Yamaha Yamaha YBR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
2011 modeli çok süper yapmışlar digital gösterge hoş görünümlü devir saati ve full enjeksiyon gayet güzel buyrun link:
http://www.ybrclub.org/forum/viewthread.php?thread_id=1527

Fiyatı 10.000 TL nin altında olursa Türkiye'de oturmuş taşlar yerinden oynar tahminimce.
Sanırım ybr 125 in başarısı sebebiyle yurt dışında fazer 250 olan motosikleti Türkiye'de YBR 250 olarak satmışlardı daha doğrusu saçma sapan fiyatıyla doğru düzgün satamamışlardı.YAMAHA yetkililerine sesleniyorum eskisi gibi astronomik fiyatla satmaya kalkarsanız gidonu altından,amortisörleri gümüşten olsa bile hayal kırıklığına uğrarsınız haberiniz ola :farao::cat::bounce::pr: söylemedi demeyin.
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Fiyatı 10.000 TL nin altında olursa Türkiye'de oturmuş taşlar yerinden oynar tahminimce.
Sanırım ybr 125 in başarısı sebebiyle yurt dışında fazer 250 olan motosikleti Türkiye'de YBR 250 olarak satmışlardı daha doğrusu saçma sapan fiyatıyla doğru düzgün satamamışlardı.YAMAHA yetkililerine sesleniyorum eskisi gibi astronomik fiyatla satmaya kalkarsanız gidonu altından,amortisörleri gümüşten olsa bile hayal kırıklığına uğrarsınız haberiniz ola :farao::cat::bounce::pr: söylemedi demeyin.

BUgün 2-3 bayi ardım gelecekmi diye , onlarda bu serinin bittiğini vs vs şeyler söyledi . Galiba onlarda bişey bilmiyo bu konuyla :pale:
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
325
Fiyatı 10.000 TL nin altında olursa Türkiye'de oturmuş taşlar yerinden oynar tahminimce.
Sanırım ybr 125 in başarısı sebebiyle yurt dışında fazer 250 olan motosikleti Türkiye'de YBR 250 olarak satmışlardı daha doğrusu saçma sapan fiyatıyla doğru düzgün satamamışlardı.YAMAHA yetkililerine sesleniyorum eskisi gibi astronomik fiyatla satmaya kalkarsanız gidonu altından,amortisörleri gümüşten olsa bile hayal kırıklığına uğrarsınız haberiniz ola :farao::cat::bounce::pr: söylemedi demeyin.

Ne 10 000 Tl si abi 8000 tl nin altında olursa asıl o zaman taşlar yerinden oynar ve olmalıda olması gerekiyor, bence işte o zaman ortalığı kırar geçirir bu model yamaha türkiye duy sesimizi:queen:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Ne 10 000 Tl si abi 8000 tl nin altında olursa asıl o zaman taşlar yerinden oynar ve olmalıda olması gerekiyor, bence işte o zaman ortalığı kırar geçirir bu model yamaha türkiye duy sesimizi:queen:

Buradaki Yamaha bayii yaklaşık en son 2 sene önce 10.600 tl ye sattığını söylemişti. Bence bu motorun 8.000 TL civarı olması bir hayal.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
8000 TL olmasa da ÖTV düştüğü için 9000 civarı olur. Önceden o fiyatlardan satılmasının sebebi ortada rakibinin olmamasıydı. Oysa şimdi 8800'e CBR250R varken 10000 TL'ye kimse gidip YBR250 almaz.
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
402
nasıldır bu ybr 250 tavsiye edermisiniz 2.el düşünüyorum 2008 model 5bin civarlarında aslında yeni kasa sıfır YBR 125 ESD düşünüyordum ama bunu da görünce işler değişti
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
nasıldır bu ybr 250 tavsiye edermisiniz 2.el düşünüyorum 2008 model 5bin civarlarında aslında yeni kasa sıfır YBR 125 ESD düşünüyordum ama bunu da görünce işler değişti

Bu topikte önceki sayfalarda tüm sorularınıza cevap bulacaksınız.
2008 model olup nasıl 5000 km de kalmış aklım almadı doğrusu.Kimseyi itham etmek istemem ama bana pek inandırıcı gelmedi. 2009 eylül ayında trafiğe çıkmış motorum 40.000 km ye geldi,kurye falan değilim bu size az çok bir fikir verebilir sanırım.
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
250cc naked'da bi eksik var. Daha doğrusu resmen motor yok. Mantıklı bir fiyatla gelirse çok satar bu motor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2011
Mesajlar
813
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ybr 250 sini takas etmek isteyen arkadaslar varsa Kymco Grand Dink 250 mi takasa girebilirim ayrintilar icin pm.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
2012 model 2000 km deki siyah apachemle ybr 250 takası düşünüyorum.. aranızda motorunu takas etmek isteyen warsa eyer bu numaradan bana ulaşabilir... 0507 352 26 55 yada özelden mesaj atın
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
2012 model 2000 km deki siyah apachemle ybr 250 takası düşünüyorum.. aranızda motorunu takas etmek isteyen warsa eyer bu numaradan bana ulaşabilir... 0507 352 26 55 yada özelden mesaj atın

Artık buralara pek kimse uğramıyor,elinde ybr 250 olan da eğer cc büyütmeyecekse pek satmak istemiyor.Bendeki 41.000 km ye geldi bir gün bile sorun yaratmadı. Sadece 1 kere rölanti ayarı yaptırdım,2 kere buji değiştim, bir kere marş kömürü değişti,1 kere de sibop ayarı hepsi o kadar.Orijinal yuasa aküsü hala ilk günkü gibi sağlam.Haa 2 de lastik değiştirdim.Ayrıca pek bilinmiyor ama ybr 250 lerin motorunda forget (dövme çelik) piston kullanılmıştır.
Temiz bulursanız ve 140 benim için sınır hız diyorsanız hiç durmayın alın derim,güvenli ekonomik ve sorunsuzca binersiniz.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Artık buralara pek kimse uğramıyor,elinde ybr 250 olan da eğer cc büyütmeyecekse pek satmak istemiyor.Bendeki 41.000 km ye geldi bir gün bile sorun yaratmadı. Sadece 1 kere rölanti ayarı yaptırdım,2 kere buji değiştim, bir kere marş kömürü değişti,1 kere de sibop ayarı hepsi o kadar.Orijinal yuasa aküsü hala ilk günkü gibi sağlam.Haa 2 de lastik değiştirdim.Ayrıca pek bilinmiyor ama ybr 250 lerin motorunda forget (dövme çelik) piston kullanılmıştır.
Temiz bulursanız ve 140 benim için sınır hız diyorsanız hiç durmayın alın derim,güvenli ekonomik ve sorunsuzca binersiniz.
41 kere maaşallah..:rendeer:
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
Bİ MOTOR BULDUMM SONUNDA EYER ANLAŞIRDA ALIRSAM YBR Yİ EN KISA ZAMANDA ARANIZDAYIM ARKADAŞLAR :d:D
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
Hayırlısı olsun ,error nedir bilmeyen bir motor alacaksın,tabiiki önceki sahibi bakımsız bırakmadıysa.

abi motor yuvacık gezisine katıldı belki görmüşsündürr kırmızı aynası olmayan ybr .. benm ustam motoru birinden aldı we neredeyse motoru sıfır parçalarla yeniledii. şuan da oğlu kullanıyor motoruu.. satmayı düşünüyor 6 bin istiyor. ben 5500 alabilirim belkii bu ara motoru
 
Katılım
2 Eyl 2008
Mesajlar
36
22845618548455656281075.jpg
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
tok satıcılar sağlam motorcuların konusu ybr 250 sayfası olsa gerek... nasılsınız....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst