Yamaha Yamaha YZF R1 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
343
Selam Ugur :)
Umarim keyfin yerindedir,Abant gezisi resimleri burada mi yayinlasak acaba ?
Ne dersin ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:54 ----------

SLM ugur abi bende 29 yasindayim bana zaman ayirip yazdigin icin tes. cok güzel özetlemisin abi bu nasil bisey biliyomusun hani kücük cocuga yapma dersinde tamam der sonra gene aynisini yaparya ben senin yazdiklarini okuyana kadar o cocuk gibiydim aynen..
simdi her bu r1 almaya kalktigimda senin yazini okursam oda olmuyacak :) yazdigini 3-4 sefer okudum anladim bu motor bana göre degil ama ben genede gidip bunu alcam biliyom diger arkadaslarda yazmislar sagolsunlar simdi buralari okuyana kadar bana göre olmadigini biliyodum bu motorun ama simdi biraz korkarak bincem yoksa benim icin sadece bi motor olarak bincektim ayni kursda sürdügüm motorlar gibi burda egitimi aliyoz ama is pratige gelince sanirim yolda kalirim burasi kural memleketi onun icin tr sartlari gibi abarti bisey yok..
Simdi benim istegim abi ben bunu alamaya alacam bundan sonrasinda ne yapabiliriz ben bunu kullanmak istiyorum bendede bi huy var biseyi kullancacaksam en iyisini kullanayim arabada öyle mesela wv polo kullanacaksam en iyisini o modelin , mercedes c-klasse kullanakcaksam o serinin en iyisi biri ucuz model ama en iyisini kullanacam digeri pahali model ama oda en iyisi bilmem anlatabildimmmi ilkay arkadasimda yazmis ama burda full kasko ile bunun sigortasi aylik 100€ buda normal ugur abi bende aksarayliyim belki bigun gecerken ugrarim yanina izin yolu oralar simdi pek bilmiyorum ne yapacagimi burdada kisin motorlar ucuz onun icin simdi satiliklara ciktilar sonra döküntüler kalir bundan sonrasi icin ne yapcam ugur abi tesekkürler...

R1 I cok bekleme hemen al arkadasim hatta sabah kalkinca ilk is olarak al.cik ustune ac gazi sonuna daya asfalt agalasin...sen nasilsa alacaksin ya ! Kim ne derse desin R1 i ...ya yillardir motor uzerindeyim ama halen kendim icin belki fazla belki gereksiz deyip binlik bir makineye gecmeyi hic dusunmedim ama sen bu isi kafadan bitirme konusunda o kadar israrcisin ki bunu da anlamis degilim.aslinda forumda bu tarz yazilara sazanlik edip atlamam ama sana bunu 250 cc bir motordan binlik motora gecen ama CSS dahil bu alanda egitim almis bir arkadasimiz zaman ayirmis sana bi tonda kelime sarf etmis sana sen halen ben alicam abi bu R1 I diyorsun.bize de aslinda bi sey yemek duser ama sana burda vakit harciyoruz.
al o motoru gel istanbul trafiginde ninja 250 ile senle makara yaparim ;).evire cevire seni bu trafikte madara ederim bu kadar da idda ediyorum.kapimin onundeki R6 ya kontak bile acmam senin gibi dusuncesinde sabit ve israrci olup bu konuda deneyimli olanlarin sozune saygi duymadigin icin !
R1 alacaksan al arkadasim seytanin bol olsun

Ama sana su sayfalarda seni bir motorun bile olmadan sana ve gelecegini onemseyen ve sana vakit ayiran insanlara saygin olsun,ya ben 25 yildir bu essegin uzerinde gezdigim halde bi tarafim binlik motara kendimi hazir hissetmezken sen R1 diye tutturmussun daha da bir soz etmiycem usta !

Rahmetli dedemin lafidir #siz bizden akillisiniz amabiz sizden tecrubeliyiz # su da var insan kendisi tecrube etmeden ogrenemiyor o da baska konu.al arkadasim R1 i.motor isi yurek ister bi de ....ister.belli ki sende de biri var bunlarin !
Yine de tekerin duz bassin saglam ol.

Saygilar...

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:30 ----------

Usta daraldim,nerde benim tekirdag rakim :)
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O zaman hemen alinti yaptigin kisinin adini bulup Barkin Abi'ye yaziyosun :sunny:

Abi nereden hangi forumdan bulduğumu bile hatırlamıyorum ki :sunny: Normalde isimsiz paylaşım yapmam abi az buz biliyorsun yani beni. Yanlışım olduysada kendisinden özür dilerim. Emeğe saygım vardır her zaman.

---------- Post added at 09:16 ---------- Previous post was at 09:09 ----------

Usta daraldim,nerde benim tekirdag rakim :)

Abi kış geldi memlekete gitme imkanım yok. Yaza doğru Allah'ın izniyle kısmet olurda gidebilirsem Edirne'ye misafirim olun isterim. Rakı'sınıda bira'sınıda yaparız sahil boyunda :)

Ben içki kullanmıyorum ama :) Maksadım sizi ağırlamak, sizlerle tanışıp o güzel muhabbetinize kulak vermek. :)

Uğur abim sen uzaksın ama Oktay abi'yle zincirleri kırıp gelirsiniz nasipse. :)
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Valla buraya koyalim resimleri Oktay Abi guzel fikier ;) Yarin vakit bulursam yuklerim ben ;)
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
167
bana göre dünyadaki en güzel motordur. kullanabileceğime inansam veya çok param olsa da garaja bir tane de bundan atsam isterim. müthiş güzel bir motor. kullanabilen arkadaşlar allahın sevgili kulu.. keyifle kazasız belasız kullanın hepiniz...
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
343
Valla bende 7.4lt/100km civarinda genelde. Otobanda basinca 8 ustune cikiyor. Ama asiri sakin kullanirsan da 6 civarlarina hatta altina inebiliyor ;)

ben son zamanda 8 lt/100 km nin altına düşemez oldum.ama bi tatli gidiyorki makine oy oyy oyyyy....6bin bakımında hava filtresi 2011 modelin ki vardı 2012 daha teşrif etmemiş sağ olsun yamaha getirmeye tenezzül bile etmemiş biz de serviste 2011 r6 nın hava filtresini takmak zorunda kaldık uydu da. 2012 nin hava filtresi nin ağzı daha dar dı şimdi ki KN gibi geniş bir ses cıkıyooooor dip gaz da motor üstünde orgazm oluyorum neredeyse :))
anlayan anlar.araba da acık KN filtre takınca cıkan ses gibi.zaten o ses e zaafim vardı bu filtre ile o ses tavan yaptı.

asfalt ağğğladı beaa :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:18 ----------

Valla buraya koyalim resimleri Oktay Abi guzel fikier ;) Yarin vakit bulursam yuklerim ben ;)

bende olan Murat ta Kurşat ta olan resimler bende var.senin arkadaşlarında da olan resimleri burada paylaşalım ;) daha da 250r a yazmama kararı aldım.
Lazoğli seni de bekleriz hayabuşa şu ya bu ya vs vs :)
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Hemen geliyor resimler ;) Kürşattakiler bende yok yalnız onları da eklersen abi sevinirim ya da mail at ben ekliim ;)

Geçen Pazar'ki Abant gezimizden ;) 3 motor Ankara'dan 3 motor İstanbul'dan yola çıkıp Abant'ta buluştuk ;)

Gidiş yolundan kısa bir video: :pl:
(telefon çok sarsıldığı için kalite rezalet idare edin 720p'de izleyin yoksa hepten mideniz bulanır :))


dgh4t.jpg


dgh5k.jpg


dgh5t.jpg


dgh6y.jpg


dgh7q.jpg


dgh81.jpg
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hemen geliyor resimler ;) Kürşattakiler bende yok yalnız onları da eklersen abi sevinirim ya da mail at ben ekliim ;)

Geçen Pazar'ki Abant gezimizden ;) 3 motor Ankara'dan 3 motor İstanbul'dan yola çıkıp Abant'ta buluştuk ;)

Gidiş yolundan kısa bir video: :pl:
(telefon çok sarsıldığı için kalite rezalet idare edin 720p'de izleyin yoksa hepten mideniz bulanır :))

http://www.youtube.com/watch?v=QUtLpj4oWYo&hd=1

http://a1209.hizliresim.com/11/w/dgh4t.jpg

http://a1209.hizliresim.com/11/w/dgh5k.jpg

http://a1209.hizliresim.com/11/w/dgh5t.jpg

http://a1209.hizliresim.com/11/w/dgh6y.jpg

http://a1209.hizliresim.com/11/w/dgh7q.jpg

http://a1209.hizliresim.com/11/w/dgh81.jpg

Abi size imreniyorum resmen. Allah hiç birinize kaza bela göstermesin...
 
Katılım
21 Ara 2011
Mesajlar
35
Hemen geliyor resimler ;) Kürşattakiler bende yok yalnız onları da eklersen abi sevinirim ya da mail at ben ekliim ;)

Geçen Pazar'ki Abant gezimizden ;) 3 motor Ankara'dan 3 motor İstanbul'dan yola çıkıp Abant'ta buluştuk ;)

Gidiş yolundan kısa bir video: :pl:
(telefon çok sarsıldığı için kalite rezalet idare edin 720p'de izleyin yoksa hepten mideniz bulanır :))

http://www.youtube.com/watch?v=QUtLpj4oWYo&hd=1

http://a1209.hizliresim.com/11/w/dgh4t.jpg

http://a1209.hizliresim.com/11/w/dgh5k.jpg

http://a1209.hizliresim.com/11/w/dgh5t.jpg

http://a1209.hizliresim.com/11/w/dgh6y.jpg

http://a1209.hizliresim.com/11/w/dgh7q.jpg

http://a1209.hizliresim.com/11/w/dgh81.jpg
Uğur abi söyledim söyledim sonunda bir video koymuşun çok teşekkürler :D allah nazardan kazadan beladan korusun canavar mübarek.Videoyu görünce gerek hızlanış gerek çekiş bakımından benim honda 250r ile baya bir fark var :D Benimki 110 120 km hızlardan sonra hantallaşıyor malum tek silindir...Herneyse allah herkeze kazasız belasız istediği motoru sürmeyi nasip etsin .Son olarak o süratle giderken 100 kmde ne kadar yaktı ?
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Bu oylesine bi video aparatini denemeydi. Motor cok daha felaket gidiyor full devir cevirmedim videoda dusuk viteslerden itibaren ;)

O gezi donusu 8lt/100km idi ortalama,
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
343
Uğur her şeyden önemli olanı unutmuşsun ...ne için gittik oraya onunda resmi benden olsun.



GÖNÜL NE SUCUK İSTER NE DE SUCUKHANE ,GÖNÜL DOST İSTER SUCUK BAHANE... :thumleft:





.
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Uğur paylaşımlar için teşekkürler öncelikle. Vidyo çekimine o verileri ne ile ekledin çok merak ettim? Bayağı hoşuma gitti. Bir de kameranın aparatı problemli sanırım. Aşırı bir titreme var...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:57 ----------

Yahu benim gözümden kaçmış, kusura bakma. Telefonla çekmişsin :). O zaman programın ismini rica edeceğim senden :).
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Uğur her şeyden önemli olanı unutmuşsun ...ne için gittik oraya onunda resmi benden olsun.

[url]http://imageshack.us/a/img687/8490/54529310151168681101585.jpg[/URL]

GÖNÜL NE SUCUK İSTER NE DE SUCUKHANE ,GÖNÜL DOST İSTER SUCUK BAHANE... :thumleft:





.
Abi 1 hafta bu goruntuyu esirgedin ya ne diim sana :thumleft:

Uğur paylaşımlar için teşekkürler öncelikle. Vidyo çekimine o verileri ne ile ekledin çok merak ettim? Bayağı hoşuma gitti. Bir de kameranın aparatı problemli sanırım. Aşırı bir titreme var...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:57 ----------

Yahu benim gözümden kaçmış, kusura bakma. Telefonla çekmişsin :). O zaman programın ismini rica edeceğim senden :).
Titreme telfonu gidona bagladigim icin oldu 140/150den sonra oyle oluyor yavas hizlarda cam gibi goruntu aslinda =D

Program da telefon kabinin kendi programi Optrix VideoPro ;)
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
343
R6 & Dogo...














son resim hoşuma gitti "bir yanım karanlık " der gibi çıkmış...


Uğur resim çekmeyi severim ama o blackberry yüzünden inan soğumuştum resim işinden.BB telefonu kaldırdım attım , değiştirdim makineyi artık bol bol resim çekerim.
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Ellerine saglik Abi valla super resimler ;) Burada da kimse yok zaten kendi malimiz ilan edebiliriz burayi :thumleft:
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
343
dişi diye belirtmeme gerek var mı ? resimlerde bellidir diye düşündüm.14 aylık ;) 32kg
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dişi diye belirtmeme gerek var mı ? resimlerde bellidir diye düşündüm.14 aylık ;) 32kg

Abi bende de bir rotweiller var. Bana geliş hikayesi çok uzun ve insanın gözünü yaşartıcak cinsten kötü. Ama ben gözüm gibi bakıyorum 4,5 yaşında aslan parçası. Benim için çok değerli. Şuan memlekette Edirne'de, Babaannem'e arkadaş olsun diye bıraktım. Özel eğitimli. Ama gelde bana sor abi o kadar çok alışmışım ki ona zor geliyor ayrı kalması.
Senin dogoda çok fena abi. Allah nazardan saklasın. Yavru durumu olursa bir tane isterim abi :)

-

-
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst