pistona sekman takmayla ilgili lüfren yardım

Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
s.a. arkadaşlar cg 125 motor için internetden silindir sekman takımı getrtdim kendimiz değiştirmeyi düşünüyoruz ancak yağ sekman tarafını pistona taktım onda sorun yok ancak komprosör sekmanlarını nasıl takacağımı bilemedim 2 komprosör sekmanı var biliyorsunuz şimdi bunun biri siyah birinin kenar kısmı gri hangisi alta hangisi üste gelcek bilemedim yardımcı olursanız sevinirim

---------- Post added at 13:31 ---------- Previous post was at 13:15 ----------

güncel ....
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
genişlikleri farklı diye biliyorum ben ama yalnılşta olabilir biri kalın biri ince olası lazım pistondaki yerlerine göre oturtursun.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
genişlikleri farklı diye biliyorum ben ama yalnılşta olabilir biri kalın biri ince olası lazım pistondaki yerlerine göre oturtursun.

evet biri ince görünüyor ancak sekman yeri aynı kalınlıkta sanki şuan taktım birini üste birini alta birinde az boşluk var gibi öbürü rahat ve boşluk yok anlamadım gitti
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst