Yamaha Yamaha YBR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Kardeşim, motorunda maşşallah çok güzel, geçirmiş olduğun günde. Her daim böyle mutlu, keyifli pozlar görmek isteriz.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Sedat mutlu-mesut gezmeniz beni de mutlu ediyor.
Bu ybr 250 topici bildim bileli sakindir.YBR 250 sahipleri paylaşımı pek sevmiyorlar galiba ya da çok geziyorlar :p

Bu arada titreşimden bahsetmişsin bu motorda titreşim hemen hemen yoktur. Ben arabamda da motosikletimde de hep birkaç psi fazla hava basarım ,lastiklerin havasını bi kontrol et derim fazla olabilir.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Sedat mutlu-mesut gezmeniz beni de mutlu ediyor.
Bu ybr 250 topici bildim bileli sakindir.YBR 250 sahipleri paylaşımı pek sevmiyorlar galiba ya da çok geziyorlar :p

Bu arada titreşimden bahsetmişsin bu motorda titreşim hemen hemen yoktur. Ben arabamda da motosikletimde de hep birkaç psi fazla hava basarım ,lastiklerin havasını bi kontrol et derim fazla olabilir.
Bakarım abi lastiklere şimdi 125 ten inince azda olsa hissediliyor ama selesi daha geniş olduğundan rahatsız olmuyorum.. 125 le 90 gitmek nerde bu motorla 90 gitmek nerde..Sankim böyle daha bi yola oturuyorum giderkn..hani bastığımda duracakmışım güveni alıyorum..160 km yaptim aldığımdan beri zaten 2 kere bindim..Bayramda inşallah bi uzun yol beni bekler :)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279

Sedat_57 GARAJ dan nacizhane çekkimler Abi&Kardeş :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:45 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 19:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:47 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 19:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:51 ----------

 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Bende bu gün yakıt ölçmeye diye çıktım sabah gittim..pompacıya dedimabicim pompa durana kadar doldur fazla basma adam tamam dedi 27.99 liralık benzin aldı..4.68 den ucuzlamış galiba :) gittik 100 km yaptım geldim bu sefer başka biri onada aynı şeyi söyledim herif pompanin ucunu 1 cm soktu başladı doldurmaya ağzına kadar çıktı benzin..sonuç 33.04 tl 7.06 litre benzin...Ne anladımsa bu işten ne yani şimdi ben 100 kmde 33 liramı yaktım buda eşittir kmde 33 kuruş şu an depom ağzına kadar dolu 19.2 litre (servet yatıyor) bayram geziside iptal oldu pehh:queen: Anlaşılan yakıt işi gene yalan oldu..artık depo bitesiye kadar binerim.. Bi daha kim bilir ne zaman dolar depomuz :mrgreen:

 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
bi hata var, sen ilk aldığın benzinle son aldığın benzinin seviyesini aynı yerde tutamamışsın ..
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
benim doblodan fazla yakmış....
Yakmamıştır kanka eeminim..ilk pompacı pompayı tamamen soktu diğeri 1 cm sokup doldurdu haliyle ikinci seferde pompa atmadı üstüne çıkana kadar benzin koydu yani..ne güzel 100-100 gittim geldim tek bi yerde 140 a çıktım 6 sn boyunca 140-140 gittim :p sonra 100-100 devam.. da ölçemedik işte napalim..
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Yakmamıştır kanka eeminim..ilk pompacı pompayı tamamen soktu diğeri 1 cm sokup doldurdu haliyle ikinci seferde pompa atmadı üstüne çıkana kadar benzin koydu yani..ne güzel 100-100 gittim geldim tek bi yerde 140 a çıktım 6 sn boyunca 140-140 gittim :p sonra 100-100 devam.. da ölçemedik işte napalim..

HEHEHHEHE

yakmış kendin söyledinya...:p
 
Katılım
16 Ocak 2005
Mesajlar
264
Bende bu gün yakıt ölçmeye diye çıktım sabah gittim..pompacıya dedimabicim pompa durana kadar doldur fazla basma adam tamam dedi 27.99 liralık benzin aldı..4.68 den ucuzlamış galiba :) gittik 100 km yaptım geldim bu sefer başka biri onada aynı şeyi söyledim herif pompanin ucunu 1 cm soktu başladı doldurmaya ağzına kadar çıktı benzin..sonuç 33.04 tl 7.06 litre benzin...Ne anladımsa bu işten ne yani şimdi ben 100 kmde 33 liramı yaktım buda eşittir kmde 33 kuruş şu an depom ağzına kadar dolu 19.2 litre (servet yatıyor) bayram geziside iptal oldu pehh:queen: Anlaşılan yakıt işi gene yalan oldu..artık depo bitesiye kadar binerim.. Bi daha kim bilir ne zaman dolar depomuz :mrgreen:

[url]http://e1210.hizliresim.com/12/s/f7klr.jpg[/url]

Tam tersi sabah saat 08:24 te 33,04 TL lik benzin almışsın sonra dolaşıp gelmişsin saat 09:36 da 27,99 TL benzin almışsın :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst