- Katılım
- 19 Mar 2012
- Mesajlar
- 343
Selam Ugur 
Umarim keyfin yerindedir,Abant gezisi resimleri burada mi yayinlasak acaba ?
Ne dersin ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:54 ----------
R1 I cok bekleme hemen al arkadasim hatta sabah kalkinca ilk is olarak al.cik ustune ac gazi sonuna daya asfalt agalasin...sen nasilsa alacaksin ya ! Kim ne derse desin R1 i ...ya yillardir motor uzerindeyim ama halen kendim icin belki fazla belki gereksiz deyip binlik bir makineye gecmeyi hic dusunmedim ama sen bu isi kafadan bitirme konusunda o kadar israrcisin ki bunu da anlamis degilim.aslinda forumda bu tarz yazilara sazanlik edip atlamam ama sana bunu 250 cc bir motordan binlik motora gecen ama CSS dahil bu alanda egitim almis bir arkadasimiz zaman ayirmis sana bi tonda kelime sarf etmis sana sen halen ben alicam abi bu R1 I diyorsun.bize de aslinda bi sey yemek duser ama sana burda vakit harciyoruz.
al o motoru gel istanbul trafiginde ninja 250 ile senle makara yaparim
.evire cevire seni bu trafikte madara ederim bu kadar da idda ediyorum.kapimin onundeki R6 ya kontak bile acmam senin gibi dusuncesinde sabit ve israrci olup bu konuda deneyimli olanlarin sozune saygi duymadigin icin !
R1 alacaksan al arkadasim seytanin bol olsun
Ama sana su sayfalarda seni bir motorun bile olmadan sana ve gelecegini onemseyen ve sana vakit ayiran insanlara saygin olsun,ya ben 25 yildir bu essegin uzerinde gezdigim halde bi tarafim binlik motara kendimi hazir hissetmezken sen R1 diye tutturmussun daha da bir soz etmiycem usta !
Rahmetli dedemin lafidir #siz bizden akillisiniz amabiz sizden tecrubeliyiz # su da var insan kendisi tecrube etmeden ogrenemiyor o da baska konu.al arkadasim R1 i.motor isi yurek ister bi de ....ister.belli ki sende de biri var bunlarin !
Yine de tekerin duz bassin saglam ol.
Saygilar...
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:30 ----------
Usta daraldim,nerde benim tekirdag rakim
Umarim keyfin yerindedir,Abant gezisi resimleri burada mi yayinlasak acaba ?
Ne dersin ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:54 ----------
SLM ugur abi bende 29 yasindayim bana zaman ayirip yazdigin icin tes. cok güzel özetlemisin abi bu nasil bisey biliyomusun hani kücük cocuga yapma dersinde tamam der sonra gene aynisini yaparya ben senin yazdiklarini okuyana kadar o cocuk gibiydim aynen..
simdi her bu r1 almaya kalktigimda senin yazini okursam oda olmuyacakyazdigini 3-4 sefer okudum anladim bu motor bana göre degil ama ben genede gidip bunu alcam biliyom diger arkadaslarda yazmislar sagolsunlar simdi buralari okuyana kadar bana göre olmadigini biliyodum bu motorun ama simdi biraz korkarak bincem yoksa benim icin sadece bi motor olarak bincektim ayni kursda sürdügüm motorlar gibi burda egitimi aliyoz ama is pratige gelince sanirim yolda kalirim burasi kural memleketi onun icin tr sartlari gibi abarti bisey yok..
Simdi benim istegim abi ben bunu alamaya alacam bundan sonrasinda ne yapabiliriz ben bunu kullanmak istiyorum bendede bi huy var biseyi kullancacaksam en iyisini kullanayim arabada öyle mesela wv polo kullanacaksam en iyisini o modelin , mercedes c-klasse kullanakcaksam o serinin en iyisi biri ucuz model ama en iyisini kullanacam digeri pahali model ama oda en iyisi bilmem anlatabildimmmi ilkay arkadasimda yazmis ama burda full kasko ile bunun sigortasi aylik 100 buda normal ugur abi bende aksarayliyim belki bigun gecerken ugrarim yanina izin yolu oralar simdi pek bilmiyorum ne yapacagimi burdada kisin motorlar ucuz onun icin simdi satiliklara ciktilar sonra döküntüler kalir bundan sonrasi icin ne yapcam ugur abi tesekkürler...
R1 I cok bekleme hemen al arkadasim hatta sabah kalkinca ilk is olarak al.cik ustune ac gazi sonuna daya asfalt agalasin...sen nasilsa alacaksin ya ! Kim ne derse desin R1 i ...ya yillardir motor uzerindeyim ama halen kendim icin belki fazla belki gereksiz deyip binlik bir makineye gecmeyi hic dusunmedim ama sen bu isi kafadan bitirme konusunda o kadar israrcisin ki bunu da anlamis degilim.aslinda forumda bu tarz yazilara sazanlik edip atlamam ama sana bunu 250 cc bir motordan binlik motora gecen ama CSS dahil bu alanda egitim almis bir arkadasimiz zaman ayirmis sana bi tonda kelime sarf etmis sana sen halen ben alicam abi bu R1 I diyorsun.bize de aslinda bi sey yemek duser ama sana burda vakit harciyoruz.
al o motoru gel istanbul trafiginde ninja 250 ile senle makara yaparim
R1 alacaksan al arkadasim seytanin bol olsun
Ama sana su sayfalarda seni bir motorun bile olmadan sana ve gelecegini onemseyen ve sana vakit ayiran insanlara saygin olsun,ya ben 25 yildir bu essegin uzerinde gezdigim halde bi tarafim binlik motara kendimi hazir hissetmezken sen R1 diye tutturmussun daha da bir soz etmiycem usta !
Rahmetli dedemin lafidir #siz bizden akillisiniz amabiz sizden tecrubeliyiz # su da var insan kendisi tecrube etmeden ogrenemiyor o da baska konu.al arkadasim R1 i.motor isi yurek ister bi de ....ister.belli ki sende de biri var bunlarin !
Yine de tekerin duz bassin saglam ol.
Saygilar...
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:30 ----------
Usta daraldim,nerde benim tekirdag rakim









