Arora Tiger 200 alıyorum bayramdan sonra Motomertten :queen:![]()
3 bin lira diyorlardı gittim Motomerte siyah ve kırmızısı vardı istediğim modelide getirir
Kredi kartına taksit yapıyor peşin banka krediside var
Aroralara bakmazdın sen :queen:
mondiali sattıktan sonra cbf almaya karar vermıştım 3800 anlaşmıştım ama param yetmeyınce motorsuzlukta canıma yetınce gıttım bugun kuba 150 12 d modelını aldım daha gezmek nasıp olmadı ama bakalım ıyımı yaptık attan ınıp eşşege bındık gene mondıal 150 mc katır gıbıydı bu bıraz zayıf gıbı hakkımzıda hayırlısı gayrı ne dıyelım
Hayırlı olsun aga, kuba da iyidir iyi. motorsuzluğu bilirim, sırf bu yüzden 2 aydır motor değiştiremedim. Alıcı çıkar satıcı vazgeçer satıcı bulurum alan olmaz, kaldı elimde apache.
Eşek meşek ayağını yerden kesiyorsa senden iyisi yok.
Ben çin li almam kolay kolay :wiinkk:
Enduro alacam da ondan gözüme güzel göründüVarmı ellerinde temiz endurolar. Kredi kartı, kredi dedin de gözüm döndü :sunny:
Ramazan gel yanlış sularda gezme huzur cbf de :cherry: bende sattım başka motora binemedim yine gittim aynısını aldım sabret önümüz kış buluruz sanada bi tane :cat:eyvallah mühendis aldım bır gun kullandım motoru sahıbıne geri teslim ettım motorsuzluk zor şey ama motor kubada içime ısınmadı dökülmüş zararın neresınden dönersen dön dıyerek gerı verdım başka bır şeylere bakacaz gayrı
eyvallah mühendis aldım bır gun kullandım motoru sahıbıne geri teslim ettım motorsuzluk zor şey ama motor kubada içime ısınmadı dökülmüş zararın neresınden dönersen dön dıyerek gerı verdım başka bır şeylere bakacaz gayrı
Enduromu hemde o paraya İstanbul İzmir taraflarından bak hem daha ucuzmuş bizim buraya göre
muhendıs enduromu bakacan kendıne nasıl bır şey mesela aklında bır model varmı
ooooo buyuk makıneler bunlar ne kadara alacaksın pekı konya xt vardı 5200 dıyordu sahıbındende hacı