Valla geçse geçmese de YBR250 varken bedava verseler dönüp bakmam.
4 aydır bilfiil kullandığım motosikletimden her yönüyle çok memnunum. X bir motor 5-10 km fazla yapıyor diye asla gözüm başka bir motosiklete kaymaz.Kaldıki düz yolda çok rahat 140 sabit hızla zorlanmadan seyir yapabiliyor(87 kiloyum ve artçısız kullanıyorum)...
Ayrıca Türkiye şartlarında 140 bile çok fazla. Ne zaman neyle karşılaşacağınız belli olmuyor. Bazen bir çukur,bazen tümsek,gevşek yada ıslatılmış zemin,ne yapacağı belli olmayan diğer yaya ve sürücüler,evcil yada evcil olmayan hayvanlar,hatta proje hatalı yollar her an bir kazaya sebep olabiliyor.