Yamaha Yamaha YBR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
ühhh beaa.... :santa:
bi buraya salça olmamıştın kanka.. onuda başardın.. :queen:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
merak etme abi emanetine gözüm gibi bakarım..trafik sigortamı yaptırdım 76 gayme verdim..İlkten 180 -150 lira gibi fiyat çıkarıp korkutsalarda axa sigorta en uygun fiyatı verdi..:p

Uygun olmuş İstanbul plaka olsaydı dediğin fiyatları istemekle kalmaz aynı zamanda alırlardı da.
Bu arada nasıl gittiniz ,beklentilerini karşılamıştır umarım.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Uygun olmuş İstanbul plaka olsaydı dediğin fiyatları istemekle kalmaz aynı zamanda alırlardı da.
Bu arada nasıl gittiniz ,beklentilerini karşılamıştır umarım.
Aynen abi uzun süre kullanmak istediğim için annemide getirdim onunda faydası olmuştur..motora verdiğim para ağrıma gitmezse o sigortaya verdiğim her kuruşa üzülürüm..
yolda gayet rahat geldik çok rüzgar vardı..100-100 topçulara geldik zaten eskihisardan tuzlaya bir kere 130 gördüm annem çekiştirmeye başlayınca gene 100-100 eve geldik :cherry:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
sedat ım yavaş paşam..hız felakettir..
aga motor benzin seçiyor..Kullanım klavuzunda yazmış gerçi serdar abi uyardı benide..kitapçıktada özellikle kurşunsuz benzin kullanın..eğer motorunuz vuruntulu çalışıyor ise benzincinizi değiştirin diye yazmışlar..Enjeksiyon aga kibar oluyor dabi :p
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
bu topiği nasıl ayakta tutarım hacı ben..:mrgreen: bu motordan bi tanede metehana almalı..
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
seni motoru söküp takmaya başlayalım..her gün foto atalım... her gün aktif olsun...
yazık günahla durduk yire niye motoru söküp dağitiyoz onun yerine herkes gitmek istediği yeri söylesin km hesabıda benzin parasını versin ben onların yerine gidip geliyim resimleri buraya atalım :queen::queen: böylece topik ölmemeiş hep canlı dim dik durur :p:mrgreen:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
topik 5 yaşında ağzımdaki diş kadar sayfası ancak olmuş yemeyip yedirelim içmeyip içirelim şu markaya hak ettiği değeri verelim derim :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst