki parçalarla nasıl daha stabil ve kullanışlı olur derken çözüm üretmek ve bunu hayata geçirmektir aslında konunun bütün güzelliği oldumu derseniz konu başlığındanda anlaşıldı gibi ben yaptım oldu

yada olduğu kadar
kaskımızın kulaklık ve döşeme kısmı bitti geriye sadece ağız kısmına denk gelecek mikrofon kısmı kaldı ki telsizlerin orjinal parçalarını bozmak istemedim , ama kask üzerinde kabloları hazır işin artık kolayı kaldı geriye , bu arada sevgili savaş ağabeyimin gırtlak mikrofonu diye tabir ettiği şey kafama takıldı bir araştırıp mikrofonu öyle yapacağım

yani arkası yarın
fazlada aceleci olmamak gerek yavaş olsun temiz olsun 440 liralık bir kasktan bahsediyorsak hiç olmazssa ona benzesin

ve son bir kaç resim.
ve son olarak yine şunu söylemek istiyorum yaptığım işler zor şeyler değil ama üzerinde biraz yoğunlaşıp düşünmeniz gerekli bu hayatın her aşamasında geçerli , çözümsüz hiç bir şey yoktur bilhassada bende
onun için çözümü uzaklarda arayıp üşenmek yerine ben çalışmayı ve çözüm yolu aramayı seçiyorum , ve yaptığım işi seviyorum bundan dolayıda başarıyı yakalamam çok zor olmuyor bu konu küçük bir örnektir ama yaşantımızın her alanında karşımıza ne gibi şeylerin çıkacağını bilemeyiz , parası olan gider orjinalini alır , orjinal tabiki başkadır her zaman , ama benim nazarımda bu uçuş kaskı o paraları etmez burada vicdanlı olmak gerek ,
birileri türkiyede oturup bunu yapmıyor üretmiyorsa doğal olarak bu kadar pahalı fiyatlara tekabül ediyor , öte yandan demokroside çarelerde tükenmiyor umuyorum arşivler arasına bu pratik bilgileri not eder günün birinde böyle bir kask yapmaya ihtiyaç duyarsanız , inşallah sizlere faydası olur ,
unutmayın bilgi güçtür , tecrübe herşeydir yaşamın kendisidir , kalın sağlıcakla ....