- Katılım
- 3 Tem 2009
- Mesajlar
- 6,398
Aman RKS'ye güvenmeyin de... Mondial'in bana temin ettiği
kitapçıkta bambaşka bir buji yazıyor mesela... Ayrıca lastiklerin bile üzerinde lastiğe basılabilecek max basınç olarak 40psi belirtilmişken, mondial'in kitapçığında ön-arka 42,5 psi olarak yazılmış :mrgreen:
Sizin motora benzeyen modellerin şasesine değil de motor bloğuna bakın, aynısı ise onların ayarlarını öğrenmeye çalışın. Şase yanıltıcı olabilir.
Sizin motora benzeyen modellerin şasesine değil de motor bloğuna bakın, aynısı ise onların ayarlarını öğrenmeye çalışın. Şase yanıltıcı olabilir.