- Katılım
- 8 Kas 2009
- Mesajlar
- 1,401
2011 modeli çok süper yapmışlar digital gösterge hoş görünümlü devir saati ve full enjeksiyon gayet güzel buyrun link:
http://www.ybrclub.org/forum/viewthread.php?thread_id=1527
Fiyatı 10.000 TL nin altında olursa Türkiye'de oturmuş taşlar yerinden oynar tahminimce.
Sanırım ybr 125 in başarısı sebebiyle yurt dışında fazer 250 olan motosikleti Türkiye'de YBR 250 olarak satmışlardı daha doğrusu saçma sapan fiyatıyla doğru düzgün satamamışlardı.YAMAHA yetkililerine sesleniyorum eskisi gibi astronomik fiyatla satmaya kalkarsanız gidonu altından,amortisörleri gümüşten olsa bile hayal kırıklığına uğrarsınız haberiniz ola :farao::cat::bounce: