2 amaçlı kask bir arada ,olurmu ben yaptım oldu :)

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Tamam..Sen arızalısın abi.....
Duramıyorsun lan 2 dakka yerinde....
İşin gücün yokmu senin?... :mrgreen:

bu bir şeymi daha yolun başındayım temel yapılacakları yapamadığım için can sıkıntısından böyle incik cincik işlere sarıyorum :p bu motor beni bekler bir sürü işim var bir sürü :cherry:
uzun soluklu bir mücadele beni bekler , günde 7 saat uyku 17 saat çalışma benim günlük egzersizlerim sayılır ağam :)









---------- Mesajlar birleştirildi - 21:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:23 ----------

piyanist_irf : havacılar dökülmeye başladılar yavaş yavaş ,yalnız olmamak güzel ne ile uçuyorsunuz ?

Airbus ile :) A320/A321 tercihimdir :)


çok fazla aırbus uçurmuşluğum var :cherry: ama similatörde :p
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Madem konu havacılara geldi, dökülmeye devam edelim :). Bende az uçuşa ve göreve gitmedim A320 serisiyle, severim kendilerini.

İrfan bey hakikaten güzel çalışma elinize sağlık, insanın bir şeyler üretmesi ve bunun sonucunu almasının zevki ve değeri paha biçilemez. Bu arada üniversite yıllarında bende yamaç paraşütü yapmıştım lisansım olmasına rağmen maalesef zamansızlıktan bir daha uçamadım ama çok zevkli bir uğraş.

çok memnun oldum aramızda havacılığa gönül vermiş dostları görmek hakkaten sevindirici , eğitim ve tecrübe işini çok iyi kavradımda şu lisans olayını halen anlamıoş değilim yamaç paraşütü zaten hava sporlarına girmekte , ve çok hafif hava araçları sınıfına girdiği için 160 kg. mı geçmediği sürece herhangi bir lisans yada pilot belgesine , ehliyetine neyse işte gerek olmuyor ama lisans tabiki iyi bir şeydir de biliyorsanız bu konu hakkındaki bilgilerinizi, almak isterim :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
İrfan abi ellerine sağlık, harika, süper faslını hızlıca geçip :) Şu lehim yapmak için kabloları tutturduğun (sabitlediğin) aparatın detaylı resmini çekip gönderebilir misin bana?
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
İrfan abi ellerine sağlık, harika, süper faslını hızlıca geçip :) Şu lehim yapmak için kabloları tutturduğun (sabitlediğin) aparatın detaylı resmini çekip gönderebilir misin bana?

tamam erdem yollarım :) ne oldu çokmu hoşuna gitti :) benim lehim yaparken ince işlerde sağ kolum olur kendileri boyut olarak küçüktür ama işlevi büyüktür oldukça :)

2. bir adama gerek kalmaz 2 elinide serbestçe kullanırsın en azından biriyle lehim telini tutarken havyayada hakim olursun o minbik arkladaşıda 3. kişi olarak sayabiliriz :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
tamam erdem yollarım :) ne oldu çokmu hoşuna gitti :) benim lehim yaparken ince işlerde sağ kolum olur kendileri boyut olarak küçüktür ama işlevi büyüktür oldukça :)

2. bir adama gerek kalmaz 2 elinide serbestçe kullanırsın en azından biriyle lehim telini tutarken havyayada hakim olursun o minbik arkladaşıda 3. kişi olarak sayabiliriz :)

Abi bakma direksiyon salladığımıza elektrik teknisyeniydim ben fabrikada :) Evde de ufak tefek sürdürüyoruz kendi söküğümüzü dikecek kadar. Ondan şeyettim di. Lehim yaparken sinirden fırlatasım geliyor da bazen elimdekini :)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
işlevselliği bir yana görüntüsü de çok orjinal olmuş,sanki fabrikasyon gibi,eline sağlık irfan abi. unutma ilk uçuşunda aşağıdan izlicem haber vermeyi unutma =)
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
798
irfan abi senin elinden bi uçan, bide kaçan kurtulur. Tebrikler. Sen yaparsında olmamı?



yakında uçanda kaçamayacak paramotoru yaptıktan sonra.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
abi kusura bakma biraz geç oldu,hatta bugün tam 2ay geçmiş aradan :) ama sonunda bir fırsat
bulup çekebildim :) umarım beğenirsin/iz.

[url]http://c1212.hizliresim.com/14/s/h75cz.jpg[/url]




NOT : Birdahakine kokpitten çekicem :king:









oyyy oyyy oyyy kokpite bayılırım, bak yeminle söylüyorum ciddiyim daha dün gece aırbus a 380 nin yapım aşamaları belgeselini izledim , bak yemin ettim :) bizin forumda bir arkadaş ta uçuyor bunlarla diye aklımdangeçti seni andım tanımasamda :)

sen varya çok şanslısın senin yerinde ben olacaktım o kokpitte , allahımmmm bütün fonksiyonlarını düğmelerini bızıklardım , sen şimdi onca zamandır uçuyorsun yani 1 foto çekmek aklına gelmedimi :cherry: valla ya çok bıkmışsın yada hiç merakın kalmamış :) artık bu iş sıradanlaşmış senin nazarında ben olsaydım sanırım :p, santimetrekaresine kadar çekerdim , havadan, içinden dışından altından ,üstünden, uçarken, kaçarken, kokpittten ,pilotlarla, pilotsuz, kend, başıma , uçarken vs.vs. :queen: :cherry:





---------- Mesajlar birleştirildi - 22:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:23 ----------

işlevselliği bir yana görüntüsü de çok orjinal olmuş,sanki fabrikasyon gibi,eline sağlık irfan abi. unutma ilk uçuşunda aşağıdan izlicem haber vermeyi unutma =)



inşallah serkancım allah kaza keder vermez ise :)
 
Katılım
14 Eki 2012
Mesajlar
71
sen varya çok şanslısın senin yerinde ben olacaktım o kokpitte , allahımmmm bütün fonksiyonlarını düğmelerini bızıklardım , sen şimdi onca zamandır uçuyorsun yani 1 foto çekmek aklına gelmedimi :cherry: valla ya çok bıkmışsın yada hiç merakın kalmamış :) artık bu iş sıradanlaşmış senin nazarında ben olsaydım sanırım :p, santimetrekaresine kadar çekerdim , havadan, içinden dışından altından ,üstünden, uçarken, kaçarken, kokpittten ,pilotlarla, pilotsuz, kend, başıma , uçarken vs.vs. :queen: :cherry:

hhahahaha (:) abi 4sene bitti havacılıkta,merak etme bende ne fotolar çektim :)
4sene bitti inan bende hala hayretler içerisindeyim o tonluk ağırlık demir parçası nasıl uçuyor,
okadar yakıt kerosin bavul valiz yolcular nasıl kalıyor havada,hayret verici gerçekten :) aklım hala almıyor..
farklı bi sektör gerçekten..umarım seninde fırsatın olur abi güzel resimler çekmeye (=
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
sen varya çok şanslısın senin yerinde ben olacaktım o kokpitte , allahımmmm bütün fonksiyonlarını düğmelerini bızıklardım , sen şimdi onca zamandır uçuyorsun yani 1 foto çekmek aklına gelmedimi :cherry: valla ya çok bıkmışsın yada hiç merakın kalmamış :) artık bu iş sıradanlaşmış senin nazarında ben olsaydım sanırım :p, santimetrekaresine kadar çekerdim , havadan, içinden dışından altından ,üstünden, uçarken, kaçarken, kokpittten ,pilotlarla, pilotsuz, kend, başıma , uçarken vs.vs. :queen: :cherry:

hhahahaha (:) abi 4sene bitti havacılıkta,merak etme bende ne fotolar çektim :)
4sene bitti inan bende hala hayretler içerisindeyim o tonluk ağırlık demir parçası nasıl uçuyor,
okadar yakıt kerosin bavul valiz yolcular nasıl kalıyor havada,hayret verici gerçekten :) aklım hala almıyor..
farklı bi sektör gerçekten..umarım seninde fırsatın olur abi güzel resimler çekmeye (=

Amin diyelim deeee uçakların tamamının iskeleti demir yığını değildir her bir köşesi bucağı havacılıkta kullanılan titanyum, silisyum , ve çakmak taşında kullanılan şu an adı aklıma gelmeyen bir element kullanılır yani aliminyum hamuru yoğrulurken bu elementlerle yoğrulurki sağlam, esnek ve mukavemetli olsun :) uçaklarda kullanılan mühendislik bir yana kullanılan mataryalde karada kullanılandan çok daha pahalıdır , yani çok lüks araçlar da aynı malzeme teknolojisiyle imal edilirler mesela bugatti veyron, lombargını, ferrarı vs. sen şimdi benim gibi tazmanya canavarına o kocaman demir yığınları nasıl uçuyor dersen haliyle alacağın cevapta böyle olur :D

resim çekinme konusunda şaka yapıyorum :) tabiki bir sürü resmin vardır , aklının almadığı o kadar valizle , yükle ,yolcuyla uçakların nasıl uçtuğu ? :) her şey 2 ince ayrıntıda yatıyor 1 itme kuvveti ve kanat ölçüsü tabi başka mühendislik konularda var kanat aırofıl yapısı, açıları palleri vs. vs. bir sürü mühendislik şeyler işte :) motor teknolojisine hiç girmeyelim yaz yaz bitmez :queen:

uçaktan güzel bir resim çekmeye gelince sanırım otobüse bile binecek derman ve zaman olmadığı için asla bir kokpite girip onun havasını solumak nasip olmayacak ama yinede çok isterdim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst