[Konya - MT]

Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
Çakra kafe varmış üniversitenin orda oraya bak hala duruyorlarsa motorcuların mekanıydı orası eskiden ama hiç gitmedim ben :queen:
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
369
Öylesi lazım değil ki hacım, onların çoğu kask takmayan ss severdir muhakkak. Üniversiteye yakın olmasınlar, başımızı şişiriyorlar burada 20 yaşında kasksız veletler, bana akıllı uslu endurocu adamlar lazım ( manavdan meyve seçer gibi ) :)
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
3 bin lira diyorlardı gittim Motomerte siyah ve kırmızısı vardı istediğim modelide getirir :)

Kredi kartına taksit yapıyor peşin banka krediside var :)

Aroralara bakmazdın sen :queen:
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
369
3 bin lira diyorlardı gittim Motomerte siyah ve kırmızısı vardı istediğim modelide getirir :)

Kredi kartına taksit yapıyor peşin banka krediside var :)

Aroralara bakmazdın sen :queen:

Ben çin li almam kolay kolay :wiinkk:
Enduro alacam da ondan gözüme güzel göründü :) Varmı ellerinde temiz endurolar. Kredi kartı, kredi dedin de gözüm döndü :sunny:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
mondiali sattıktan sonra cbf almaya karar vermıştım 3800 anlaşmıştım ama param yetmeyınce motorsuzlukta canıma yetınce gıttım bugun kuba 150 12 d modelını aldım daha gezmek nasıp olmadı ama bakalım ıyımı yaptık attan ınıp eşşege bındık gene mondıal 150 mc katır gıbıydı bu bıraz zayıf gıbı hakkımzıda hayırlısı gayrı ne dıyelım
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
369
mondiali sattıktan sonra cbf almaya karar vermıştım 3800 anlaşmıştım ama param yetmeyınce motorsuzlukta canıma yetınce gıttım bugun kuba 150 12 d modelını aldım daha gezmek nasıp olmadı ama bakalım ıyımı yaptık attan ınıp eşşege bındık gene mondıal 150 mc katır gıbıydı bu bıraz zayıf gıbı hakkımzıda hayırlısı gayrı ne dıyelım

Hayırlı olsun aga, kuba da iyidir iyi. motorsuzluğu bilirim, sırf bu yüzden 2 aydır motor değiştiremedim. Alıcı çıkar satıcı vazgeçer satıcı bulurum alan olmaz, kaldı elimde apache.
Eşek meşek ayağını yerden kesiyorsa senden iyisi yok.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
Hayırlı olsun aga, kuba da iyidir iyi. motorsuzluğu bilirim, sırf bu yüzden 2 aydır motor değiştiremedim. Alıcı çıkar satıcı vazgeçer satıcı bulurum alan olmaz, kaldı elimde apache.
Eşek meşek ayağını yerden kesiyorsa senden iyisi yok.

eyvallah mühendis aldım bır gun kullandım motoru sahıbıne geri teslim ettım motorsuzluk zor şey ama motor kubada içime ısınmadı dökülmüş zararın neresınden dönersen dön dıyerek gerı verdım başka bır şeylere bakacaz gayrı
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
eyvallah mühendis aldım bır gun kullandım motoru sahıbıne geri teslim ettım motorsuzluk zor şey ama motor kubada içime ısınmadı dökülmüş zararın neresınden dönersen dön dıyerek gerı verdım başka bır şeylere bakacaz gayrı
Ramazan gel yanlış sularda gezme huzur cbf de :cherry: bende sattım başka motora binemedim yine gittim aynısını aldım sabret önümüz kış buluruz sanada bi tane :cat:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
muharrem bu cbf hastalıgı herkezde var ama fıyatlar ucuyor kardeş ben mondıyı 2700 alırken cbf 3700 ıdı 2011 olan gel zaman gıt zaman şimdı cbf 2011 ıkıncı elıne adam 4000 cekıyor nasıl bır makıne anlamadım altın gıbı prım yapıyor... salcano wolf varmış aynı ybr sıfırı 2350n dıyorlar ondan bakabılırım kendıme şu an
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
kullanmak lazım şööle bi 100-150 km yol yapınca anlatır o sana kendini, niye prim yaptığını :wiinkk: neyse sıkma canını önümüz kış sen para biriktirmeye bak buluruz sanada bir tane karakaçan :cherry: panik yok :cat:
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
369
eyvallah mühendis aldım bır gun kullandım motoru sahıbıne geri teslim ettım motorsuzluk zor şey ama motor kubada içime ısınmadı dökülmüş zararın neresınden dönersen dön dıyerek gerı verdım başka bır şeylere bakacaz gayrı

Biri gider biri gelir ramazan hayırlısı inşallah.

Enduromu hemde o paraya İstanbul İzmir taraflarından bak hem daha ucuzmuş bizim buraya göre

Yok yahu o paraya nerdee, 20 yaşında olanlar bile 5-6 civarı. Endurocu olacaz dedik bi kere caymak yok hacım :)
pusudayım paralar biriksin alıcam hemen.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
ooooo buyuk makıneler bunlar ne kadara alacaksın pekı konya xt vardı 5200 dıyordu sahıbındende hacı
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
369
ooooo buyuk makıneler bunlar ne kadara alacaksın pekı konya xt vardı 5200 dıyordu sahıbındende hacı


boy 191 küçük makina paklamıyo valla. ilk tercihim transalp ve tenere.

Bu xt yi görmüştüm ama benim motorum daha satılacakta ondan sonra alacam da... bu 1-2 aylık bi süre demek benim için.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst