en kısa zamanda senide maxi scooterlanmış olarak görmek nasip olsun abi bizlereKardeşim, motorunda maşşallah çok güzel, geçirmiş olduğun günde. Her daim böyle mutlu, keyifli pozlar görmek isteriz.
Bakarım abi lastiklere şimdi 125 ten inince azda olsa hissediliyor ama selesi daha geniş olduğundan rahatsız olmuyorum.. 125 le 90 gitmek nerde bu motorla 90 gitmek nerde..Sankim böyle daha bi yola oturuyorum giderkn..hani bastığımda duracakmışım güveni alıyorum..160 km yaptim aldığımdan beri zaten 2 kere bindim..Bayramda inşallah bi uzun yol beni beklerSedat mutlu-mesut gezmeniz beni de mutlu ediyor.
Bu ybr 250 topici bildim bileli sakindir.YBR 250 sahipleri paylaşımı pek sevmiyorlar galiba ya da çok geziyorlar
Bu arada titreşimden bahsetmişsin bu motorda titreşim hemen hemen yoktur. Ben arabamda da motosikletimde de hep birkaç psi fazla hava basarım ,lastiklerin havasını bi kontrol et derim fazla olabilir.
Aynen abi sırf bunun için sabahın köründe gerçi çok sayıda yürüyüş yapan koşan vs vardı.. onlar spor yaparken bizde çaylarımızı yudumladıksedat resimler güzel ama en güzeli o manzaraya karşı çay...
Aynen abi sırf bunun için sabahın köründe gerçi çok sayıda yürüyüş yapan koşan vs vardı.. onlar spor yaparken bizde çaylarımızı yudumladık![]()
7:30 da marşa bastım öyle diyim..Pazar günü için sabahın körü sayılır hacı..SABAH ın körü derken..
7:30 da marşa bastım öyle diyim..Pazar günü için sabahın körü sayılır hacı..![]()





Yakmamıştır kanka eeminim..ilk pompacı pompayı tamamen soktu diğeri 1 cm sokup doldurdu haliyle ikinci seferde pompa atmadı üstüne çıkana kadar benzin koydu yani..ne güzel 100-100 gittim geldim tek bi yerde 140 a çıktım 6 sn boyunca 140-140 gittimbenim doblodan fazla yakmış....
Yakmamıştır kanka eeminim..ilk pompacı pompayı tamamen soktu diğeri 1 cm sokup doldurdu haliyle ikinci seferde pompa atmadı üstüne çıkana kadar benzin koydu yani..ne güzel 100-100 gittim geldim tek bi yerde 140 a çıktım 6 sn boyunca 140-140 gittimsonra 100-100 devam.. da ölçemedik işte napalim..
Bende bu gün yakıt ölçmeye diye çıktım sabah gittim..pompacıya dedimabicim pompa durana kadar doldur fazla basma adam tamam dedi 27.99 liralık benzin aldı..4.68 den ucuzlamış galibagittik 100 km yaptım geldim bu sefer başka biri onada aynı şeyi söyledim herif pompanin ucunu 1 cm soktu başladı doldurmaya ağzına kadar çıktı benzin..sonuç 33.04 tl 7.06 litre benzin...Ne anladımsa bu işten ne yani şimdi ben 100 kmde 33 liramı yaktım buda eşittir kmde 33 kuruş şu an depom ağzına kadar dolu 19.2 litre (servet yatıyor) bayram geziside iptal oldu pehh:queen: Anlaşılan yakıt işi gene yalan oldu..artık depo bitesiye kadar binerim.. Bi daha kim bilir ne zaman dolar depomuz :mrgreen:
[url]http://e1210.hizliresim.com/12/s/f7klr.jpg[/url]
heh aynen öyle olmuşTam tersi sabah saat 08:24 te 33,04 TL lik benzin almışsın sonra dolaşıp gelmişsin saat 09:36 da 27,99 TL benzin almışsın![]()
heh aynen öyle olmuşben şimdi sabah sabah yalan yere 100 km yapmiş olunca aptallaşmışım
amacımıza ulaşaydıkta km nin benzinin önemi yoktu
![]()
:queen::queen::queen: doğru ölçüm gelesiye kadar şimdilik bunla idare edin bakalımSEVİNME YİNE FAZLA YAKMIŞ.....