- Katılım
- 3 Tem 2009
- Mesajlar
- 6,398
Evet , X-treme lastikleri 2009 üretimi, ve bazı plastik/elastik parçalarında zamanla oluşan yıpranmalar gözleniyor mesela benzin hortumu, kafa grenajını tutan lastikler gibi bunlardan hariç grenajların üzerindeki sticker/kaplamalar soyulmaya erkenden başladı.
Evet ben de şimdi şimdi anlıyorum, benzin hortumunun bukadar çabuk cortlamasını. Lan en dandik hortum bile 2 sene dayanır diyordum. Biz de zannediyorduk ki, 0 km motor aldık. Aynı şey kafa grenajı lastiği için de geçerli. Aynısından arıyorum, benimki de koptu. Mondiale sormadım ama daha.
Bir de fren performasının iyi olmadığını düşünüyorum açıkçası. Daha doğrusu ilk frene temas ettiğimizde motor neredeyse banamısın demiyor. CBR125 ,elbetteki tarzı farklı olmasının da etkisi var, bile çok daha iyi hissiyata sahip. Hani bukadar farkın ~3 yıl beklemiş, lastikler ve fren hidroliği olduğunu düşünmeye başladım...